home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1139 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Wynaldas comeback
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan ender Bochum i denne sæson?
1-5 = Europa Cup
- 1 (8,3%)
6-9 = Toppen af midten
- 5 (41,7%)
10-12 = Midten
- 3 (25%)
13-15 = Bunden af midten
- 1 (8,3%)
16-18 = Nedrykning
- 2 (16,7%)
Antal Stemmer: 12

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Wynaldas comeback  (Læst 4072 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Wynaldas comeback
« : 11 Feb 2008, 11:20 »


Navnet Eric Wynalda siger vel de færrest noget, men ikke destro mindre, er han måske den bedste amerikanske fodboldspiller nogensinde.

I Europa fik han næppe sat sit aftryk som spiller, da de to tysker klubber, Saarbrücken og Bochum, var de eneste klubber, han har optrådt i. I Saarbrücken fik han scoret 21 mål i 61 kampe på to sæsoner, hvilket sendte ham videre til Bochum, hvor han ligeledes var i to sæsoner, men denne gang uden succes, da han fik scoret sølle 4 gange i 29 kampe.

Hjemme i MLS fik han masser af succes, uanset hvor han spillede henne. San Diego Nomads, San Francisco Bay Blackhawks, San Jose Clash, Leon, Miami Fusion, New England Revolution, Chicago Fire og sidst men ikke mindst Bakersfield Brigade, hvor han opnåede en enkelt kamp inden skiftet fra spiller til træner. På det amerikanske landshold opnåede han 107 kampe med 37 mål til følge i en periode på 10 år.
I 2004 kom Wynalda i National Soccer Hall of Fame.

Startklubben i Wynaldas comeback vil være i en af klubber, som han har optrådt for.





Brøndby bloggen er ikke død, men er på pause.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2008, 21:31 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #1: 11 Feb 2008, 11:28 »

var han angriber eller hvad?
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

Rossonero
Gæst
 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #2: 11 Feb 2008, 11:42 »

Spændende valg af liga, Zone43. Jeg tror på, at det enten er Chicago Fire eller New England Revolution.

Held og lykke med bloggen/spillet!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #3: 11 Feb 2008, 11:57 »

var han angriber eller hvad?

Det var han, ja. Smiley

Tak for kommentarerne Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #4: 11 Feb 2008, 12:01 »

Det kunne godt være noget med New England - Zone er vist New England fan...  I hvert falt Patriots-fan Smiley  (Ligesom jeg er)
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #5: 11 Feb 2008, 12:11 »

Krydser fingre for den amerikanske liga - det kunne være spændende!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #6: 11 Feb 2008, 12:20 »

Hvem det bliver får i at vide senere i dag. Tak for kommentarerne Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #7: 11 Feb 2008, 14:09 »

VfL Bochum

Til manges store overraskelse er Eric Wynalda taget tilbage til sin gamle hjemmebane, RewirpowerSTADION, hvor Bundesliga mandskabet Bochum hører til, hvor han skal afløse Marcel Koller.

"Jeg er glad for, at Bochum giver mig chancen for at begynde min trænerkarriere. Det gik jo ikke som forventet, da jeg var her sidst, men det skal der nok blive rettet op på. Jeg har en langsigtet plan, som skal få Bochum ud i Europa, og jeg glæder mig virkelig til at komme i gang" fortalte Wynalda ved pressemødet.

Med ved pressemødet var også anfører Thomas Zdebel, der godt vidste, ligesom spillertruppen, at Marcel Koller smuttede, men ikke hvem hans afløser var før i går.

"Efter forrige sæson sluttede samlede Marcel hele truppen og fortalte, at han smuttede, da han ikke følte sig hjemme. Naturligvis var vi en smule kede af den melding, men jeg er sikker på at Eric har hvad der skal til for at få klubben frem mod Europa. Jeg fik af vide efter træningen i går, at jeg skulle ind og hilse på den nye træner." lød det fra Zdebel.

Tilgangen af Wynalda skyldes til dels, at den tidligere Bochum spiller, som nu er ungdomtræners i klubben, Dariusz Wosz, mente, at var den rette til jobbet.

"Jeg fik en anbefaling på Eric af Dariusz, og jeg må sige, at han lyder en, som har styr på tingene selvom han er noget urutineret på området. Jeg har stor tillid til ham, og jeg er sikker på, at, han er den rette til jobbet.

Eric Wynalda og resten af Bochum holdet starter på hjemmebane mod rivalerne fra Duisburg i Bundesliga om godt et månedes tid.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #8: 11 Feb 2008, 14:12 »

hvilke ligaer har du med? Havde ellers håbet det var i USA ticked off men det er et ordenligt klubvalg
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

-Benja-
Gæst
 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #9: 11 Feb 2008, 14:13 »

Spændende valg Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #10: 11 Feb 2008, 14:58 »

hvilke ligaer har du med? Havde ellers håbet det var i USA ticked off men det er et ordenligt klubvalg

Danmark: SAS-Ligaen
England: Premier League
Frankrig: Ligue 1
Tyskland: Bundesligaen
Italien: Serie A
Holland: Æresdivisionen
Portugal: Bwin
Spanien: La Liga

Tak for kommentarerne Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #11: 11 Feb 2008, 16:41 »


    Ny indkøb: Jeg vil ikke stemples som flop igen


På transfervinduets tredje åbningsdag er det lykkedes VfL Bochum at forstærke sig med to mand. Lyons forsvarsspiller, Loïc Abenzoar og den klubløse Winston Parks (billedet) er tiltrådt, hvor de skal forstærke hhv. forsvaret og angrebet.

