home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 191433 gange)
El Kun
Landsholdsspiller

Sv: X-Factor
« Svar #1185: 16 Jan 2009, 22:31 »

Normalt så falder jeg ikke på halen over en selvophøjet jargon eller promoverende lommefilosofi, men der er bare det ved det, at Blachmann har så inderligt ret, i langt det meste han siger. Han har en dejlig kritisk og nuanceret indgang til det danske samfund, hvilket jeg elsker. Jeg har ikke læst hans bog - kun skimtet den, og der er virkelig nogle guldkorn!

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #1186: 16 Jan 2009, 22:34 »

Normalt så falder jeg ikke på halen over en selvophøjet jargon eller promoverende lommefilosofi, men der er bare det ved det, at Blachmann har så inderligt ret, i langt det meste han siger. Han har en dejlig kritisk og nuanceret indgang til det danske samfund, hvilket jeg elsker. Jeg har ikke læst hans bog - kun skimtet den, og der er virkelig nogle guldkorn!

Mener du der var noget unikt ved de tvillinger? Tror sku de eneste der synes det var ham.

Jeg tror desværre ikke han har så meget styr på nutidens musik. Han lever i sin egen verden.

Programmet gør det nok desværre værre end det er. Os tv-seere vælger jo også at se det, af den ene grund at høre Blachman svine nogen til, for det er jo sjovt engang imellem. Lettjente tv-penge  Rullende Øjne

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #1187: 16 Jan 2009, 22:42 »

Mener du der var noget unikt ved de tvillinger? Tror sku de eneste der synes det var ham.

Jeg tror desværre ikke han har så meget styr på nutidens musik. Han lever i sin egen verden.

Programmet gør det nok desværre værre end det er. Os tv-seere vælger jo også at se det, af den ene grund at høre Blachman svine nogen til, for det er jo sjovt engang imellem. Lettjente tv-penge  Rullende Øjne
Nej, musikkyndig er han måske ikke - og så alligevel. Så meget har jeg heller ikke fuldt med i programet, Blachmann er bare en nydelse. Jeg har svært ved at finde ud af, om gennemsnitsdanskere n kan eller vil fatte, hvad Blachmann siger. Nogle vælger nok bare den lette løsning, at sidde og høre hvordan han nedsabler deltagerne. Andre hører måske hvad han siger, men ser det bare som vrøvl. Alt i alt er det en skam, at han stiller op i sådan et program, han passer jo ikke ind, men vil nok heller ikke være opmærksomheden foruden.

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #1188: 16 Jan 2009, 22:57 »

Well.. Nu kender jeg et par stykker som synger sindssygt godt, men så snart de står foran andre lyder det ualmindelig dårligt..

Det har sku også meget med nervøsitet og gøre..
De har jo kun cuttet de meeeega meeeega dårlige fra.. Som self. ikke kan sygen..

Jeg synes bare det er fedt de tør stille op.. Tør da vædde med, at der er brugere inde på denne side der synes de selv synger godt uden at gøre det Opstemt

Du har helt klart fat i det rigtige her.
Selv har jeg ikke den store erfaring med at synge foran flere, det er det, der fældede mig.
Nu går jeg på musiklinjen på gym, så jeg skal et par gange synge foran andre, så jeg er noget bedre forberedt næste år

Jeg synes sku, at du er galt på den.. Det er X-Factor forfanden.. Har man lyst til at deltage, jamen så deltager man da.. Så er det sku da ligemeget hvor mange gange man har prøvet.. Hvem ved, måske er han blevet bedre?

Et perfekt eksempel er vinderen af British got talent for et par år siden.. Han prøvede først, men de mente ikke han var god nok.. Året efter vandt han lortet..

Hvad nu hvis han havde forbedret sig? Det er lamt ikke at give folk en chance.. Hvis man ikke gjorde det, så ville vi jo aldrig finde talenter.. Smiley

EDIT: Talenter i fodbold får da også altid mere end én chance.. Hvis ikke i Brøndby, jamen så måske Herfølge? Her kan du jo sammenligne X-Factor og Talent 2008 eller hvad det hed.. Smiley Det nok ikke det bedste eksempel hehe, men synes sku ikke det var en fair udmelding af Blachman tbh.

Du har helt ret. Næsten alle, der går videre fra sådanne talentkonkurrencer har prøvet at komme med flere gange.
Kun meget få kan det med castingen første gang

-KNM-
Manager

« Svar #1189: 16 Jan 2009, 23:02 »

Nej, musikkyndig er han måske ikke - og så alligevel. Så meget har jeg heller ikke fuldt med i programet, Blachmann er bare en nydelse. Jeg har svært ved at finde ud af, om gennemsnitsdanskere n kan eller vil fatte, hvad Blachmann siger. Nogle vælger nok bare den lette løsning, at sidde og høre hvordan han nedsabler deltagerne. Andre hører måske hvad han siger, men ser det bare som vrøvl. Alt i alt er det en skam, at han stiller op i sådan et program, han passer jo ikke ind, men vil nok heller ikke være opmærksomheden foruden.

Så vidt jeg kan forstå, er det Blachmann Thomas, du snakker om. Og der tager du fejl. Han er den eneste af dommerne, der er uddannet i hørelære via rytmekons.

