Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:58:30
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23449
1 Bruger, 851 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Listeria
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
West Ham of Great Britain!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: West Ham of Great Britain! (Læst 5525 gange)
vevest7
Reserveholdsspiller
West Ham of Great Britain!
«
:
09 Feb 2008, 13:44 »
Velkommen til
Når man misser en udfordring, og man ikke finder lysten…hvad gør man så? Svaret kan være mange forskellige ting. For mig er der altid en periode uden lyst – dette gælder hver gang der udkommer et nyt spil. Hvad jeg gør spørger du?! Det er ikke svært. Jeg starter et spil mere – og ikke et hvilket som helst spil. Et spil med den klub som jeg i FM-regi altid har haft noget særligt for.
WEST HAM
Klubben som har opfostret et hav af talenter – talenter som i dag udgør en del af landsholdet i England, og som er placeret i mange af de større klubber i England! Joe Cole, Michael Carrick, Rio Ferdinand, Glen Johnson, Frank Lampard og Jermain Defoe – alle navne vi idag kender til. Forestil jer tanken, hvis den engelske klub kunne holde på sine talenter. Derved var det måske endda muligt at skabe et storhold, som måske endda, tør jeg sige det, kunne true de største klubber i England?!
Jeg har før haft stor succes med West Ham, og hver gang har jeg opsat nogle regler, som jeg også gerne vil følge denne gang.
Regler:
1. Der skabes en stamme med britiske spillere på førsteholdet.
2. Hvis der købes spillere udenfor de britiske øer, så skal disse kunne gå direkte ind i den startende ellever.
3. Talentarbejdet bliver altafgørende, og der skal hvert år hentes nye talenter ind.
4. Det vigtigste er kontinuitet. Der skal ikke købes et hav at spillere hver sæson – stammen skal holdes i ro. Derved sikres at spillerne lærer at arbejde bedre sammen, og så står vi bedre i hårde tider.
5. Spillet skal være attraktivt, og fansene skal spillemæssigt opleve offensiv og flot fodbold, hvor målet i den modsatte ende er i fokus!
Måden som jeg vil fortælle på vil være en kombination af flere elementer. Der vil være en fortælle-del, hvor jeg går ind i mine tanker og overvejelser omkring hold, resultater, træning og taktik. Der vil være en medie-del og spiller-del, hvor begge udtaler sig om alt muligt, som foregår i spillet. Det kunne være uoverensstemmelser, udtalelser efter store resultater eller udtalelser om managerens mangel på evner!
Målet er ret simpelt – succes i en klub som West Ham! Uden salg af de bedste spillere, og gerne med indkøb af nogle af de gamle West Ham drenge, hvis det er muligt. Samtidig skal vi op mellem de allerbedste i England, og på sigt, i verden!
Spillermaterialet i klubben
Da jeg har spillet med holdet før, så er der ikke mange talenter, som jeg ikke kender kvaliteten på. Jeg ved hvad holdet indeholder – og kun de nye på førsteholdet kan overraske mig…der er dog nogle steder som jeg gerne vil have set på nogle spillere til klubben:
Venstre Back
Når man står med blot en mand til denne plads, og denne mand så oveni hedder George McCartney, så er der grund til bekymring. Helt klart det svageste område i klubben, og et sted, hvor jeg leder intensivt efter forstærkninger! Nicky Shorey er min umiddelbare favorit til at komme til klubben, men har også kig på andre spillere.
Centrale midtbane
Egentlig er midtbanen godt sat op centralt – med engelske Scott Parker og Mark Noble, så er jeg meget godt tilfreds, og har endda en reel backup i Hayden Mullins, som dog ikke på sigt er god nok. Derfor har jeg kig efter nogle unge spillere, som enten overtager Mark Noble’s plads på holdet, eller som med tiden kan præge holdet. I denne betragtning er der unge Michael Johnson fra City og så kigger jeg også på Michael Woods, som er et stort Chelsea talent.
