home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1041 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 174897 gange)
JKJ
Gæst

Sv: X-Factor
« Svar #1395: 07 Mar 2009, 10:39 »

Det var da det bedste der længe er sket da AS endelig røg ud. Har stadig ikke forstået hvorfor de i det hele taget var med i live udsendelserne  Huh

Linda er imo langt den bedste sanger, og ja hun synger måske nogle "stille" sange. Men det vil da også være rent selvmord for både hende og Line hvis de gav hende et rock nr af den lidt hårde slags.

Uden sammeligning så sætter man jo heller ikke en målmand til at spille venstremidtbane, man sætter ham i målet hvor han er bedst. Det samme er det jo her, man giver dem jo ikke en sang de ikke kan klare men giver dem en sang de ved de kan gøre sig bedst i...

Ali gør det godt og jeg er også bange for han vinder. Men imo vinder han kun pga hans store runde øjne og generte smil som gør langt de fleste blød i knæerne og derfor får han også flest stemmer...

ABC er en sammenst grupe, det kan man tydeligt se. Men de kan synge og de bliver bedre uge for uge som jeg ser det...

Lucas kan præstere helt vildt, men han kan også svinge totalt ned under AS niveau iog det siger jo ikke så lidt. Men man kan ikke tage hans talent fra ham, tror bare man skal finde hans genre...

Sidsel er jeg suverænt skuffet over. Hun har ikke vist hendes talent endnu, imo ikke engang tæt på. Hun virker slet ikke hjemme i det program og jeg tror simpelthen bare ikke hendes nerver kan klare presset...

Men igår var langt det bedste program endnu, ganske enkelt fordi AS røg ud!!  Djævel

Danielsen
Manager

« Svar #1396: 07 Mar 2009, 11:08 »

ENIG

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

United-styrer
Gæst

« Svar #1397: 07 Mar 2009, 12:09 »

Hvorfor ud med Linda? Er hun for god og truer dine favoritter?

Haha, så højt går jeg ikke op i det :-D

Næh, jeg synes bare, hun er kedelig. Jeg læste, at hun mente, det var forkert, at man også skal underholde. Noget komisk udtalelse i mine øjne. Hun synger selvfølgelig glimrende, men der er intet spændende eller unikt ved hende, hvorimod specielt Lucas og Sidsel har personlighed og kant.

BenMusalho
Gæst

« Svar #1398: 07 Mar 2009, 12:22 »

Der er jeg uenig.. Jeg køber ikke en CD, fordi sangeren har 'personlighed og kant', men fordi vedkommende synger godt og laver noget fed musik. Og hvis Linda vinder, går jeg da ikke op i, om hun har underholdt i et program, hvis jeg skal købe en CD med hende (kommer jeg nok ikke til). Det ville jeg heller ikke gøre, hvis det var andre. Lucas og Sidsel har begge et stort talent inden for faget, og på sigt kan de blive enormt gode. Dog vil de ikke sælge ligeså mange plader som Linda, tror jeg, hvorfor det IMO vil være bedst at lade hende tage sejren. Hun er langt mere komplet som musiker .. og det er vel det, det handler om, ikke?

Zulue
Manager

« Svar #1399: 07 Mar 2009, 12:29 »

Så kun AS, Sidsel og Mohammed i går. Og der var AS da bedre end Sidsel, Mohammed naturligvis bedre end de andre, men AS overraskede mig i går, nyt outfit, så bedre ud en nogensinde, dansede hottere, viste mere x-factor end nogensinde.

Mohammed
Alien Beat Club
Linda
Sidsel
Asian Sentation
Lucas

Forbander stadig Lucas langt væk.

