home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FmF - Facepacks
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: FmF - Facepacks  (Læst 125636 gange)
N17
Manager

Sv: FmF - Facepacks
« Svar #420: 24 Feb 2008, 12:32 »

Så blev Lens færdig

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #421: 24 Feb 2008, 13:48 »

Så blev Malmø FF færdig

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sprint9
Ynglingespiller

« Svar #422: 24 Feb 2008, 14:44 »

Ligesom der er den der pakke Med Premier League Er der så ikke oss en der vil lave en med Serie a (Italien)

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #423: 24 Feb 2008, 14:45 »

De kommer nok stille og roligtt. Husk det er frivilligt arbejde, så man kan ikke forlange noget som helst.

N17
Manager

« Svar #424: 24 Feb 2008, 15:11 »

Rosenborg klar

TOTTENHAM HOTSPUR FC

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #425: 24 Feb 2008, 15:14 »

er der ik en der kan lave for den argentinske liga? Smiley

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Red love
Gæst

« Svar #426: 24 Feb 2008, 15:17 »

Jeg siger lige noget.. Jeg synes det er rigtig fedt det i har fået lavet her.. Kom så til at tænke på et par ting..

1. Kunne i ikke  med fordel sætte en kort og præcis, idiotsikker guide til hvordan man får alle disse fantastiske facepacks ind i spillet på forsiden? Dermed ville man måske fange endnu flere, der måske ikke får det til at virke første gang, ikke gider at lede efter en guide, også bare dropper det.. Dette kunne man afhjælpe med en kort beskrivelse af hvad man skal gøre for at få det til at virke.

2. Hvis i ikke snart bliver træt af det her, og ikke gider mere.. Ja så tænkte jeg på når i engang er ved at være færdige med alle klubber der har bare den mindste interesse.. Hvad så med at lave facepacks til de forskellige lande, hvor spillerne så er iklædt national dragten? Så kunne man f.eks. benytte sig af sådan en facepack, hver gang en slutrunde stod for døren.. Personligt synes jeg det kunne være ret fedt faktisk..

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #427: 24 Feb 2008, 15:23 »

En lille guide til hvordan man laver dem tror jeg også ville være godt, da der måske var nogen der vil prøve det..  Jeg vil gerne lave nogen, men jeg har ikke helt fundet ud af hvordan man gør..

N17
Manager

« Svar #428: 24 Feb 2008, 15:24 »

Jeg siger lige noget.. Jeg synes det er rigtig fedt det i har fået lavet her.. Kom så til at tænke på et par ting..

1. Kunne i ikke  med fordel sætte en kort og præcis, idiotsikker guide til hvordan man får alle disse fantastiske facepacks ind i spillet på forsiden? Dermed ville man måske fange endnu flere, der måske ikke får det til at virke første gang, ikke gider at lede efter en guide, også bare dropper det.. Dette kunne man afhjælpe med en kort beskrivelse af hvad man skal gøre for at få det til at virke.

2. Hvis i ikke snart bliver træt af det her, og ikke gider mere.. Ja så tænkte jeg på når i engang er ved at være færdige med alle klubber der har bare den mindste interesse.. Hvad så med at lave facepacks til de forskellige lande, hvor spillerne så er iklædt national dragten? Så kunne man f.eks. benytte sig af sådan en facepack, hver gang en slutrunde stod for døren.. Personligt synes jeg det kunne være ret fedt faktisk..

Til nummer 2 - ville du så ligge nye billeder ind hver gang der var slutrunde?? For ellers er det jo det samme unique id der bruges, som til klubben

TOTTENHAM HOTSPUR FC

7kfum
Gæst

« Svar #429: 24 Feb 2008, 15:28 »

Jeg vil gerne ønske en Real Betis pakke, hvis det da er muligt at ønske!

Red love
Gæst

« Svar #430: 24 Feb 2008, 15:31 »

Til nummer 2 - ville du så ligge nye billeder ind hver gang der var slutrunde?? For ellers er det jo det samme unique id der bruges, som til klubben
ja det var egentlig tanken.. Men altså hvis det er et mere kreativt forslag, til en smartere måde ville det da ikke gøre noget.

btw: Sommer har du ikke opdaget i tabte valget?
« Seneste Redigering: 24 Feb 2008, 15:33 af Red love » Logged

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #431: 24 Feb 2008, 17:52 »

Nu kan det godt være at jeg lyder pisse dum, men når man har hentet det der Template, hvordan får man så en anden spiller ind og ændrer navnet?
Vil nemlig gerne hjælpe.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #432: 24 Feb 2008, 19:01 »

Nu kan det godt være at jeg lyder pisse dum, men når man har hentet det der Template, hvordan får man så en anden spiller ind og ændrer navnet?
Vil nemlig gerne hjælpe.

Ja, det ville være dejligt hvis nogen ville hjælpe..Jeg vil også gerne hjælpe, men jeg kan simple hen ikke finde ud af det..

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #433: 24 Feb 2008, 19:06 »

hør her. i åbner templaten. så finder i billedet og kopiere det, trykker ctrl + v, så justere i det så det passer. så rykker i rammen, og den der jeg tror det ligner et f (det der er ved Banega.) det rykker i op på spilleren. altså i rykker det ligesom i rykker et ikon på skriveborden. så dobbelt klikker i på skriften. ikke der hvor der står banega. men til venstre for det, det er en firkant hvor der er hvid baggrund og en sort skrift inde i og så ændrer i skriften. så gemmer i. det SKAL være png. så trykker i F12 og så er i ved banega igen.
i skal forresten huske at slette laget med billedet af banega når i har sat billedet ind af den anden spiller.
lidt rodet forklaring. men sig til hvis i ikke forstår.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #434: 24 Feb 2008, 19:32 »

Jeg forstår det ikke.
Kan ikk få et billede ind.

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 60 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010