Angriber
Med Craig Bellamy og Dean Ashton i topform, så ser holdet jo godt ud foran mål, men skulle en af disse blive skadet, så skal jeg hive Bobby Zamora, Henri Camara eller Carlton Cole frem, og jeg mener ikke nogen af disse tre har noget jeg kan bruge for at bringe West Ham længere frem! Derfor har jeg kig på flere angribere, bl.a. Jermain Defoe og Leroy Lita, men hvem der kommer, og om der overhovedet kommer nogen – det er spørgsmålet!
Dermed første update! Hvis der er spørgsmål og ris/ros så skriv i denne tråd! Derudover håber jeg i vil følge denne tråd – jeg er sikker på I nok skal få noget guf ud af det!
Go Hammers
!
Daniel-123
Landsholdsspiller
Sv: West Ham of Great Britain!
«
Svar #1:
09 Feb 2008, 13:46 »
Jeg synes der mangler lidt grafik og nogle billeder, hvis det kom kunne det godt være at jeg ville følge med
Zulue
Manager
«
Svar #2:
09 Feb 2008, 13:47 »
Kan godt lide det pt.
vevest7
Reserveholdsspiller
«
Svar #3:
09 Feb 2008, 14:07 »
tak for den hurtige respons. Jeg kan lige så godt sige det som det er ! Det er det grafiske der ligger bagerst. Fortællingen og billeder af spillere, stillinger osv. er en selvfølge, men jeg er hverken god til det grafiske, og jeg forventer ikke det er der, der kommer mere til at ske...det ved folk som førhen har fulgt mine blogs også
vevest7
Reserveholdsspiller
«
Svar #4:
09 Feb 2008, 15:46 »
Indkøb på Upton Park
Den nye manager i West Ham har ikke spildt tiden op til den nye sæson. Det er blevet til flere meget spændende indkøb, og han har signaleret større ambitioner for den lille klub med sine indkøb. Her på bold.dk har vi lavet en lille gennemgang over de nye spillere på klubbens hold, og hvordan man kan forvente at manager Simon Madsen fordeler de blot 11 pladser han har at fordele!
Jack Hobbs
- Den unge forsvarer kommer fra Liverpool hvor han har fået sin fodboldopdragelse. Han er gennem de sidste par år blevet kendt som et af de større talenter i Engelsk fodbold. Han figurer centralt og har med sin højde og styrke i luften en god mulighed for at blive en del af West Hams fremtid. Den engelske presse har spekuleret meget i købsprisen, som efter sigende skulle være omkring £1,3 mio + 25% af næste salg. Med sine blot 18 år virker han meget ung. Den eneste kommentar Madsen havde til alderen på sit første indkøb var denne:
"Mine forventninger til Hobbs er store, og han ved godt hvilken rolle han skal spille i starten. Det er op til ham at vise hvor meget han skal spille!"
Nicky Shorey
- Reading stjernen er kommet til klubben som det dyreste indkøb nogensinde i klubbens historie. Prisen skulle efter sigende være på hele £9,5 mio. Købet er dog langt fra overraskende da Madsen fra starten har sagt at han var ude efter defensive spillere først og fremmest. Nicky Shorey sagde selv dette, da han blev præsenteret:
Jeg er meget stolt over at kunne komme til at spille for West Ham. Jeg ved at jeg vil vinde pokaler og i en alder af 26 år så jeg det ikke ske for Reading. Mit håb og tro er, at jeg kan være en bestandig og stor del af West Hams fremtidige succes - men det er op til mig at bevise mit værd for manageren."
Michael Woods
- Nok det allermest interessante køb fra West Ham's side. Blot 17 år er Woods, og han kostede manager Madsen en ordentlig omgang penge. £9 mio. måtte han smide før Chelsea ville slippe ham. Men potentialet er der ingen tvivl om ifølge Madsen, som endda på pressekonferencen annoncerede at Woods skal være en del af 1.holdet allerede fra dag 1. Her på redaktionen er vi dog langt fra sikre på at det var den bedste måde at bruge pengene på!
