Kudska
|
|
er der nogen der kan hjælpe men stien til hvor man skal ligge billederne henne i vista og skal have hente et MOD til billederne..?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Har prøvet at bruge linket på side 1 som henviser til fmglive.com. har oprettet en bruger der inde og logger så ind på deres start side. Men når jeg når ind til forumet (det templet) man skal bruge. Så står der at jeg skal logge ind igen. Bruger mit bruger navn og kode men kan ikke komme ind, den siger at jeg ikke eksistere
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Har prøvet at bruge linket på side 1 som henviser til fmglive.com. har oprettet en bruger der inde og logger så ind på deres start side. Men når jeg når ind til forumet (det templet) man skal bruge. Så står der at jeg skal logge ind igen. Bruger mit bruger navn og kode men kan ikke komme ind, den siger at jeg ikke eksistere Det er fordi du skal oprette en bruger BÅDE på deres hjemmeside samt deres Forum. Du opretter bare samme bruger igen på deres Forum.
|
|
|
|
|
|
|
|
Quagmire
|
|
Jeg hopper på Benfica og Sporting Lissabon
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
vil bare lige komme med en stor ros for det flotte stykke arbejde i alle har gjort, virkelig klasse
|
|
|
|
GF <3
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Så blev jeg færdig med både Udinese og Genoa...
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jeg vil meget gerne lave en facepack med Hearts. Jeg ved dog ikke præcis, hvordan jeg gør. (;
Nogle som kan hjælpe mig med at få ændret i teksten i billederne og at få lavet en config fil?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Jeg gå i gang med en Sampdoria.
|
|
|
|
|
|
|
|
johnmøller
|
|
Hjælp SØGES! Har hentet Facepakken, og efterfølgende MOD`en. Kan dog stadig kun se bunden af mine spiller billeder. Er der en som ved hvad jeg gøre galt?
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Hjælp SØGES! Har hentet Facepakken, og efterfølgende MOD`en. Kan dog stadig kun se bunden af mine spiller billeder. Er der en som ved hvad jeg gøre galt?
Læs anvisningen NØJE hvordan du skal gøre. For et eller andet har du gjort forkert så dit MOD ikke virker. Har du standard skin???
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Vil lige høre om der er nogen igang med at lave den til Alavés ?
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Vil lige høre om der er nogen igang med at lave den til Alavés ?
Det står der at du er på forsiden!
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Fremragede arbejde i har gjort alle grafikere
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
hjælp jeg har lige læst hvordan man skal sætte facepacks ind i spillet i den guide det hedder "placering af grafik" der står at man skal følge denne sti: C:\Users\DIT NAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\players\normal men når jeg følger den så trykker jeg på documents så sports inter... så football manager 2008 men inde i den mappe er der ikke noget der hedder graphics! hvad er der galdt?
|
|
|
|
|
|
|
|