home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1140 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#4] Supra Societatem Nemo
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [#4] Supra Societatem Nemo  (Læst 6006 gange)
Djævlen
Gæst
 
[#4] Supra Societatem Nemo
« : 13 Feb 2008, 15:33 »


Skovdahl vender hjem - for fjerde gang
1. juli, 2007

Ebbe Skovdahl er tilbage i Brøndby for fjerde gang. Dette blev en realitet, da han blev præsenteret på dagens pressemøde. Efter en skandaløs 6. plads sidste sæson, er det nu Ebbe Skovdahl, der skal løfte niveauet i Brøndby. Hans fjerde regeringsperiode skal være den bedste nogensinde, hvis han vil gøre sig nogen forhåbninger om en lang karriere på vestegnen.

I følge Per Bjerregaard skulle Ebbe Skovdahl have fået et relativt stort budget til rådighed, der skal bruges fornuftigt. Storspillere eller ej – succes er min. kravet. Således udtaler Per Bjerregaard, at man forventer metal fra sæson 1:

”Vi har hentet Ebbe Skovdahl til klubben, fordi vi mener han har den rette kapacitet til jobbet. Han kender vores tilgang til tingene, og han kender vores krav. Vi er sikre på, at han bliver manden, der får Brøndby tilbage i toppen. Derudover har vi også givet ham frie hænder, til at finde de spillere, der skal til Brøndby. Jeg har allerede modtaget en liste fra ham, og jeg kan godt røbe, at det ser spændende ud.”

I hans første trænerperiode for Brøndby (1986) nåede han kun at være i klubben i én sæson, inden Benfica fik hans signatur på en kontrakt. Her blev han dog fyret efter en halv sæson, og vente derfor hjem til Brøndby igen. Her var han i nogle få sæsoner, inden han prøvede lykken i Vejle i 1990. Afløseren for Skovdahl i Brøndby blev Morten Olsen, men da denne herre blev fyret i 1992, var det endnu engang Skovdahl, der skulle overtage. Denne gang blev han dog i klubben helt frem til 1999, hvor han ville prøve noget nyt, og Aberdeen meldte sig på banen. Aberdeen jagtede stadig den nye Alex Ferguson, men de måtte erkende, at Skovdahl ikke var af den samme støbning, som den iltre skotte. Derfor stoppede Skovdahl i 2003 og vendte hjem til Frem, hvor han var indtil 2005. Siden da har han gået arbejdsløs rundt, og nu er han klar til at tørne ud for Brøndby igen.

“Jeg er klar til Brøndby igen. Jeg har prøvet mig med to udenlandsophold uden den store succes. Jeg er klar til at føre Brøndby mod nye højder. Jeg vil forsøge at bygge holdet op omkring en stamme, og udfra dette håber jeg, at vi kan få stabilitet og sammenhold tilbage i truppen. Klubfølelse er bestemt noget jeg fortsat vil praktisere, men vi må vægte succes højest i første omgang. Jeg glæder mig egentligt bare til at komme i gang igen.”

Ebbe Skovdahls kontrakt løber til 1. juli, 2009.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2008, 19:24 af Djævlen » Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: [#1] Supra Societatem Nemo
« Svar #1: 13 Feb 2008, 15:35 »

Jeg tror nu nok liiiige, jeg har reserveret det her indlæg, mester!
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#1] Supra Societatem Nemo
« Svar #2: 13 Feb 2008, 15:40 »

Super start...  Glæder mig til at følge mit favorithold Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#1] Supra Societatem Nemo
« Svar #3: 13 Feb 2008, 15:44 »

Håber du får succes. Jeg er også igang med dem. Ligger nummer 2 i første sæson med 4 kmpe tilbage.
Glæder mig til at se dine handler.
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: [#2] Supra Societatem Nemo
« Svar #4: 13 Feb 2008, 16:44 »


Fire nye til Brøndby
5. juli, 2007

Ebbe Skovdahl har kun været i Brøndby i ganske få dage, men store ting er sket. Jørgen Henriksen har skiftet sit tidligere job ud, og er nu at finde som talentspejder, hvor han allerede er blevet sat til at undersøge det danske marked for talenter.

Om det var Jørgen Henriksens fortjeneste, at unge Morten Thomsen skiftede til Brøndby vides ikke, men den 14-årige dansker, har i hvert fald skiftet tilværelsen i Hvidovre ud med Brøndby. Morten Thomsen kan dog komme til at møde sin tidligere klub om nogle år, da det er planen af Morten Thomsen skal være en del af Brøndbys 2. divisions hold, så snart han runder de 16 år.

Det samme gælder for 15-årige Niklas Bärkroth, der betegnes som et af Sveriges største talenter. Brøndby sikrede ham ganske ubemærket, og nu skal han altså tørne ud for Brøndbys ungdomshold. Svenskeren kostede Brøndby mindre end 5 millioner kroner. Brøndby forventer, at han kan træde ind på førsteholdet som 16-17 årig, alt afhængig af hvordan hans udvikling går.

Det tredje indkøb er ukendt for det meste af fodbold Europa, omend han tidligere har spillet for Inter. Det drejer sig om colombianeren John Livinston Ocoró, der har været kontraktløs siden kontrakten med Inter udløb sidste sæson. Ocoró er 18 år, og skal i første omgang lejes ud – men Ebbe Skovdahl og resten af trænerstaben er ikke i tvivl om hans evner: han kan blive en legende i dansk fodbold.