United-styrer
Gæst

« Svar #1400: 07 Mar 2009, 12:36 »

Der er jeg uenig.. Jeg køber ikke en CD, fordi sangeren har 'personlighed og kant', men fordi vedkommende synger godt og laver noget fed musik. Og hvis Linda vinder, går jeg da ikke op i, om hun har underholdt i et program, hvis jeg skal købe en CD med hende (kommer jeg nok ikke til). Det ville jeg heller ikke gøre, hvis det var andre. Lucas og Sidsel har begge et stort talent inden for faget, og på sigt kan de blive enormt gode. Dog vil de ikke sælge ligeså mange plader som Linda, tror jeg, hvorfor det IMO vil være bedst at lade hende tage sejren. Hun er langt mere komplet som musiker .. og det er vel det, det handler om, ikke?

Så har du et helt andet syn på musik. Det handler ikke kun om at kunne synge, men om at have dybde i sin karakter. Tag f.eks. Bob Dylan. Han synger udmærket, men han er ingen Celine Dion. Til gengæld er hans stemme spændende, fordi den er sprød, fordi den lyder slidt, og fordi den ikke er perfekt. I medgift er han historiens største sangskriver. Linda synger perfekt, men jeg synes ikke, hun har et strejf af kunstnerisk kvalitet, og jeg er overbevist om, at en plade med hende ville blive mådelig og triviel.

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #1401: 07 Mar 2009, 12:39 »

X-Factor er overvurderet! Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #1402: 07 Mar 2009, 12:43 »

Så har du et helt andet syn på musik. Det handler ikke kun om at kunne synge, men om at have dybde i sin karakter. Tag f.eks. Bob Dylan. Han synger udmærket, men han er ingen Celine Dion. Til gengæld er hans stemme spændende, fordi den er sprød, fordi den lyder slidt, og fordi den ikke er perfekt. I medgift er han historiens største sangskriver. Linda synger perfekt, men jeg synes ikke, hun har et strejf af kunstnerisk kvalitet, og jeg er overbevist om, at en plade med hende ville blive mådelig og triviel.

Men Celine Dion er alligevel den der har solgt flest albums af de 2...

Jeg er personligt også fløjetende ligeglad med hvordan de danser og laver andre underlige ting på en scene, imo handler det om hvordan de synger...
Og når man køber sin musik, enten på nettet eller på cd kan man jo alligevel ikke se dem stå og sparke med først det ne ben og derefter det andet..

Jeg kunne aldrig selv finde på at købe noget musik fordi de har et godt show, det er jeg ligeglad med, jeg vil bare have en god sang og tekst så er jeg ligeglad med alt det andet hurlumhej det efterhånden også handler om idag...

Kunne man forstille sig Elvis, The Beatles osv rende rundt og svinge til højre og venstre med div legemsdele?? bej vel, dengang handlede det om at synge og intet andet, og det burde det også gør idag...

Måske det er min alderder gør at jeg ser sådan på det, det skal jeg ikke udelukke Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #1403: 07 Mar 2009, 12:46 »

Det tvivler jeg på. Og ikke desto mindre tror jeg nu stadig, de fleste vil erkende, at Bob Dylan er en betydeligt større musiker.

Resten af dit indlæg giver ingen mening, når jeg netop udelukkende snakkede om sang og stemmer i mit indlæg.

Szczesny
Manager

« Svar #1404: 07 Mar 2009, 13:05 »

Kunne man forstille sig Elvis, The Beatles osv rende rundt og svinge til højre og venstre med div legemsdele?? bej vel, dengang handlede det om at synge og intet andet, og det burde det også gør idag...

Måske det er min alderder gør at jeg ser sådan på det, det skal jeg ikke udelukke Wink

Så vidt jeg er orienteret, så var en af grundende til at Elvis fik så mange kvindelige fans bl.a. hans 'frække' vrik med hofter og ben, så den holder vist ikke helt?
Beatles skilte sig så ud med sit lange rebelske hår, der henvendte sig til de unge herrer - så heller ikke der var det 'kun musikken', som du udtrykker det.

Ikke at jeg er hamrende uenig i dine synspunkter, kun nogle af dine argumenter Tunge

Det var da det bedste der længe er sket da AS endelig røg ud. Har stadig ikke forstået hvorfor de i det hele taget var med i live udsendelserne Huh

Linda er imo langt den bedste sanger, og ja hun synger måske nogle "stille" sange. Men det vil da også være rent selvmord for både hende og Line hvis de gav hende et rock nr af den lidt hårde slags.