Luka Modric
- Og idag kunne Madsen så præsentere det velsagtens største køb i år. Luka Modric kom til West Ham meget overraskende efter at både Milan, Porto og Barcelona havde budt på ham. Modric selv var glad for at kunne komme til en stor klub, og Madsen havde denne kommentar til købet:
"Der er ingen som sætter tvivl ved, hvad Luka kan. Jeg ved han kan udrette store ting for os, når han vender sig til, hvordan vi spiller. Han vil få en stor betydning som chanceskaber for de forreste to. Jeg er stolt over klubbens ledelses reaktionshastighed da vi fik mulighed for at hente Luka."
Alt i alt har Madsen spenderet over 26 mio. pund på spillere. Der vil være en forventning blandt tilskuerne til, at det hold leverer varen fra nu af! Træningskampene har på ingen måde imponeret nogen - prøv selv at bedøm føldende resultater:
3-4 ude mod Genk
2-0 ude mod Lezcna
0-2 ude mod Cracoiva
0-1 ude mod Korona Kielce
1-0 ude mod Lech
0-0 ude mod Luton.
Langt fra godt spil har præget kampene indtil nu, hvor Madsen dog har måtte se bort fra Ljungberg, Parker, Green, Ashton og Bellamy i de fleste kampe. Dermed kan han nu vende ansigtet mod sin første kamp som manager - den første af betydning! På bold.dk gætter vi på, at Madsen stiller med følgende 11'er som sin favorit:
GK: Robert Green, England
DR: Lucas Neill, Australien
DL: Nicky Shorey, England
DC: Anton Ferdinand, England
DC: Matthew Upson, England
MR: Kieron Dyer, England
ML: Luka Modric, Kroatien
MC: Mark Noble, England
MC: Scott Parker, England
FC: Craig Bellamy, Wales
FC: Dean Ashton, England
SUB1: Richard Wright, England
SUB2: Jack Hobbs, England
SUB3: Michael Woods, England
SUB4: Freddie Ljungberg, Sverige
SUB5: Bobby Zamora, England
vevest7
Reserveholdsspiller
«
Svar #5:
11 Feb 2008, 12:31 »
[color=Purple]
1. September 2007
[/color
Så er sæsonen kommet igang for the Hammers. Jeg nåede lige at få Modric klar med spilletilladelse inden 1. kamp i ligaen, som skulle stå mod Tottenham. Generelt set var der ukig til et meget svært August program med følgende kampe på skemaet:
Tottenham (H)
Everton (A)
Aston Villa (H)
Reading (U)
Wycombe (LC)
Portsmouth (H)
Mit umiddelbare skud var, at vi nok kunne hente 7-8 point i ligaen i den periode og samtidig så skulle vi gerne smadre os vej igennem til næste runde i Liga-cuppen mod Wycombe.
Starten som manager var dog ikke belagt med brosten. Tottenham kom foran i 3.minut, og det mål skulle vise sig at være det eneste som kom. Et surt nederlag og en dårlig optakt til en af de svære udekampe mod Everton. Her kom de også hurtigt foran, og jeg måtte skuffet se os tabe 2-1 i en kamp, hvor vi aldrig for alvor kom op i det krævede tempo.
Så var det tid til point hjemme mod Aston Villa. I 86 minutter spillede vi lige op med dem, og vi sørgede for bedre spil end i de 2 første kampe. Og så med et par minutter igen, så dukkede den midlertidigt omskolede angriber, Lee Bowyer op i feltet på en ripost, og sikrede os en 1-0 sejr. Stadion eksploderede, og det var igen fantastisk at være manager!
Reading kampen endte rimeligt - 1-1 blev resultatet efter at Dean Ashton udlignede Leroy Lita's føringsmål. Wycombe stod uden chancer da vi hjemme stillede i stærkeste opstilling. 3-1 vandt vi efter total dominans. Ashton, Bellamy og Upson stod for vores mål. Herligt med en let sejr.
