home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 809 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 194569 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller

Sv: X-Factor
« Svar #540: 07 Mar 2008, 17:22 »

VocaLoca ryger med 99 % sikkerhed ud. Hvis de står sammen med en af de unge solister til sidst vil remee sende dem ud, lisa vil ikke, mens Blachmann ikke fokuserer på det musiske og vil sende dem ud lige meget hvad. Selv hvis de står med Basim Shockeret Shockeret

Hvis de står med Heidi vil de selvfølgelig også ryge ud, da Heidi nok trods alt synger bedre. Jeg kunne godt forestille mig at det blev de 2. Heidi synger godt, men er ikke lige så populær som Laura, martin og Basim,

It's gonna be legendary

Gosser
Manager

« Svar #541: 07 Mar 2008, 20:12 »

Nå, så er det tid igen!

Vinokourov
Manager

« Svar #542: 07 Mar 2008, 20:33 »

Prøv lige at synge som ham i en alder af 15 år hvor ens stemme er ved at gå i overgang Peace

Tror iøvrigt det var omkring 10'ende gang jeg har skevt det Grin
Men så kan han da lade være med at deltage, hvis han har et handicap.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

-LFC-
Manager

« Svar #543: 07 Mar 2008, 21:02 »

Blachmann er da genial! Grin Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #544: 07 Mar 2008, 21:04 »

Blachmann er en stor lort. Han kan bare godt lide sig selv snakke.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #545: 07 Mar 2008, 21:06 »

Laura gjorde det godt i dag. Hun går forhåbentlig videre. Der er blevet sagt en hel masse skidt om Basim....
og igen i dag viste han at det hele var sandt.
Martin gør det også gpdt; dog også et fremragende nummer. Heidi synger ganske godt, men hold kæft hvor er hun kedelig at se på, og hold kæft hvor synes jeg ikke der var meget jazz over det.
VocaLoca gør det også ganske udmærket, men deres målgruppe har ikke mobil i samme omfang som teenagerne, så de ender nok i bottom two igen. Blachmann gør sig igen til grin. Skuffet

VocaLoca ryger nok. Eneste chance de har er at stå sammen med Basim, men da Blachmann igen viste at han hader VocaLoca personligt er det nok slut.

It's gonna be legendary

Niko
Gæst

« Svar #546: 07 Mar 2008, 21:07 »

Blachmann er da genial! Grin Opstemt

Enig-knappen bliver hamret i bund på mit tastatur! Han er virkelig den bedste dommer!

7kfum
Gæst

« Svar #547: 07 Mar 2008, 21:09 »

Jeg fik gåsehud over Heidi og Laura i dag. Den måde de begge ramte alle toner, var fantastisk. At lille Danmark er begavet, med to så store sangerinder er noget, vi skal være beæret over. Det er fantastisk!

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #548: 07 Mar 2008, 21:11 »

Basim holder jeg ikke så meget af, han synger ikke rent. Jeg kan godt se, at han har karisma, men når man lukker øjnene og lytter, så står jeg af.

Martin er en smule nasal, eller er det bare mig? Smiley. Han er unik, men det er ikke min personlige stil.

Heidi er fænomenal. Hun ligger så meget følelse i hver evig eneste frasering og har perfekt styr på markeringer, min ene favorit! Specielt var "Verden er i farver" helt vildt rørende.

Laura er min anden favorit. Hun har et eller andet over sig, og så er hun lidt af en mamma. Som Lina sagde, så har hun så meget fylde på alle tonerne. Det gør hendes musik så lækker. Hende og Heidi i finalen.

Vocaloca... Musisk kompetente, men der mangler altså lidt mere følelse. Jeg kan ikke helt forklare det, men det virker overfladisk. Det trænger ikke igennem. Jeg ville ligesom Blachmann, super gerne have hørt Lil' Darlin' - Neal Hefti. Det kunne have været specielt og yderst delikat.

Er der andre end mig der synes, at emnet Big Band var overset? Alicia Keys og Christina Aguilera er ikke lige det typiske Big Band-musik.

Metsu1
Manager

« Svar #549: 07 Mar 2008, 21:11 »

Enig-knappen bliver hamret i bund på mit tastatur! Han er virkelig den bedste dommer!

Blachmann tør kort og godt, hvad de to andre ikke gør!

Vocaloca skal ud i dag. Jeg synes Basim skal være med en uge mere.

Rossonero
Gæst

« Svar #550: 07 Mar 2008, 21:16 »

Basim holder jeg ikke så meget af, han synger ikke rent. Jeg kan godt se, at han har karisma, men når man lukker øjnene og lytter, så står jeg af.

Martin er en smule nasal, eller er det bare mig? Smiley. Han er unik, men det er ikke min personlige stil.

Heidi er fænomenal. Hun ligger så meget følelse i hver evig eneste frasering og har perfekt styr på markeringer, min ene favorit! Specielt var "Verden er i farver" helt vildt rørende.

Laura er min anden favorit. Hun har et eller andet over sig, og så er hun lidt af en mamma. Som Lina sagde, så har hun så meget fylde på alle tonerne. Det gør hendes musik så lækker. Hende og Heidi i finalen.

Vocaloca... Musisk kompetente, men der mangler altså lidt mere følelse. Jeg kan ikke helt forklare det, men det virker overfladisk. Det trænger ikke igennem. Jeg ville ligesom Blachmann, super gerne have hørt Lil' Darlin' - Neal Hefti. Det kunne have været specielt og yderst delikat.

Er der andre end mig der synes, at emnet Big Band var overset? Alicia Keys og Christina Aguilera er ikke lige det typiske Big Band-musik.

Du rammer mine meninger helt perfekt. Har det præcis på samme måde med deltagerne. Heidi er ubestridt den bedste med Laura på en andenplads, og jeg håber inderligt at Heidi vinder.

Blachmann er da i øvrigt klasse.

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #551: 07 Mar 2008, 21:17 »

Så er vi to Rosso. Heidi hele vejen!

-Benja-
Gæst

« Svar #552: 07 Mar 2008, 21:18 »

Synes også Vocaloca gjorde det godt, deres hidtil bedste optræden .
Martin gør som han plejer , han har et kæmpe talent .

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #553: 07 Mar 2008, 21:21 »

Så er vi to Rosso. Heidi hele vejen!

Nej, Nej , Nej . . .

Det her går Martin hen og vinder  Peace

Og nu ved jeg godt det handler om sang, men Heidi ligner da en der har skidt i bukserne, nå hun står og synger.

Og Laura, synger meget godt, men hun kan jo aldrig sælge en CD, da der ikke er nogle der tør kigge på coveret,
hvis hun er på  Grin

Ps. Laura ligner det der dovendyr fra Ice Age, Sid tror jeg den hedder  Grin

-Benja-
Gæst

« Svar #554: 07 Mar 2008, 21:22 »

Nej, Nej , Nej . . .

Det her går Martin hen og vinder  Peace

Og nu ved jeg godt det handler om sang, men Heidi ligner da en der har skidt i bukserne, nå hun står og synger.

Og Laura, synger meget godt, men hun kan jo aldrig sælge en CD, da der ikke er nogle der tør kigge på coveret,
hvis hun er på  Grin

Ps. Laura ligner det der dovendyr fra Ice Age, Sid tror jeg den hedder  Grin
Haha Opstemt

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010