home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  1 Bruger, 503 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Alder i England
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Alder i England  (Læst 2995 gange)
mephix
Gæst

Alder i England
« : 11 Feb 2008, 13:58 »

Jeg undskylder på forhånd hvis dette er at finde andetssteds her på siden.

Men... (med forbehold til retfærdig flaming)

Hvor gammel skal en spiller være før han må lukkes på græs med førsteholdet i England?

Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: Alder i England
« Svar #1: 11 Feb 2008, 14:07 »

Er der regler for det?  Shockeret

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

JKJ
Gæst

« Svar #2: 11 Feb 2008, 14:43 »

Er der regler for det?  Shockeret

Aner det faktisk ikke, men på den anden side er det vel mest fornuftig og vente til de er i hvert fald 17 år, før tror jeg ikke man får alverden ud af det...

mephix
Gæst

« Svar #3: 11 Feb 2008, 16:16 »

Hmm Dalla Vella er INE på midt Carfiff hold. Han er 15.

JimmyGP
Manager

« Svar #4: 11 Feb 2008, 16:22 »

Man skal være 16..

- Veni, vidi, vici -

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5: 11 Feb 2008, 16:22 »

Som 15-årig må du ikke spille professionel fodbold. Heller ikke i DK. Man skal være 16 år. Hvorfor ved jeg ikke. Men det er bare reglerne.

JKJ
Gæst

« Svar #6: 11 Feb 2008, 16:56 »

Som 15-årig må du ikke spille professionel fodbold. Heller ikke i DK. Man skal være 16 år. Hvorfor ved jeg ikke. Men det er bare reglerne.

Det viste jeg faktisk godt når jeg lige tænkte mig om...  Peace

De 16 år har vel noget at gøre med ens udvikling, og hvad man kan... En 15 årig har ikke alverden og gøre i den bedste række nogen steder i verden, og min alderen burde vel være 17 eller 18 år, og så er det lige før jeg synes det også er for tidligt...

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #7: 11 Feb 2008, 19:08 »

Så JKJ, du mener at spillere som Messi og Fabregas, eller Adu for den sags skyld, ikk burdehave lov til at spille en prof. klub selv om de måske var på nivaue med holdets nuværende stjerne ?`

Jeg mener at klubberne burde have lov at sende en 9-årig på banen hvis det var.

De skal bare have spillerens ord på at han har lyst

Djævlen
Gæst

« Svar #8: 11 Feb 2008, 19:16 »

Så JKJ, du mener at spillere som Messi og Fabregas, eller Adu for den sags skyld, ikk burdehave lov til at spille en prof. klub selv om de måske var på nivaue med holdets nuværende stjerne ?`

For guds skyld, nej. En lille 9-årig dreng på 50 kg der støder ind i en Stig Tøfting? Ah, så er det vist fornuftigt nok med en aldersgrænse.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 11 Feb 2008, 19:17 »

Så du ser ikke noget problem i, at eksempelvis Joey Barton kommer flyvende og saver en 13-årig knægt midt over? Jo yngre du er, jo sværere er det at overskue konsekvensen af sine handlinger. Det er også derfor man opererer med ting som den kriminelle lavalder.

Grænsen skal naturligvis gå et sted. Om 16 er det rigtige er svært at sige. Men ihvertfald er det meget få steder (på højere niveau), at man overhovedet ville overveje at sætte en på 15 på banen.

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 11 Feb 2008, 19:21 »

For guds skyld, nej. En lille 9-årig dreng på 50 kg der støder ind i en Stig Tøfting? Ah, så er det vist fornuftigt nok med en aldersgrænse.

Hvis jeg var mod Tøffe på en fodboldbane var jeg løbet min vej :b

mephix
Gæst

« Svar #11: 12 Feb 2008, 14:19 »

Havde sådan set bare tænkt mig at lade ham snuse lidt de sidste par minutter. Han bliver jo snart 16 anyway.

JKJ
Gæst

« Svar #12: 12 Feb 2008, 14:48 »

Jeg skrev det var lige før jeg ønskede de var ældre, ikke at de skulle være det...

Mem du nævner selv Adu, han har da såvidt jeg ved ikke vist det kæmpetalent han er/var de seneste par år og det er fordi han imo er blevet pacet frem og har skulle spille med de store og voksne "drenge"...
Ja han har spillet nogle kampe for Benfica, men et han har gjort en forskel har jeg hverken hørt eller læst nogen steder...

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #13: 12 Feb 2008, 16:34 »

Adu, er nok det man kommer til at kalde for et evighedstalent. Han blev pacet rigtig meget frem, optrådte på Lettermann Show, fik kæmpe kontrakt i DC United. Alt dette uden at han overhovedet havde vist noget som helst som fodboldspiller på hørere plan. Jeg tror simpelthen han mistede fokus på fodbolden, og det var nok først efter hans skifte til Salt Lake, at han nogenlunde fandt sig selv, men selv Benfica's niveau er stadigt for højt til ham - det virker i hvert fald sådan.

Mht til aldergrænsen, så tror jeg ikke det ville skade nogens udvikling at skulle vente til de var 17 år, før de kunne spille professionel bold. Jeg tror at for mange, ville det være sundere, da man derfor er mere moden. Man er jo forfanden kun en knægt som 16 årig.

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #14: 12 Feb 2008, 16:43 »

Adu, er nok det man kommer til at kalde for et evighedstalent. Han blev pacet rigtig meget frem, optrådte på Lettermann Show, fik kæmpe kontrakt i DC United. Alt dette uden at han overhovedet havde vist noget som helst som fodboldspiller på hørere plan. Jeg tror simpelthen han mistede fokus på fodbolden, og det var nok først efter hans skifte til Salt Lake, at han nogenlunde fandt sig selv, men selv Benfica's niveau er stadigt for højt til ham - det virker i hvert fald sådan.

Mht til aldergrænsen, så tror jeg ikke det ville skade nogens udvikling at skulle vente til de var 17 år, før de kunne spille professionel bold. Jeg tror at for mange, ville det være sundere, da man derfor er mere moden. Man er jo forfanden kun en knægt som 16 årig.
Det kan vel også hænge sammen med der var tvivl om hvor gammel han egentlig er?
Det er noget nemmere for en 18 årig at være bedste i ens årgang hvis alle tror man kun er 15 eller 16.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010