Hjemme mod Portsmouth forventede jeg også point. Unge Michael Woods startede inde på den centrale midtbane på bekostning af Mullins, som ikke har spillet særlig godt. Woods stod for 29/32 afleveringer i første halvleg, og spillede fint, men 17 år gammel, lidt træt og med et gult kort, så blev han sendt ud i pausen, og Ljungberg kom ind. Det skulle vise sig som en god disposition. Modric røg ind centralt, og Ljungberg på kanten. Vi blev mere og mere truende, og Anton Ferdinand scorede på hovedstød efter 52. minutter til 1-0. På dette tidspunkt var dominansen totalt, og vi styrede kampen. Jeg var dog opmærksom på truslen fra ders pludselig skifte i opstilling, som betød, at de pludselig spillede med 3 mand fremme. Derfor satte jeg tempoet ned, skiftede Mullins ind på den defensive midt, og så blev der mandsopdækket på de to yderste angribere. Dette paralyserede Portsmouth fremad banen, og i stedet kunne Zamora snuppe målet til 2-0. En vigtig sejr, og vores spillemæssige dominans var flot at se på.
Næste update indeholder månedens nedtur, og månedens optur og lidt andre statistikker.
JKJ
Gæst
«
Svar #6:
11 Feb 2008, 12:36 »
Kan huske dine blogs fra FMG, og det var en fornøjelse at læse dem så jeg er med her også
Alt det med grafik osv er for min skyld lige gyldigt så for min skyld skal du ikke gå i gang med det projekt
Anqes
Ynglingespiller
«
Svar #7:
11 Feb 2008, 12:42 »
Rigtig nice kan rigtig godt lide din måde og skrive på. Jeg vil følge med fremover i hvertfald.
Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.
Jharn
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
11 Feb 2008, 12:45 »
Du skriver godt, og jeg vil klart følge denne blog!
Jeg kunne dog godt tænke mig, at dine beskrivelser af kampene bliver lidt mere overskuelige.
vevest7
Reserveholdsspiller
«
Svar #9:
11 Feb 2008, 14:01 »
Citat af: Jharn 11 Feb 2008, 12:45
Du skriver godt, og jeg vil klart følge denne blog!
Jeg kunne dog godt tænke mig, at dine beskrivelser af kampene bliver lidt mere overskuelige.
Lover mere overskuelighed vedrørende kampene - havde bare lidt travlt
Jharn
Landsholdsspiller
«
Svar #10:
12 Feb 2008, 19:23 »
Hvornår ser vi en ny update?
vevest7
Reserveholdsspiller
«
Svar #11:
12 Feb 2008, 20:20 »
1.oktober 2007
Jeg droppede updaten med månedens spiller og månedens nedtur osv...det må komme fra og med denne måned...tiden gik pludselig stærkt
Denne måned har der ikke været så meget at berette. Det har været at prøve at videreudvikle den form for "stime" pointmæssigt, som vi har været igennem i august. Programmet for September var dog med flere svære kampe.
Program for september:
Derby (A)
Chelsea (H)
Tottenham (LC)(A)
Bolton (A)
Dermed udset til at jeg ville få sejr over Derby, tabe til Chelsea, og så ville jeg nok ende i problemer med både Bolton og Tottenham. Tottenham havde i første kamp været en del bedre end os, så at skulle være på udebane oveni det, så tydede det på en svær kamp. Ude mod Bolton er altid en udfordring!
Derby - West Ham 0-0
Derby er i spillet, så vel som i virkeligheden virkelig et ringe hold, og derfor var det en lille skuffelse. Vi var uskarpe, og endda en mand i overtal i 30 minutter. Men trods overtal i spil og chancer, så blev det 0-0. Derby's målmand stod fantastisk. Kampens bedste var for os Luka Modric, som har spillet en del kampe på den centrale midtbane, da der har været skader til både Parker og Noble, og Woods har ikke helt det der kræves til at spille alle kampe fra start endnu!
