home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hold/spilinstruktioner + div.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hold/spilinstruktioner + div.  (Læst 943 gange)
Liverpool9
Lilleputspiller
*

Hold/spilinstruktioner + div.
« : 12 Feb 2008, 09:29 »

Hej

Nu har jeg siddet de sidste mange måneder og spillet FM 2008, og jeg kan til tider få det til at virke, men for det meste så kan jeg overhovedet ikke få den rigtige taktik på plads. Så det er meget frustrerende, da jeg nødigt vil ligge dette spil på hylden allerede nu. Så jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med.? For det første så går mit spørgsmål ud på om Spilinstruktioner og Holdinstruktioner har nogen indflydelse på hinanden, for hvis jeg sætter alle mine spillere til deres respektive pladser, såsom målmand, wingback, off. midtbane, fløj osv., retter spillerne sig så efter Holdinstruktionerne også, eller bruger de kun deres respektive indstillinger.? Den har jeg nemlig ikke helt fundet ud af endnu!

For det andet, så bruger jeg meget det her med at spillerne skal bytte position md hinanden, dvs. angriberne bytter position og fløjene bytter position. Men det der så undrer mig er at under kampene, hvis man skifter ud og flytter rundt på spillerne, fx. en angriber ud for en forsvarsspiller og placerer ham i forsvaret, så har jeg lagt mærke til, når man ser nøgle-højdepunkterne, at denne pågældende forsvarsspiller til tider ligger oppe i angrebet. Og det er jo ikke lige det der er meningen. Er godt klar over at man kan gå ind og sætte byt position med, til Ingen, men synes ikke det hjælper. Er der noget man skal gøre, eller skal man bare gå helt væk fra det med at bytte position med nogen overhovedet? Håber jeg kan få lidt hjælp?

På fohånd tak

ManUtd83
Manager

Sv: Hold/spilinstruktioner + div.
« Svar #1: 12 Feb 2008, 10:05 »

Hvis du sætter enkelte spillerinstruktione r er det det spillerne går efter, og ikke holdinstruktionerne . Der er dog nogle holdinstruktioner, som gælder for hele holdet, nemlig tempo, bredde og forvarsslinjen.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #2: 12 Feb 2008, 10:18 »

Når du skifter en anden spiller ind skal du sørge for at der står "ingen" i både ham du skifter ind og ham han tidligere skulle bytte med.. Jeg har også haft samme problem det er pisse ireterende, derfro gør jeg det ikke mere.. 

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #3: 12 Feb 2008, 10:22 »

Hvis du sætter enkelte spillerinstruktione r er det det spillerne går efter, og ikke holdinstruktionerne . Der er dog nogle holdinstruktioner, som gælder for hele holdet, nemlig tempo, bredde og forvarsslinjen.

Så hvis nu man stiller mentaliteten for alle spillere så er det lige meget hvad den står på i holdinstrukser?

-KNM-
Manager

« Svar #4: 12 Feb 2008, 10:43 »

Jeg er faktisk ikke så sikker.

De to mentaliteter styrer fx forskellige ting. Holdmentaliteten styrer tålmodighed og antal af fremadrettede afleveringer mens den personlige hovedsaglig styrer udgangspositionen.

Egentlig tror jeg ikke, holdmentaliteten blive ligegyldig, men jeg er ikke helt sikker

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #5: 12 Feb 2008, 10:50 »

Jeg er faktisk ikke så sikker.

De to mentaliteter styrer fx forskellige ting. Holdmentaliteten styrer tålmodighed og antal af fremadrettede afleveringer mens den personlige hovedsaglig styrer udgangspositionen.

Egentlig tror jeg ikke, holdmentaliteten blive ligegyldig, men jeg er ikke helt sikker

Jeg tror du har ret..

ManUtd83
Manager

« Svar #6: 12 Feb 2008, 11:48 »

Nej for hvis du nu sætter mentaliteten til at være meget høj i holdinstruktioner, kan man gå ind og se at det har ændret sig inde i personlige indstillinger. Det gælder placering på banen og det med afleveringer, som -KMN- nævner. Men det er fuldstændig det samme i både holdinstruktioner og spillerinstruktione r. Med holdinstruktioner kan du bare sætte det for hele holdet, hvis det skal være det samme.

Balkanos
Gæst

« Svar #7: 01 Mar 2008, 11:51 »

Hej alle..  nu når jeg gå ind i taktik og så sætter jeg min holdinstruktioner. og så vil jeg sætte "SpillerInstruktione r"
Man problem er er jeg at jeg ved ikke hvordan man gøre, for  når jeg er inde  i "SpillerInstruktione r"
Så kan jeg ikke krydse af på  alle de ting som står der inde.. som fx skærme af, indlæg osv osv..Huh??

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 01 Mar 2008, 12:39 »

Hej alle..  nu når jeg gå ind i taktik og så sætter jeg min holdinstruktioner. og så vil jeg sætte "SpillerInstruktione r"
Man problem er er jeg at jeg ved ikke hvordan man gøre, for  når jeg er inde  i "SpillerInstruktione r"
Så kan jeg ikke krydse af på  alle de ting som står der inde.. som fx skærme af, indlæg osv osv..Huh??

Har du husket at vælge startopstillingen først? Du kan ikke ændre en spillers indstillinger, hvis der ikke er valgt en spiller til pladsen Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Balkanos
Gæst

« Svar #9: 01 Mar 2008, 13:01 »

yeah har lavet startsopstilling og det hele.. man når jeg gå ind under Spillerinstrutioner så kan jeg ikke vælge noget eller sætte krydser?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #10: 01 Mar 2008, 13:08 »

Den der med at spillere skifter plads, selvom de ikke skal det mere (f.eks. når man skifter en angriber for en forsvarer), havde jeg også problemer med i en tidligere version af spillet. Løsningen er (eller var i hvert fald dengang), at vente med at sætte den indstilling, til man er inde på kampen, så kan den nemlig slåes fra igen, når man skifter ud.

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 01 Mar 2008, 16:22 »

yeah har lavet startsopstilling og det hele.. man når jeg gå ind under Spillerinstrutioner så kan jeg ikke vælge noget eller sætte krydser?

Du skal trykke på den spiller som du vil lave instruktioner til .

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010