home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  T-Man
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  hvad synes du om Tman
mega sjovt
sjovt
sjovt men kedeligt i længden
fedt
ren tidsfordriv

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: T-Man  (Læst 4217 gange)
artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
T-Man
« : 10 Feb 2008, 13:03 »

Jeg er begyndt at spille et spil der hedder T-Man.
synes selv det giver godtidsfordriv så derfor "flipper jeg øret" og spiller.
synes andre skulle prøve det. når i har prøvet det kan i skrive hvad i synes om det.
min bruger hedder også Artofck i T-Man.
siden hedder www.tman.christianb .dk
KH ..... alexander
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: T-Man
« Svar #1: 10 Feb 2008, 13:08 »

Skal man bare trykke på det skide øre hele tiden? Smiley
Logged

artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: T-Man
« Svar #2: 10 Feb 2008, 13:11 »

Skal man bare trykke på det skide øre hele tiden? Smiley
ja. spiller det når jeg keder mig. sjov tidsfordriv
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: T-Man
« Svar #3: 10 Feb 2008, 13:21 »

@artofck; Jeg er faktisk ved at være lidt træt af dit spam! Det du linker til her, er tydeligt noget du/eller en du kender sikkert har lavet. Hvordan jeg ved det? Joh, du har jo lavet en side der hedder Miaf.dk (som du også lige skulle linke til) og den er sjovt nok under "Link Partnere."

Det er okay, at ville gøre opmærksom på ting man synes er fede, men direkte spam er altså lidt for irriterende!
Logged


artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: T-Man
« Svar #4: 10 Feb 2008, 13:23 »

@artofck; Jeg er faktisk ved at være lidt træt af dit spam! Det du linker til her, er tydeligt noget du/eller en du kender sikkert har lavet. Hvordan jeg ved det? Joh, du har jo lavet en side der hedder Miaf.dk (som du også lige skulle linke til) og den er sjovt nok under "Link Partnere."

Det er okay, at ville gøre opmærksom på ting man synes er fede, men direkte spam er altså lidt for irriterende!

nej , tman er et spil jeg spiller i min fritid, som jeg gerne vil dele med andre. ( ikke spam )
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Fiskeren
Gæst
 
Sv: T-Man
« Svar #5: 10 Feb 2008, 13:24 »

@artofck; Jeg er faktisk ved at være lidt træt af dit spam! Det du linker til her, er tydeligt noget du/eller en du kender sikkert har lavet. Hvordan jeg ved det? Joh, du har jo lavet en side der hedder Miaf.dk (som du også lige skulle linke til) og den er sjovt nok under "Link Partnere."

Det er okay, at ville gøre opmærksom på ting man synes er fede, men direkte spam er altså lidt for irriterende!
Det er mig der har lavet Tman, og jeg kender ikke Artofck, men er da glad for reklamen Smiley
Logged

artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: T-Man
« Svar #6: 10 Feb 2008, 13:26 »

Det er mig der har lavet Tman, og jeg kender ikke Artofck, men er da glad for reklamen Smiley
tak. synes tman er sjovt. og ved jeg jeg osse at der er andre der gør.
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Rossonero
Gæst
 
Sv: T-Man
« Svar #7: 10 Feb 2008, 13:27 »

Mærkeligt, at ham der har oprettet T-Man, skriver sit første indlæg i netop denne tråd.

Det er så også en helt anden sag.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: T-Man
« Svar #8: 10 Feb 2008, 13:27 »

Det er mig der har lavet Tman, og jeg kender ikke Artofck, men er da glad for reklamen Smiley
Så det er ren tilfældighed at artofck's egen hjemmeside står under links ? anyway.. synes det er sjovt, at dit første indlæg kommer du og siger at det er din side og det intet har med artofck.. jeg undskylder mange gange, hvis det ikke passer, men det lugter langt væk af at artofck har oprettet en ny bruger der kan hjælpe ham i hans påstande..
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: T-Man
« Svar #9: 10 Feb 2008, 13:28 »

Det er mig der har lavet Tman, og jeg kender ikke Artofck, men er da glad for reklamen Smiley

Så må du jo gerne lige forklare hvorfor du linker til hans side? Og når du så ikke kender artofck, hvordan kommer du så pludselig ind og opretter en bruger på FMFreaks? Umiddelbart oprettet efter jeg kom med min "beskyldning?"

Forklar dette, og jeg vil tro på dig.
« Seneste Redigering: 10 Feb 2008, 13:29 af Spezialized » Logged


Djævlen
Gæst
 
Sv: T-Man
« Svar #10: 10 Feb 2008, 13:29 »

Så må du jo gerne lige forklare hvorfor du linker til hans side?

Af samme grund, som andre har oprettet en tråd om Vman, vil jeg tro? :-D
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: T-Man
« Svar #11: 10 Feb 2008, 13:31 »

Måske sklle denne tråd bare være i børmehaven?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: T-Man
« Svar #12: 10 Feb 2008, 13:32 »

Af samme grund, som andre har oprettet en tråd om Vman, vil jeg tro? :-D
er ikke helt sikker på du har læst det helt igennem, for hvis du har det, så giver dit indlæg ingen mening..
Logged

Fiskeren
Gæst
 
Sv: T-Man
« Svar #13: 10 Feb 2008, 13:35 »

Så må du jo gerne lige forklare hvorfor du linker til hans side? Og når du så ikke kender artofck, hvordan kommer du så pludselig ind og opretter en bruger på FMFreaks? Umiddelbart oprettet efter jeg kom med min "beskyldning?"

Forklar dette, og jeg vil tro på dig.
Okay...
Jeg bruger noget der hedder LiveCounter (http://www.livecounter.dk/?page=viewstats&id=296) på Tman, hvor jeg så kan se hvor der er blevet linket til Tman fra.
Og da jeg kom ind på Tman i dag og ser at der er 5 online, så tjekker jeg da hvor alle disse besøgende kommer fra og de kom herfra. Jeg opretter så en bruger for at være med ?
Og Miaf.dk er ikke hans? Det er en der hedder Mikkels!

Men lige til en anden gang, så behøves man ikke kende sine linkpartnere af person, eller jeg gør ikke.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: T-Man
« Svar #14: 10 Feb 2008, 13:37 »

Okay...
Jeg bruger noget der hedder LiveCounter (http://www.livecounter.dk/?page=viewstats&id=296) på Tman, hvor jeg så kan se hvor der er blevet linket til Tman fra.
Og da jeg kom ind på Tman i dag og ser at der er 5 online, så tjekker jeg da hvor alle disse besøgende kommer fra og de kom herfra. Jeg opretter så en bruger for at være med ?
Og Miaf.dk er ikke hans? Det er en der hedder Mikkels!

Men lige til en anden gang, så behøves man ikke kende sine linkpartnere af person, eller jeg gør ikke.

Hvordan er du endt på FMFreaks lige præcis  i dag så? Lige præcis efter jeg begyndte at snakke om spam? I kan lige så godt tilstå, for jeg gider ikke høre på jeres barnlige og ligegyldige undskyldninger!
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010