West Ham - Chelsea 2-0
En kamp jeg var sikker på jeg ville tabe. Men allerede efter 3 minutter fik vi straffe, som Ljungberg udnyttede iskoldt. Dette satte gang i mine drenge, som spillede sig igennem igen og igen i en perioder, og holdt Chelsea fra fadet ganske flot. Det var samtidig debut til Scott Parker, som spillede fremragende centralt sammen med Modric. Og efter 36 minutter så stak Bellamy afsted, og scorede målet til 2-0. Chelsea havde enkelte chancer i 2.halvleg, men Green var skarp og reddede alle forsøg. Samtidig producerede vi selv 20 chancer, hvilket var ny rekord under min ledelse i offensiv fodbold
Meget tilfredsstillende!
Tottenham - West Ham
(LC) 1-3
Jeg sad inden kampen med følelsen af at mine ærkerivaler igen kunne blive en gang nemesis. Vores selvtillid var dog i top. Dette var Berbatov dog totalt ligeglad med. Efter bare 16 minutter scorede han på Green, som efter 3 kampe med rent bur igen måtte indkassere. Derefter fortsatte Tottenham presset ned mores mål, og vi måtte stå hårdt imod. Indtil 39.minut, hvor Jermaine Jenas indkasserede gult kort nummer to. Exit Jenas.
2. halvleg satte jeg Modric på kanten længere frem sammen med Ljungberg modsat. De to spillede en god omgang fodbold, men det var anfører Lucas Neill som afdriblede to mand, for derefter at sende den i hovedet på Bellamy efter 56 minutter. 1-1! Derefter blev kampen mere lige. Tottenham gik efter straffespark tydeligvis, og kom kun sporadisk frem, når Darren Bent løb fra den debuterende Jack Hobbs, som ellers gjorde en god figur. Efter 72 minutter satte jeg Zamora ind, og med to mål i overtiden sikrede han sejren. En assist af Modric, en assist af Ljungberg. En sensation for os, og en kamp, som fansene elskede os for. På 4 dage havde vi banket to af vore lokale rivaler!
Bolton - West Ham 0-0
Bolton kunne have vundet denne kamp, og det kunne vi. På trods af den store placeringsmæssige forskel, hvor jeg var 10 pladser foran i rækken, så kæmper de godt, og har en farlig mand i Anelka. Jeg var egentlig rimelig godt tilfreds. Kampen tog dog en kraftig drejning i det 81.minut da Diouf fra Bolton smadrede Spector, som var med i stedet for Neill. Direkte rødt og Spector ud med skade. Derefter mente Ljungberg det var hans tur, og med sit andet gule kort, så var det lige igen. Kampen døde ud, og 0-0 var egentlig fair nok.
Fakta er, at vi efter 2 mdr. i Premier League ligger nummer 7 med 12 point for 8 kampe. Vi har scoret blot 7 mål, men har til gengæld kun indkasseret 4. Det virker til at bagkæden med Green på mål, og Shorey-Anton-Upson-Neill kører rigtig godt. De er stabile og det er det vigtigste. Kun 1 gang har vi indkasseret 2 mål, og det var i 2.kamp mod Everton, hvor vi var skidt spillende. Det er meget lovende, og med Scott Parker tilbage, og Noble på vej tilbage, og Dyer på vej tilbage så har jeg en stærk midtbane, hvor Mullins lige nu bliver sorteper sammen med Bowyer. De har ikke leveret nok, og Modric bliver nok flyttet ud på kanten så der er plads til både Noble og Parker centralt.
Månedens optur:
Zamora får prisen i denne måned. Hans to mål mod Tottenham var meget vigtige, og han har vist, at jeg sagtens kan bruge ham som indskifter i kampene!