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #1190: 16 Jan 2009, 23:06 »

Jeg synes sku, at du er galt på den.. Det er X-Factor forfanden.. Har man lyst til at deltage, jamen så deltager man da.. Så er det sku da ligemeget hvor mange gange man har prøvet.. Hvem ved, måske er han blevet bedre?

Et perfekt eksempel er vinderen af British got talent for et par år siden.. Han prøvede først, men de mente ikke han var god nok.. Året efter vandt han lortet..

Hvad nu hvis han havde forbedret sig? Det er lamt ikke at give folk en chance.. Hvis man ikke gjorde det, så ville vi jo aldrig finde talenter.. Smiley

EDIT: Talenter i fodbold får da også altid mere end én chance.. Hvis ikke i Brøndby, jamen så måske Herfølge? Her kan du jo sammenligne X-Factor og Talent 2008 eller hvad det hed.. Smiley Det nok ikke det bedste eksempel hehe, men synes sku ikke det var en fair udmelding af Blachman tbh.

Hejsa.

Jeg fornemmer at dette indlæg er møntet til mig ? Jeg ved ikke rigigt, hvordan jeg skal svare på det, det jeg skrev tidligere var, hvordan jeg opfattede årsagen til at Blachmann rejse sig op og lavede en scene og kom med et "ultimatum", for min skyld - og sikkert også Blachmanns - må alle synge lige så meget de vil i tv. Han får bare løn for at være den vært som er hysterisk.

-bune

Zulue
Manager

« Svar #1191: 16 Jan 2009, 23:15 »

Hejsa.

Jeg fornemmer at dette indlæg er møntet til mig ? Jeg ved ikke rigigt, hvordan jeg skal svare på det, det jeg skrev tidligere var, hvordan jeg opfattede årsagen til at Blachmann rejse sig op og lavede en scene og kom med et "ultimatum", for min skyld - og sikkert også Blachmanns - må alle synge lige så meget de vil i tv. Han får bare løn for at være den vært som er hysterisk.

-bune

Jeg tror ikke han er ansat for at være hysterisk, jeg tror han er ansat, fordi han kan være hysterisk. Tror ikke DR bestemmer hvad Blachmann skal gøre, men jeg kunne godt forestille mig, at de har sagt til Lina Rafn, at hun f.eks. skal trøste hvis det går galt, have smil på, være venlig - selvom det selvfølgelig ligger til hendes persona.

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #1192: 16 Jan 2009, 23:34 »

Jeg tror ikke han er ansat for at være hysterisk, jeg tror han er ansat, fordi han kan være hysterisk. Tror ikke DR bestemmer hvad Blachmann skal gøre, men jeg kunne godt forestille mig, at de har sagt til Lina Rafn, at hun f.eks. skal trøste hvis det går galt, have smil på, være venlig - selvom det selvfølgelig ligger til hendes persona.

Hejsa.

Jeg vil nu godt vove den påstand at værternes arbejdsgiver har en ret så afgørende og bestemmende rolle i, hvordan de tre værter/dommere skal agere i showet.
Jeg vil dog godt give dig ret i, at de netop har valgt en type som af person er naturlig opfarende/hysterisk til netop at være det i showet - læs Blachmann.

Din afsluttende sætning synes jeg kun illusterer selvmodsigelse.

-bune

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #1193: 16 Jan 2009, 23:39 »

Blachmann er egentlig bare ansat for at DK også kan have en Simon Cowell Wink

enged
Gæst

« Svar #1194: 16 Jan 2009, 23:47 »

Blachmann er egentlig bare ansat for at DK også kan have en Simon Cowell Wink

Selvfølgelig, hvad ellers?

Jinx
Ynglingespiller

« Svar #1195: 17 Jan 2009, 16:46 »

Man kunne jo også være helt grov. Misforstå mig ikke, da jeg ikke ønsker at fornærme nogen, men måske kommer til det alligevel.

Når man nu har været med i alt hvad der findes på tv af sangkonkurrencer fra Popstars på Tv2 over en konkurrence på Kanal 5 (eller var det 4) og ikke tidligere kom videre i i X-factor, så kunne det vel tænkes, at Blachmann tog en konsekvens tidligt i forløbet og sagde. Du har prøvet det hele  og har ikke vundet. Der er måske en grund.

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #1196: 17 Jan 2009, 16:57 »

ASLE ALL THE WAY!!!!!!

motZ
Gæst

« Svar #1197: 17 Jan 2009, 17:51 »

http://www.youtube.com/v/wCXNLbqdTPY&feature=related

Kæft han er sjov, ham Lau.
Helt klart det sjoveste indslag indtil videre i denne sæsons programmer.

alek9000
Manager

« Svar #1198: 06 Feb 2009, 21:03 »

Tjaa.. Er enig i det meste bortset fra den drengegruppe, der gik videre til sidst. Men ingen af de to sidste grupper var gode nok.

Erzael
Manager

« Svar #1199: 06 Feb 2009, 21:06 »

Syntes dog at ham manden, kan ikke lige huske hvad han hedder, som røg ud af Lina, skulle have gået videre.

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010