home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1303 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 175183 gange)
N17
Manager

Sv: X-Factor
« Svar #1275: 20 Feb 2009, 22:39 »

Der er lige en fjord imellem, så nej ikke helt Tunge
Selvom de fleste udefrakommende tror det Peace

Åbenbart også folk FRA Aalborg - Alek9000 Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

alek9000
Manager

« Svar #1276: 20 Feb 2009, 23:02 »

Ja, ved da godt, at Aalborg og Nørresundby ikke er det samme. Havde bare hørt, at han var fra Aalborg - ikke Nørresundby. Har ikke fordybet mig yderligere i, hvor han er fra. Smiley

'Broen var oppe' Opstemt

Don Abramovich
Manager

« Svar #1277: 20 Feb 2009, 23:06 »

Synes nu Lucas er fed. Han er helt klart anderledes end de andre. For mig at se er Mohamed derimod bare en Basim 2. Han har charme, han kan stå på en scene og så har han en udmærket stemme - mere har han ikke, og de andre er altså bedre! Han var dog nice nok i dag, men det andet jeg har set med ham, har ikke været godt. Synes det er skide synd at Claus røg ud. Han virker pisse hamrende sympatisk og hans stemme er rigtig fed. Men det er jo bare de latterlige tøser, der er forelsket i AS charme - det eneste de har..

Alek9000: Hvorfor har du den signatur?

alek9000
Manager

« Svar #1278: 20 Feb 2009, 23:09 »

Fordi det virker rimelig klamt og perverst at sidde oppe kl. 1 om natten for at kigge i en babetråd Grin

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #1279: 21 Feb 2009, 00:11 »

Nu vi taler om det modsatte køn, og alek9000 det er muligt at surfe med venstre hånd døgnet rundt, er det så bare mig der er af den opfattelse, at Lise Rønne fuldstændigt har mistet sit dejlige udseende og glimt i øjet ? I dag ligner hun jo en spåkone fra Albanien og sidst var den også hel gal. Har lykkeligvis fortrængt hendes udseende den aften. Men DR må altså lige stramme op! Right?

-LFC-
Manager

« Svar #1280: 21 Feb 2009, 00:16 »

I aften var hun ikke for køn, det er jeg enig i. Retarderet hår hun havde. Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #1281: 21 Feb 2009, 12:40 »

Jeg synes nu, Lucas er spændende. Han er cool, har kant og kan blive en personlighed. Claus var mere kedelig, om end han - i hvert fald i farezone-omgangen - leverede en bedre præstation. Meen at Lucas skulle være Basim 2 synes jeg er et besynderligt postulat. Han synger langt, langt bedre og har mere karakter.

Blachmanns sangvalg til Sidsel har overraskende nok været katastrofalt indtil videre, men jeg tror sagtens, Blachmann kan have sine tre deltagere tilbage til sidst. Medmindre Remees sammenbiksede gruppe fortsætter i samme rille som i går. Det var klart dagens præstation.

Og ja, hvad havde de dog lavet ved Lise Rønnes hår i går. Det ødelagde halvdelen af programmets appel.

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #1282: 21 Feb 2009, 12:44 »

Jeg synes nu, Lucas er spændende. Han er cool, har kant og kan blive en personlighed. Claus var mere kedelig, om end han - i hvert fald i farezone-omgangen - leverede en bedre præstation. Meen at Lucas skulle være Basim 2 synes jeg er et besynderligt postulat. Han synger langt, langt bedre og har mere karakter.

Blachmanns sangvalg til Sidsel har overraskende nok været katastrofalt indtil videre, men jeg tror sagtens, Blachmann kan have sine tre deltagere tilbage til sidst. Medmindre Remees sammenbiksede gruppe fortsætter i samme rille som i går. Det var klart dagens præstation.

Og ja, hvad havde de dog lavet ved Lise Rønnes hår i går. Det ødelagde halvdelen af programmets appel.

Det er længe nok at citere.

Og dog, Lucas har et kæmpe potentiale og skal bare have de rigtige sange, synes den igår var godt valgt, han knækkede sin stemme på de rigtige tidspunkter, og det lød for fedt, omkvædet sad lige i skabet.

Szczesny
Manager

« Svar #1283: 21 Feb 2009, 12:53 »

Jeg synes Lucas var genial igår. Forstår det ikke alt det kant og arrogance folk siger han har. Var det i det ene program jeg ikke så i indledende? For mig virker han som en almindelig 15-årig knægt. Hans mor var dog irriterende.

Mohamed sparker bare røv og jeg håber virkelig at han går hele vejen.
For at tage Blachmans sidste, så stank Sidsel igen igår og kun pga at hun er blevet gjort til darling fra dag et, har hun ikke været i farezonen.