Uden sammeligning så sætter man jo heller ikke en målmand til at spille venstremidtbane, man sætter ham i målet hvor han er bedst. Det samme er det jo her, man giver dem jo ikke en sang de ikke kan klare men giver dem en sang de ved de kan gøre sig bedst i...

Ali gør det godt og jeg er også bange for han vinder. Men imo vinder han kun pga hans store runde øjne og generte smil som gør langt de fleste blød i knæerne og derfor får han også flest stemmer...

Fordi der ikke skulle være de der århusianske kvindelige gangster-rappere med? Ville du foretrække dem?

Enig i din betragtning mht Linda. I USA og England er det som regel den bedste sanger der vinder... Det er også derfor Linda ikke virker 'speciel', hun er set før i andre lande... Herhjemme skal der åbenbart helst hænge noget af 90ernes boyband-kultur fast i dem der synger, for at  de kan blive til noget (medmindre man hedder Sidsel, så er det ok at stå stille)

Haha, så højt går jeg ikke op i det :-D

Næh, jeg synes bare, hun er kedelig. Jeg læste, at hun mente, det var forkert, at man også skal underholde. Noget komisk udtalelse i mine øjne. Hun synger selvfølgelig glimrende, men der er intet spændende eller unikt ved hende, hvorimod specielt Lucas og Sidsel har personlighed og kant.

Jeg erindrer det sådan at hun understregede at det var sangen der i fokus i [/i]sang[i]-konkurrencen. Som hun ganske rigtigt nævnte, så er sangen nok til at blæse andre omkuld i andre lande, men herhjemme, så skal der - som nævnt ovenver - helst være noget boyband tilbage i sangerne.

X-Factor er overvurderet! Opstemt

Flot!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ZhotLog
Gæst

« Svar #1405: 07 Mar 2009, 13:20 »

Heh, at hive Elvis og The Beatles ind i diskussionen virker en smule malplaceret, hvis man argumenterer FOR Linda.. De var nemlig nye og banebrydende, hvilket Linda i den grad ikke er...
Jeg tror ikke, at hverken Sidsel eller Lucas bliver til andet en døgnfluer, men de har da i den grad en større chance for at modbevise det, end Linda har.

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #1406: 07 Mar 2009, 22:44 »

Heps.

Har lige cuttet en del væk, som jeg synes er ganske fornuftigt, og citerer så lige følgende:

2.Lucas (vild fed person der kan udvikle sig meget husk han er den yngste deltager)

Den der holdning kan jeg så slet ikke forstå eller følge tankerne bag.
Showet varer 10 uger (så vidt jeg husker) og det er altså i den periode vi får fornøjelsen af deltagerne. Efterfølgende er der så nogle koncerter og interviews på DR.
Men altså, det er jo ikke sådan, at fordi man vinder et show at man har en karriere foran sig - nærmest tværtimod siger al erfaring.
Med andre ord så burde alderen og udviklingspotential e på den lange bane ikke spille inden, når værterne voterer til sidst eller når vi andre sidder og sms'er.

-bune

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #1407: 07 Mar 2009, 22:46 »

Heps.

Kan godt se hvor du vil hen. Men altså Elvis var da om nogen banebrydende med hoftesving og fremtoning og hvad ved jeg.
Og Beatles var altså ret banebrydende med deres udseende og attituder, selvom vi i dag synes at de ligner nogle pæne nydelige halvkedelige bedsteborgere  Wink

Cesc
Gæst

« Svar #1408: 27 Mar 2009, 19:47 »

Jeg tillod mig at oprette en ny afstemning til dagens 'store' begivenhed.

Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #1409: 27 Mar 2009, 19:53 »

Jeg satte min stemme på Mohamed, da jeg udfra de få gange jeg har hørt ham synge. Synes virkelig han har x-factor!

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010