Hvor Abenzoar er et ganske populært indkøb, så er de mange Bochum tilhængere ikke helt tilfredse med Winston Parks, som har en fortid i bl.a. Udinese og CSKA Moskva. Da han forlod Rusland blev han stemplet som et flop, hvilket har irriteret ham siden da.
Træner Eric Wynalda er tilfreds med de to indkøb.

"Jeg ved godt, at det efterhånden er længe siden, men jeg er opsat på at revanchere det. Jeg vil bevise, at jeg ikke er noget flop, så jeg er glad for, at Bochum har hentet mig. Der er mange gode angribere i klubben, så når jeg får chancen skal jeg gribe den" fortalte en glad Winston Parks til den tyske presse, da købet blev offenliggjort.

"Jeg har taget skiftet til Bochum fordi, jeg ved, jeg har større chance for at spille på højeste niveau her end i Lyon. Jeg ser frem til at optræde inde på RewirpowerSTADION" lød det fra Abenzoar, som menes at have kostet omkring 5 millioner kroner.

"Vi har fået fat i to gode spillere, som kan forstærke vores hold på langsigt. Allerede i denne sæson tror jeg, at de kan gøre en forskel på holdet." sagde en tilfreds Wynalda.

Winston Parks har fået trøje nr. 27 og Loïc Abenzoar nr. 30 og har fået hhv. en 4-årig og 3-årig lange kontrakter.




Tak til Ghert for topbanneret.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #12: 11 Feb 2008, 21:32 »

Afstemning oppe - næste update vil omhandle optakten til Bundesligaen og kommer engang i morgen!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rossonero
Gæst
 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #13: 11 Feb 2008, 21:36 »

Det vil jeg se frem til, Zone. Jeg stemte i øvrigt "6-9".
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wynaldas comeback
« Svar #14: 12 Feb 2008, 12:55 »


    Det ser ikke godt ud


Som Bochum fan har det, i mine øjne, ikke været den bedste sommer. Første er Marcel Koller skiftet ud med den urutinerede Eric Wynalda, som har foretaget et par ændringer, jeg finder underlige. Ganske vidst har han godt et måned til rette op på det, men efter en lille hyggesnak efter en træning, tvivler jeg på det sker. Der er tale om de handler man har gjort hidtil samt nedenstående.

Først aflyste man en træningstur til Tyrkiet for istedet at spille to kampe mod U19 holdet og en enkelt kamp mod reserveholdet. Til de to kampe mod U19 holdet var der hhv. 75 og 77 fremmødte, her i blandt undertegnede, hvilket kom bag på mig. Mod reserveholdet var der 7009!
Den første kamp mod U19 holdet var langt fra god, selvom Wynaldas hold vandt med 7-2. Man skulle helt hen til et par minutter før det første mål kom - en ripost fra et brændt straffe!

I de to øvrige kampe så det noget bedre ud, men der mangler stadig meget før man for alvor kan kæmpe med om de europæiske pladser, hvilket er målet. En genvej ud til Europa er gennem pokalen, hvor Bochum mødte upåagtede SC Victoria Hamburg. Amatør holdet fra Hamburg blev virkelig kørt over i den kamp, og derfor kunne Bochum vinde med sikre 0-4, bl.a. på to mål af Stanislav Sestak.

Sidst men ikke mindst mener jeg, at Wynalda har foretaget et par mærkelig indkøb, bedømt udfra den kortsigtede plan. Den mest rutinerede der er hentet er 25-årige Winston Parks. Én spiller, som i mine øjne, ikke hører til i en klub Bochum.
Der udover har Wynalda hentet følgende spillere:

Loïc Abenzoar (18) fra Lyon. Bedømt ud fra de fire kampe, jeg har set, er der krummer i knægten, men i denne sæson er han, forhåbenlig, reserve.

Nacer Barazite (17) fra Arsenal. Har været skadet i optakten til sæsonen, men jeg tror ikke, at han vil være inde omkring 1. holdet i denne sæson.

Alpersan Erdem (18) fra Werder Bremen. Det værste køb sammen med Winston Parks!

Sebastian Leto (21) fra Liverpool. Lejesvenden fra Liverpool må være fast mand på venstrekanten, som nok er det svageste led på holdet

Kwabena Agouda (22) fra St. Gallen. Det bedste indkøb i mine øjne. Ham og Sestak i front kan godt gå hen og blive giftigt!

Nikita Andrejev (18) fra Levadia. Den russiske angriber kan godt gå hen og blive en vigtig spiller for Bochum - bare ikke i denne sæson

Der udover har man sagt farvel til David Zajas (fri transfer) og Heinrich Schmidtgal (udlejet til Düsseldorf).

Jürgen Schmidt - Bochum Nachrichten
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010