home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  En ny begyndelse..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En ny begyndelse..  (Læst 862 gange)
KasperSchmidt
Gæst
 
En ny begyndelse..
« : 08 Feb 2008, 15:02 »

Jeg vil skrive lidt efter hver måned jeg har spillet.. så der skal nok komme meget:)
Jeg har valgt, at spille i Danmark, eller rettere sagt i Fc København..

Juli 2007..
Jeg har valgt i dette transfer vindue, at satse på at købe talenter..
Jeg har købt Sherman Cardenas, Tommy Høiland, Bogdan Stancu, Jose San Roman, Sergio Mota, Nikita Andrejev og sidst men ikk mindst Alejandro Gomez..

3/7 2007: Første venskabskamp mod SCR Altach.
Det var en kamp der bare skulle vindes, det bliver den også med hele 7-2.. Kampens 2 helt store oplevelser var Marcus Albäck og Aílton, der hver især scorede 3 mål.. Og så scorede Libor Sionko også 1 enkelt mål.. "Man Of The Match" blev Marcus Albäck.

6/7 2007: Anden og sidste venskabskamp mod SV Salzburg.
Jeg havde selv forventet, at vinde kampen, men jeg tabte lidt skuffende 1-0.. Kampen Startede med at være meget tæt, men efter 13 minutter scorer stor talentet Johan Vonlanthen på et langskud.. Og Salzburg Styrede resten af kampen, mit hold var heldige med kun at tabe 1-0.. "Man Of The Match" blev Johan Vonlathen.

15/7 2007: Super Cup mod OB.
Jeg forventede ikk at vinde den her kamp, for OB ser rimelig farlige ud, men jeg fik alligevel revet en 3-0 sejr hjem.. Jeg lod et par unge spillere få chancen, det var Tommy Høiland, Alejandro Gomez og Nikita Andrejev.. Efter 16 minutter scorer Michael Gravgaard efter hjørnespark fra Jesper Grønkjær.. Kampen lå og svngede til begge sider, men så efter 43 minutter skyder Tommy Høiland på overliggeren og på returen skyder Alejandro Gomez bolden ind i kassen.. Derefter var det som om at OB mistede modet, for 2 minutter senere modtager Tommy Høiland en lang stikning fra Alejandro Gomez og han skyder den sikkert ind.. Så var kampen afgjort og mine spillere slappede lidt af i en kedelig anden halveg.. Selvom Tommy Høiland og Alejandro Gomez begge spillede en fantastisk kamp, var det alligevel OB's Arek Onyzsko der blev "Man Of The Match", men det tager jeg ikk så tungt, for det vigtigste er at mit første trofæ er i hus.

18/7 2007: Sæsonens første liga kamp mod AGF
Det var en kamp, hvor at mit hold kæmpe favoritter, men alligevel kun for 1-1 ude mod AGF. Vi kommer faktisk foran efter planen i det 19. minut på mål af Tommy Høiland, men så da der magler 16 minutter scorer Kari Arnason, på et mål hvor der burde have været offside, men det hjælper jo ikk på resultatet. "Man Of The Match" blev ikk overraskende Kari Arnason efter at han reddede AGF et enkelt point.

21/8 2007: Anden spillerunde mod Esbjerg FB
Efter det skuffende 1-1 mod AGF, var det på tide, at få årets første sejr i SAS Ligaen, den sejr kom også og vi vandt 3-1.. Efter 17 minutter bragte Marcus Albäck os foran, men i det 46. minut udlignerr Njogu Demba-Nyrén, men så i det 63. minut scorer Alejandro Gomez, og i det 76. minut lukker og slukker Libor Sionko med et drøn af et mål.. Det kan godt blive årets mål.. "Man Of The Match" blev Alejandro Gomez.
« Seneste Redigering: 09 Feb 2008, 14:06 af KasperSchmidt » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: En ny begyndelse..
« Svar #1: 08 Feb 2008, 15:05 »

Hvem, hvor og hvad spiller du med, henne og hvilket lande??

Måske ikke lige den bedste start på en blog, det er i hvert fald meget mangelfuld  Shockeret
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En ny begyndelse..
« Svar #2: 08 Feb 2008, 15:07 »

Som JKJ siger der mangler meget info. Også for at gøre flueknepperiet færdigt så hedder det vel Sidst men ikke mindst Wink
EDIT:Kan se du har rettet   Cool
« Seneste Redigering: 08 Feb 2008, 15:11 af holmo » Logged

[Min signatur er for stor]

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: En ny begyndelse..
« Svar #3: 09 Feb 2008, 14:09 »

kommenter
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010