home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1150 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 175232 gange)
N17
Manager

Sv: X-Factor
« Svar #1260: 20 Feb 2009, 21:58 »

Det er helt vildt, for mig at se så er Lucas bare en Basim 2, som rammer en eller to gode sange som de gør godt, men som de aldrig nogensinde burde komme videre med! Men synes Lina har været en del af skylden for at han ryger ud, selvom jeg synes han gør det rigtig godt!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #1261: 20 Feb 2009, 21:59 »

Forfærdeligt at Lucas gik videre, han er sgu irriterende, og så synes jeg ikke han er god nok. Hvordan han og Asian Sensation stadig er med er mig en gåde, hvis det er en sangkonkurrence crazy

AS har INGEN berettigelse overhovedet!!
Lucas er Basim 2, en der rammer et par gode sange og kommer videre på det. Han har ingen udviklingsmulighede r. Eller ej ved det ikke, men Claus burde ikke være røget nogen steder!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1262: 20 Feb 2009, 22:01 »

Jeg synes Blachmans sangvalg indtil videre har været rigtig dårlige. Især i Sidsel og Lukas' tilfælde. Jeg er lidt i tvivl om Lukas' stemme, men både på bootcamp og til audition, hørte man i hvert fald at Sidsel sagtens kan synge. Mohammed synes jeg til gengæld er rygtig dygtigt - både til at stå på scenen, men selvfølgelig vigtigst til at synge. Jeg synes Seest eller Mohammed skal vinde. Seest har den fedeste stemme og jeg kunne tænke mig at prøve at høre ham synge noget soul eller noget i den stil - tror det kunne lyde fedt. Mohammed fordi han har entertainer-genet og kan synge. Dog hælder jeg klart mest til Seest, på det musikale plan! Smiley

Helt enig i Seest, han er klart min favorit, fed stemme, god indgang til tingene, herlig personlighed og et kæmpe talent. Virkelig alt i alt en rigtig cool person.  Thumbs Up

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1263: 20 Feb 2009, 22:03 »

Vil nu sige at AS gjorde det meget bedre idag. Mærkeligvis nok, syntes jeg faktisk at de skulle have gået videre, men det gjorde de så også. Men Lucas synger slet ikke godt, irri at han kun gik videre, på grnd af hans udviklingsmulighede r. Claus synger afgjort bedre end ham. Linda var faktisk skide god idag. Hun skal nok nå rigtig lang.

Mohammed er afgjort den bedste!  Opstemt

N17
Manager

« Svar #1264: 20 Feb 2009, 22:06 »

Synes Seest er god, men er allerede ved at være træt af stemmen, men kunne forestille mig at det mere er musikvalget der er problemet for mig Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

alek9000
Manager

« Svar #1265: 20 Feb 2009, 22:18 »

Vil nu sige at AS gjorde det meget bedre idag. Mærkeligvis nok, syntes jeg faktisk at de skulle have gået videre, men det gjorde de så også. Men Lucas synger slet ikke godt, irri at han kun gik videre, på grnd af hans udviklingsmulighede r. Claus synger afgjort bedre end ham. Linda var faktisk skide god idag. Hun skal nok nå rigtig lang.

Mohammed er afgjort den bedste!  Opstemt
Han er jo fra Aalborg, så det kan jo ikke være anderledes Wink

N17
Manager

« Svar #1266: 20 Feb 2009, 22:21 »

Nørresundby og Aalborg er vel ikke HELT det samme?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #1267: 20 Feb 2009, 22:23 »

Nej er det ikke John Wink

søgaard
Gæst

« Svar #1268: 20 Feb 2009, 22:25 »

Nørresundby og Aalborg er vel ikke HELT det samme?
Der er lige en fjord imellem, så nej ikke helt Tunge
Selvom de fleste udefrakommende tror det Peace

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #1269: 20 Feb 2009, 22:30 »

Nørresundby og Aalborg er bestemt ikke det samme! Vi har lige en fjord imellem byerne. Asian Sensation er i mine øjne en skandale for X-Factor, og viser bare præcist, hvad der i mine øjne er i vejen med programmet. At Lucas stadig er med, er lidt mere spiseligt, men bestemt ikke forståeligt. Ángående hvem der er den bedste, er der i mine øjne ingen tvivl, det er helt klart Seest. Han er har en utrolig fed stemme og kan virkelig sælge sangene. Men det ender sku nok med Mohammed vinder pga. alle teenagepigerne. Mohammed synger rigtig godt og er en fed entertainer, men jeg ser sku Seest som den bedste sanger, og det er det man i mine øjne skal vinde på.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #1270: 20 Feb 2009, 22:32 »

Helt enig i Seest, han er klart min favorit, fed stemme, god indgang til tingene, herlig personlighed og et kæmpe talent. Virkelig alt i alt en rigtig cool person.  Thumbs Up
Helt enig! Damn hans person er nice! Opstemt Thumbs Up

Dot
Lilleputspiller
*

« Svar #1271: 20 Feb 2009, 22:34 »

Ja synes at det er letterligt at Lucas røg ud, bare fordi han har længre til til at udvikle sig i. af de to var Claus helt klart den bedste, Lucas var mega nervøs her til sidst. og jeg håber Seest eller ABC vinder. Jeg synes det er ved at blive for meget med X-factor det er jo de samme slags talent der røger igennem igen hvorfor ikke prøve med nye dommere. Hvad synes i?

Dot
Lilleputspiller
*

« Svar #1272: 20 Feb 2009, 22:35 »

Helt enig! Damn hans person er nice! Opstemt Thumbs Up
Jeg synes det er en fed detalje da han hamrede mikrofonsholderen i gulvet. hehe Grin

-LFC-
Manager

« Svar #1273: 20 Feb 2009, 22:37 »

Synes faktisk Lucas var pissefed sidste gang. I dag var han dog helt igennem pisseelendig og skulle man sende videre på den præstation de leverede da de stod i farezonen, så skulle Claus være gået videre. Synes modsat jer andre, at Sidsel var superfed i dag. Alien Beat Club er en fed gruppe. Den fedeste af dem allesammen. Asian Sensation var klart bedre end sidst, men skulle alligevel være røget ud med et brag. Min favorit er dog som nævnt ovenover Seest. Synes hans stemme er for nice og hans personlighed er for fed. Opstemt

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #1274: 20 Feb 2009, 22:39 »

YEEEEEEEEEEEEEES Asian Sensation gik videre mega fedt eller det der ;b

Lavet Af GadeFM

Sider: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010