Linda synger suverænt, men det er bare ikke min genre. Seest er jeg heller ikke fan af - og Carpark North, hvad er det for noget lort? Troede ikke det kunne blive dårligere end originalen.

ABC var meget bedre end sidste - de havde ikke bare delt en sang op i fire dele igår - imponerende!
ASIAN SENSATION synes jeg bare er for grineren. Ham i den grå trøje igår lød slet ikke så dårlig. Når jeg tænker på dem, så betvivler jeg altid Lise Rønnes ord "Dem der er videre bliver nu nævnt i fuldstændig tilfældig rækkefølge." Næppe - eftersom AS nu er blevet nævnt tredjesidst begge gange og de er om nogen storfavoritter til at ryge ud hver gang.

Derudover kunne jeg ikke se meningen med den der muldvarp på hovedet af Lise Rønne og hendes kjole var sgu heller ikke noget at råbe hurra for.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

AFC
Manager

« Svar #1284: 21 Feb 2009, 12:59 »

Jeg syntes ikke X-Factor er særlig spændende at følge med i år. Sidste år var det meget mere spændende, da Martin Hedegaard jo var med. I år syntes jeg ikke rigtig der er nogen der kan sammenlignes med ham, eller jo måske Lucas og ham Mohamed, men syntes ikke de har samme 'klang' som Martin havde. Jeg tror dog stadig jeg vil se lidt af det, men ikke så meget som jeg gjorde sidste år.

JKJ
Gæst

« Svar #1285: 22 Feb 2009, 16:15 »

Forfærdeligt at Lucas gik videre, han er sgu irriterende, og så synes jeg ikke han er god nok. Hvordan han og Asian Sensation stadig er med er mig en gåde, hvis det er en sangkonkurrence crazy

Det kan jeg så fortælle dig at det ikke er Wink

Det er derimod en popularitets konkurrence og ikke andet... Det bliver en af de unge der vinder eller ABC, som jo også er sammansat af de unge... Sådan er det bare, de unge har altid en fordel da den lidt ældre generation aldrig vil stemme på dem over de 25 da de jo ikke er så søde og nuttet som de helt unge er...

Alt andet vil være fusk! Og det tror jeg nu også sagtens kan foregå...

Og ja jeg ser også programmet  Peace

Andreas93
Gæst

« Svar #1286: 22 Feb 2009, 16:30 »

Jeg synes Lucas var genial igår. Forstår det ikke alt det kant og arrogance folk siger han har. Var det i det ene program jeg ikke så i indledende? For mig virker han som en almindelig 15-årig knægt. Hans mor var dog irriterende.

Mohamed sparker bare røv og jeg håber virkelig at han går hele vejen.
For at tage Blachmans sidste, så stank Sidsel igen igår og kun pga at hun er blevet gjort til darling fra dag et, har hun ikke været i farezonen.

Linda synger suverænt, men det er bare ikke min genre. Seest er jeg heller ikke fan af - og Carpark North, hvad er det for noget lort? Troede ikke det kunne blive dårligere end originalen.

ABC var meget bedre end sidste - de havde ikke bare delt en sang op i fire dele igår - imponerende!
ASIAN SENSATION synes jeg bare er for grineren. Ham i den grå trøje igår lød slet ikke så dårlig. Når jeg tænker på dem, så betvivler jeg altid Lise Rønnes ord "Dem der er videre bliver nu nævnt i fuldstændig tilfældig rækkefølge." Næppe - eftersom AS nu er blevet nævnt tredjesidst begge gange og de er om nogen storfavoritter til at ryge ud hver gang.

Derudover kunne jeg ikke se meningen med den der muldvarp på hovedet af Lise Rønne og hendes kjole var sgu heller ikke noget at råbe hurra for.

Jeg tror at hende og Lina har en intern konkurrence om at ligne den største klovn  Peace

-LFC-
Manager

« Svar #1287: 22 Feb 2009, 16:59 »

Det er meget federe end sidste år. Flere gode sangere, så jeg forstår dig slet ikke, AFC. Smiley

Gosser
Manager

« Svar #1288: 27 Feb 2009, 20:25 »

Nej, nej, nej! Sidder sgu og får det helt dårligt, og får virkelig ondt af de tre drenge der. Prøv lige at hør deres stemmer! Shockeret For satan hvor synger de bare elendigt. Utroligt at de overhovedet er med, og ikke blev sendt hjem til audition.

AFC
Manager

« Svar #1289: 27 Feb 2009, 20:26 »

Glukkede også med lidt, og syntes da godt nok de sang ringe. Stemmerne hørte overhovedet ikke sammen

Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010