Det sidste indkøb, bliver betegnet som et fantastisk indkøb af norske medier. Det er en teknisk begavet  spiller, som Brøndby længe har været på jagt efter, og nu er han altså i klubben. Brøndby menes at have betalt 11.000.000 for brasillianeren Alanzinho. Alanzinho kommer fra norske Stabæk, og kan både spille på den offensive midtbane samt venstre fløj.

Netop Alanzinhos tilgang kan betyde et farvel til Martin Ericsson. Ericsson har længe ytret ønske om at komme videre i sin karriere, og Brøndby har sagt de ikke vil stå i vejen for dette.

Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: [#2] Supra Societatem Nemo
« Svar #5: 13 Feb 2008, 17:00 »

Fantastisk blog. God fordeling af tekst og billeder, og et meget flot lavet banner. Måske endda det pæneste jeg har set i en blog indtil videre...   Wink

Glæder mig til at se hvordan du vil klare dig med Brøndby, og se om du kan indfri dine forventninger om metal i første sæson.   Thumbs Up



Keep Up The Good Work!

Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: [#2] Supra Societatem Nemo
« Svar #6: 13 Feb 2008, 17:07 »

Rigtig god blog! Flot opsætning og du skriver godt. Så må vi se hvad "Ebbe" kan udrette på vestegnen Wink

Glæder mig til at læse mere.
Logged

Laudrup10
Gæst
 
Sv: [#2] Supra Societatem Nemo
« Svar #7: 13 Feb 2008, 17:22 »

rigtig god blog! flot det hele Wink
og kan rigtig godt lide dine indkøb Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#2] Supra Societatem Nemo
« Svar #8: 13 Feb 2008, 17:26 »

Hvorfor reserverer du dit første indlæg? .. Smiley

Flot blog ..
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: [#2] Supra Societatem Nemo
« Svar #9: 13 Feb 2008, 17:30 »

Nice med en blog om sit yndlingshold Wink
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: [#2] Supra Societatem Nemo
« Svar #10: 13 Feb 2008, 18:29 »

Hvorfor reserverer du dit første indlæg? .. Smiley

Flot blog ..

Der kommer spillertrup osv., når vinduet er smækket i :-)
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: [#2] Supra Societatem Nemo
« Svar #11: 13 Feb 2008, 19:00 »


Ericsson er en Viking!
11. juli, 2007

Martin Ericsson har pr. dags dato sat sin signatur på en kontrakt med norske Viking, der i øjeblikket nyder en 4. plads i Tippeligaen, 10 point efter Rosenborg på førstepladsen. Martin Ericsson afviste blandt andet Stabæk, der ellers gerne så svenskeren som afløser for Alanzinho, der netop er skiftet til Brøndby. Prisen for Ericsson forventes at være den præcis samme sum, som Alanzinho blev købt for, hvilket Brøndby sandsynligvis er yderst tilfredse med.

”Jeg havde fortalt Brøndby, at jeg gerne ville videre i min karriere. De havde stor forståelse for dette og sagde, at de ville hjælpe mig med at finde en ny klub. Jeg håbede på en klub fra enten England eller Spanien, og selvom der kom tilbud fra disse lande, vurderede jeg, at Viking ville være bedst for mig. Jeg glæder mig til at komme i gang igen,” sagde en tydeligvis lettet Martin Ericsson.

At Martin Ericsson blev solgt, var dog ikke dagens eneste nyhed. Ebbe Skovdahl har måtte erkende, at kaptajnen, Per Nielsen,  efterhånden er blevet for gammel, hvorfor han har ledt efter en spiller, der kunne aflaste ham i ny og næ. Denne spiller er nu fundet i FC Midtjylland, hvor Simon Kjær, der tidligere var på vej til Real Madrid, har takket ja til en 4-årig kontrakt. Den 18-årige dansker er spået en stor karriere, og menes at have kostet Brøndby i omegnen af 6.500.000 danske kroner.

Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#3] Supra Societatem Nemo
« Svar #12: 13 Feb 2008, 19:11 »

Flot opsætning og en flot update.

Super køb af Simon Kjær Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

smb
Gæst
 
Sv: [#3] Supra Societatem Nemo
« Svar #13: 13 Feb 2008, 19:17 »

Har lige læst alle dine updates igennem, og må sige at de er helt fantastiske Thumbs Up var vild med din Barca blog, men synes den her er meget bedere allerede, så vil helt sikkert følge med Opstemt
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: [#4] Supra Societatem Nemo
« Svar #14: 13 Feb 2008, 19:24 »


Stancu til Brøndby
18. juli, 2007

Brøndby har pr. dags dato sikret sig den unge rumænske angriber, Bogdan Stancu, fra Unirea Urziceni. Den unge angriber når dermed at være med i dagens kamp mod EfB. Og en angriber var lige netop hvad Ebbe Skovdahl havde søgt efter, da Agger endnu er for ung, og Peter Madsens karriere lakker mod enden. Agger har ellers, sammen med Alanzinho, været den helt store positive oplevelse i træningskampene indtil videre, og forventes at skulle indgå i et rotationssystem i angrebet med ”Duncan” og Stancu.

Stancu anses som sit lands største talent sammen med Gabriel Torje, og netop Torje var også på vej til Brøndby, men afviste dem i sidste øjeblik. I stedet har Brøndby set sig efter en ny højreback, og rygter tyder på, at backen skal findes i Tyskland. Brøndby vil intet udtale, men bekræfter at de kigger på en spiller mere.

Stancu menes at have kostet 15 millioner for klubben, og hans debut kommer allerede i aften mod Esbjerg, hvor han starter inde i front.

Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010