Månedens nedtur:
Dean Ashton har startet alle kampe, men indtil nu har han scoret blot 2 mål, på trods af at han har skudt på mål 40 gange - det er 4 afslutninger i snit, og mange af disse er i feltet, så der vil blive forventet lidt mere. Jeg har brug for skarphed fra de to oppe foran. Bellamy bliver bedre og bedre, men Ashton skal snart op i fart!
Næste måneds program:
Næste måned bliver nok den sværeste måned i år! 4 kampe, og af disse er det tre ligakampe....kampen
e står imod:
Manchester City (H)
Arsenal (U)
Liverpool (H)
Ipswich (U)(LC)
Forventningen er mellem 1-3 point i ligaen og så håber jeg naturligvis på, at vi viser klassen mod Championship-holdet, og sender os selv i kvartfinalen i den lille pokalturnering!
«
Seneste Redigering: 12 Feb 2008, 20:22 af vevest7
»
Jharn
Landsholdsspiller
«
Svar #12:
12 Feb 2008, 20:38 »
Fin update, men der er en fejl i starten. Du skriver 'Program for september', men det er vel fra oktober?
vevest7
Reserveholdsspiller
«
Svar #13:
12 Feb 2008, 23:42 »
nej det er ikke en fejl - datoen i toppen er derfra hvor jeg skriver, og måneden jeg gennemgår er september
vevest7
Reserveholdsspiller
«
Svar #14:
13 Feb 2008, 11:01 »
Modric leverer suverænt spil i sensation
En sensation af de større blev idag leveret da de kæmpestore favoritter fra Liverpool var på besøg på Upton Park i London. Inden dagens kamp var Liverpool nummer to i Premier League, og havde spillet fremragende - særligt defensivt, hvor de i de første ti kampe blot havde indkasseret 2 mål. Et rundt 0 ud for nederlag var der også. Men efter omskfitende spil i første halvleg, hvor særligt Fernando Torres var en stor synder, så leverede Luka Modric lidt magi. Først satte han Harry Kewell og Fabio Aurelio af med nogle skarpe finter. Han trak så ind i feltet, hvor Daniel Agger for en gang skyld blev den lille, og dommer Mike Dean dømte straffe. Et lidt tyndt et af slagsene mente Agger efter kampen. Modric selv sparkede, og satte bolden langt ude i venstre side for målmand Reina, som var uden chance!
Kort inde i 2.halvleg snød Dirk Kyut så offside-fælden, og sparkede resolut bolden ind til 1-1. Men nærmest inden Liverpool havde fået hænderne ned igen, så snød Modric igen en forsvarer, og sendte bolden indover, hvor en helt fri Bellamy stod. 2-1. Bellamy gjorde dermed det onde mod sin gamle klub! Liverpool pressede på, og satte samtidig det hårde spil ind. Dette måtte Modric mærke, da han efter 69 minutter måtte udskiftes efter at være blevet båret af banen. Unge Michael Woods blev sat ind på banen i stedet for, og med en arbejdsindsats, så begyndte han også at betale tilbage for de mange penge manager Madsen har sendt til Chelsea. Liverpool pressede på, men den defensive indsats af Upson og Anton Ferdinand var høj klasse, og faktisk var Bellamy tættest på et mål mere i kampen, da han slap afsted på en dyb aflevering fra Parker - en halv banelængde alene var dog for meget pres, og Reina reddede sikkert. Kort efter blæste dommeren af, og West Ham slog endnu en gang en af de store på Upton Park.
Efter kampen havde Madsen denne kommentar:
"Jeg havde overvejet, hvordan vi skulle kunne bruge Modric, og efter at have spillet ham til venstre og centralt, så satte jeg ham ud på højre kanten. Dette viste sig at være en god ide, og jeg er meget tilfreds med hans indsats. Desværre tyder de første reporter på, at vi må undvære ham i de næste 4 kampe. Heldigvis er jeg sikker på, at Kieron (Dyer red.) kan træde ind og yde det krævede."
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »