home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:29:14 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 17:14:28 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Jagten på FM og Livets Mening
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Jagten på FM og Livets Mening  (Læst 938 gange)
Mifez
Lilleputspiller
*

Jagten på FM og Livets Mening
« : 12 Mar 2006, 03:35 »

Hey... Så en masse fine ord om min artikel i kommentarerne og mange tak for det Smiley

Hvis folk har nogle længere kommentarer ris/ros kan I jo også komme med dem her, evt. nogle sjove emner, så kan det være jeg lige tager dem op Smiley

Mifez

Halli Hallo og lige et øjeblik...

JosepGuardiola
Gæst

Sv: Jagten på FM og Livets Mening
« Svar #1: 12 Mar 2006, 12:30 »

Jeg synes virkelig det er nogle klasse artikler, som du skriver. De er virkelig klasse. Og jeg er meget beæret over at være nævnt  Græder. Wink

Hvis du bare kan fortsætte i samme stil, så vil jeg være meget glad Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Jagten på FM og Livets Mening
« Svar #2: 14 Mar 2006, 16:16 »

Efter at have vendt hjem fra min tur, ville jeg selvfølgelig runde forummet og læse indlæg og evt. svare, men jeg nåede ikke ret meget længere end Mødelokalet, hvor jeg fandt denne tråd, og så måtte jeg jo hive fat i artikel sektionen, og læse din artikel Mifez. Som sædvanlig skriver du på din helt egen unikke måde, hvilket giver artiklen et ekstra pift. Det var skægt at læse om de forskellige sider af kærligheden, og din historie fra dit eget kærlighedsliv. Og så kunne jeg smilende nikke genkendene til det med at man opdager at man har siddet igennem en hel skoletime og tænkt taktik som man skulle prøve når man kom hjem. Det var sådan jeg fordrev de kedelige tysk og dansk timer, og sikkert nogle flere. Men fremragende artikel Mifez, jeg glæder mig til 4'eren Smiley
« Seneste Redigering: 14 Mar 2006, 16:19 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010