home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  1 Bruger, 542 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  F.C. Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: F.C. Barcelona  (Læst 472 gange)
bettepjevs
Førsteholdsspiller

F.C. Barcelona
« : 13 Feb 2008, 22:18 »

her er mit hold jeg mangler en taktik har tænkt på noget med 4 forsvar 2 kanter 1 offensiv og 2 angribere og så ved jeg ikke hvor den sidste skal være håber der er nogle der kan hjælpe

http://img172.imageshack.us/my.php?image=fcbarcelonabarcelonatakjq7.png

søgaard
Gæst

Sv: F.C. Barcelona
« Svar #1: 13 Feb 2008, 22:25 »

Måske det ville være en idé med en defensiv midtbane spiller, da din taktik lyder rimelig offensiv..

myggemanden
Juniorspiller
**

« Svar #2: 14 Feb 2008, 13:07 »

Ja, hvad har du sat i din mentalitet? For den virker rigtig offensiv den opstilling du har vedhæftet

Mit forslag.

Brug Touré han er en god arbejdshest skift ham med Bojan og sæt ham på midten med xavi!(Sæt en pil tilbage så han er defensiv), sæt xavi med en pil frem og smid aguero i angrebet med Eto. Når iniesta kommer tilbage fra pause kan xavi også bruges som defensiv midt da han arbjeder utrolig meget så den plads kan han sagtens spille. Få dig en ny venstre back (marcelo evt.) abidal kan ikke bruges hver kamp det bliver for meget til sidst. Den virker optimalt for mig og aguero bomber selvom han ikke er hængene angriber!

Jeg er ubesejret i over halvanden sæson i ligaen, og tabte ikke en kamp i min første sæson med dem (Barcelona) Det eneste hold jeg har tabt til er FC Bayern Skuffet

Men prøv det i nogle kampe, det har virket optimalt for mig.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 11:43 af myggemanden » Logged

Maradonna good - Pele better - George Best

ManUtd83
Manager

« Svar #3: 14 Feb 2008, 13:17 »

Ved selvfølgelig ikke hvor langt du er kommet i dit spil, men jeg lavede et indkøb i min første sæson med Barca, og jeg vandt alle tre turneringer jeg deltog i. Indkøbet var Christian Poulsen for 75 mio., hvilket er hans frikøbsklausul. Jeg stillede op i en 4-2-3-1, hvor der var en defensivt orienteret midtbanespiller (Toure eller Poulsen) og en pffensiv og kreativ midtbanespiller (Xavi / Iniesta). På den offensvie midtbane brugte jeg Deco og ude på kanterne selvfølgelig Ronaldinho og Messi. På angrebsposten roterede Henry og Eto'o. Fløjene havde pile ind i boksen og byttede position.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 14 Feb 2008, 15:23 »

Ved selvfølgelig ikke hvor langt du er kommet i dit spil, men jeg lavede et indkøb i min første sæson med Barca, og jeg vandt alle tre turneringer jeg deltog i. Indkøbet var Christian Poulsen for 75 mio., hvilket er hans frikøbsklausul. Jeg stillede op i en 4-2-3-1, hvor der var en defensivt orienteret midtbanespiller (Toure eller Poulsen) og en pffensiv og kreativ midtbanespiller (Xavi / Iniesta). På den offensvie midtbane brugte jeg Deco og ude på kanterne selvfølgelig Ronaldinho og Messi. På angrebsposten roterede Henry og Eto'o. Fløjene havde pile ind i boksen og byttede position.
hedder den ikke noget med ben92 

ManUtd83
Manager

« Svar #5: 14 Feb 2008, 15:26 »

Jeg lavede den faktisk selv før Ben92 lagde sin op, men konceptet er næsten det samme. Bortset fra det med midtbanespillerne.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010