home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  1 Bruger, 503 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lige lovlig store forventninger..
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lige lovlig store forventninger..  (Læst 620 gange)
Daniel-123
Landsholdsspiller

Lige lovlig store forventninger..
« : 09 Feb 2008, 18:15 »

Jeg har startet et spil med Athletic og de har en langsigtede plan på 3 år om at jeg skal være med i guldkampen.. Hvordan er det på nogen måde realistisk når man kun må købe baskere?

naRf
Reserveholdsspiller

Sv: Lige lovlig store forventninger..
« Svar #1: 09 Feb 2008, 18:27 »

Synes sgu at forventninger i alle de spil jeg er startet med, er ALT for høje. Specielt når de både forventer succes i ligaen, cuppen og i Europa. Ro på klub!

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #2: 09 Feb 2008, 18:31 »

Synes sgu at forventninger i alle de spil jeg er startet med, er ALT for høje. Specielt når de både forventer succes i ligaen, cuppen og i Europa. Ro på klub!

Jeg synes nu mere det kun lige er den her hvor jeg er stødt på det..

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 09 Feb 2008, 18:34 »

Hmm. Altså synes de fleste storklubber har den sådan at de både vil vinde ligaen, komme i semifinalen i alle andre cups. Og det er da nedern at de bliver sure, hvis man lige ville spare sine faste spillere i én af turneringerne.

Herneth
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 10 Feb 2008, 18:53 »

Jeg formåede at blive nr. 6 i første sæson og 7. i anden sæson med Athletic... Og min bestyrelse var fint tilfreds... Det er faktisk yderst interessant at spille med dem, udfordringen ved kun at må bruge baskere er sindsyg fed.  Desværre er der en bug i spillet der gjorde at jeg ikke fik præmiepenge i nogle af de to sæsoner, så jeg droppede at spille videre med dem...

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 10 Feb 2008, 18:57 »

hvorfor er der den regel med man kun må købe baskere?

Herneth
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 10 Feb 2008, 18:58 »

Sådan er det bare... også IRL. De holder meget på deres tradition... Og baskerlandet, vil jo gerne løsrives fra spanien.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #7: 10 Feb 2008, 19:08 »

Jeg formåede at blive nr. 6 i første sæson og 7. i anden sæson med Athletic... Og min bestyrelse var fint tilfreds... Det er faktisk yderst interessant at spille med dem, udfordringen ved kun at må bruge baskere er sindsyg fed.  Desværre er der en bug i spillet der gjorde at jeg ikke fik præmiepenge i nogle af de to sæsoner, så jeg droppede at spille videre med dem...

ja, jeg synes også det er en mega fed udfordring.. Det gør at man er nød til at satse på ens egen talentudvikling Opstemt Hvilken taktik brugte du? Fik du fat i nogle af de store navne, altså: Xabi,Arteta og Garcia?

Herneth
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 10 Feb 2008, 19:13 »

ja, jeg synes også det er en mega fed udfordring.. Det gør at man er nød til at satse på ens egen talentudvikling Opstemt Hvilken taktik brugte du? Fik du fat i nogle af de store navne, altså: Xabi,Arteta og Garcia?

Købte egentlig ikke nogle store navne... Købte en rigtig god back, til at afløse Del Horne, efter første sæson... Vidst nok fra Osasuna(staveplade)...

Jeg spillede en klassisk 4-4-2... Men en lidt def. indstilling også med direkte spil og kontra.

En kæmpe fordel ved Athletic er at spillerne er så loyale, så stjerne spillerne bliver i klubben... Ulempe, de er næsten ikke til at komme af med, de vil simpelthen ikke afsted. Hvilket self også kan være en ulempe når/hvis man vil tynde ud i truppen.

Har du spillet en sæson færdig? Fik du præmiepenge?

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #9: 10 Feb 2008, 19:56 »

Købte egentlig ikke nogle store navne... Købte en rigtig god back, til at afløse Del Horne, efter første sæson... Vidst nok fra Osasuna(staveplade)...

Jeg spillede en klassisk 4-4-2... Men en lidt def. indstilling også med direkte spil og kontra.

En kæmpe fordel ved Athletic er at spillerne er så loyale, så stjerne spillerne bliver i klubben... Ulempe, de er næsten ikke til at komme af med, de vil simpelthen ikke afsted. Hvilket self også kan være en ulempe når/hvis man vil tynde ud i truppen.

Har du spillet en sæson færdig? Fik du præmiepenge?

Okay, hvorfor købte du ikke bare Del Horno? Nej, jeg har ikke spillet en færdig, men var den der bug ikke før patchen? Spiller du med patch 8.0.1?

Herneth
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 11 Feb 2008, 09:58 »

Okay, hvorfor købte du ikke bare Del Horno? Nej, jeg har ikke spillet en færdig, men var den der bug ikke før patchen? Spiller du med patch 8.0.1?

Købte ikke Del Horne fordi mit lønbudget i forvejen var meget presset, og han ville have 2 mio dkr om måneden i løn... Det ud af et løn budget på, vidst nok, omkring 20 mio.

Og ja. Det var med patch'en...

Hvordan går det egentlig med dit spil?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010