home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1141 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 175230 gange)
ZackS
Reserveholdsspiller

Sv: X-Factor
« Svar #1245: 14 Feb 2009, 10:51 »

Jeg tror sgu jeg synger bedre end dem, og så har i IKKE hørt hvor dårlig og falske jeg synger...
Kæft de var dårlige!!

Jeg er lidt delt for det er jo ikke en hvem synger bedst konkurrence, men hvem er mest populær og vælger de bedste sange konkurrence...

Og selv om jeg ved det på forhånd, sidder jeg alligevel og ser det og hidser mig op over at de ringeste og dårligste går videre...

Jeg kan sku nok synge bedre end dem. Men jeg tror sku at de også går videre næste gange  ticked off

wabner
Lilleputspiller
*

« Svar #1246: 14 Feb 2009, 11:47 »

hader asian lorte gruppe. men claus gjorde det godt anden gang ! og så var Lucas for fed, en ægte britisk classic rockstjerne Opstemt synes bare sidsel er det mest kedelige på jorden, hun er sådan en lille fugl xD Seest synger godt, men er virkelig kedelig Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #1247: 14 Feb 2009, 11:59 »

Er helt sikker på, at ham Mohamed vinder! Asian Sensation (SKOD navn) kan ikke synge overhovedet, men de har jo en fed udstråling, som vejer lidt op for det, så jeg synes faktisk det var cool nok de kom videre denne gang, da de i hvert fald var bedre end Tårnhøje eller hvad de hed... Det var så kedeligt!

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1248: 14 Feb 2009, 12:01 »

Syntes helt klart Mohammed var bedst. Fed stemme, og bevægede sig flot. Ham og Sidsel er mine favoritter Peace

Jinx
Ynglingespiller

« Svar #1249: 14 Feb 2009, 14:41 »

De kunne spare en masse tid og bare hoppe direkte til, at der er Mohammed, Sidsel, Lucas og Seest tilbage. Resten er i mine øjne bare ligegyldigt fyld. Tårnhøj var den eseste af grupperne der bare var moderat interessant.

United-styrer
Gæst

« Svar #1250: 14 Feb 2009, 14:55 »

Det må blive en af Blachmans unge, der vinder. Synes egentlig Lina Rafn har lige så stærkt råmateriale (om end jeg ikke kan fordrage hende den sorthårede ... Linda?), men hendes deltagere lider tydeligvis under Rafns profane sangvalg. Specielt den skaldede, hvis store stemme slet ikke kom til sin ret i den sang, han var blevet påduttet i går.

Clestin
Ynglingespiller

« Svar #1251: 14 Feb 2009, 14:56 »

WTF skete der lige der.. har lige set genudsendelsen og man ØDELÆGGER ikke en klassiker som NOTHING ELSE MATTERS fra metallica og så i så ringe stand som sidsel!! har lige tabt det sidste jeg havde for blachman

We ride together, we die together. Man Utd 4life

Zulue
Manager

« Svar #1252: 14 Feb 2009, 15:04 »

Åeh, jeg synes sku ham Lucas er lidt småirrritende, den type, han bliver meget let arrogant og bliver meget let lidt ligeglad og intetsigende, selvom han da er dygtig. Er ikke rigtig vild med nogle af dem, der er i år, synes ham Mohammed er dygtig, men hans sangvalg skal være en del bedre for at han skal kunne vinde,

... Lise Rønne ftw. Wink

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1253: 14 Feb 2009, 15:06 »

Selvfølgelig er man arrogant hvis verdens sureste mand elsker en!

Zulue
Manager

« Svar #1254: 14 Feb 2009, 15:34 »

Selvfølgelig er man arrogant hvis verdens sureste mand elsker en!
Blachmann elsker jo alle, der har en list mystisk, men samtidig klassisk stil, og opfører sig arrogant. Det burde ærlig talt ikke være verdens sværeste mand at imponere, man skal bare trykke på lidt andre knapper end på andre mennesker.

N17
Manager

« Svar #1255: 20 Feb 2009, 21:47 »

fatter simpelthen ikke hvad AS kommer videre på, okay den ene gjorde det okay i dag, men der er jo MEGET mere potentiale og muligheder i de to der står i farezonen nu. Stod det til mig så kom Claus videre!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Batigol
Manager

« Svar #1256: 20 Feb 2009, 21:55 »

Jeg synes Blachmans sangvalg indtil videre har været rigtig dårlige. Især i Sidsel og Lukas' tilfælde. Jeg er lidt i tvivl om Lukas' stemme, men både på bootcamp og til audition, hørte man i hvert fald at Sidsel sagtens kan synge. Mohammed synes jeg til gengæld er rygtig dygtigt - både til at stå på scenen, men selvfølgelig vigtigst til at synge. Jeg synes Seest eller Mohammed skal vinde. Seest har den fedeste stemme og jeg kunne tænke mig at prøve at høre ham synge noget soul eller noget i den stil - tror det kunne lyde fedt. Mohammed fordi han har entertainer-genet og kan synge. Dog hælder jeg klart mest til Seest, på det musikale plan! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

tturbo1
Manager

« Svar #1257: 20 Feb 2009, 21:56 »

fatter simpelthen ikke hvad AS kommer videre på, okay den ene gjorde det okay i dag, men der er jo MEGET mere potentiale og muligheder i de to der står i farezonen nu. Stod det til mig så kom Claus videre!
Helt enig. Lucas var jo grotesk usikker og nervøs. Han burde slet være kommet videre. Plat dommerafgørelse...

alek9000
Manager

« Svar #1258: 20 Feb 2009, 21:57 »

Deres præstation var bedre i dag end sidste gang, men ja.. De burde ikke gå videre. Det er vel bare 8000, der stemmer på dem Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1259: 20 Feb 2009, 21:57 »

Forfærdeligt at Lucas gik videre, han er sgu irriterende, og så synes jeg ikke han er god nok. Hvordan han og Asian Sensation stadig er med er mig en gåde, hvis det er en sangkonkurrence crazy

Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010