home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Økonomi
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Økonomi  (Læst 2120 gange)
halleberry
Ynglingespiller

Økonomi
« : 06 Feb 2008, 17:36 »

Er igang med et spil med Villarreal, hvor det kører rigtigt godt. Jeg ligger nr. 3 i ligaen og er i UEFA cup finalen.
Klubbens ledelse er dog meget bekymrede over klubbens økonomi, hvilket jeg ikke rigtig forstår, da jeg er langt under lønbudgettets maksimum. Ledelsen siger, at jeg skal gøre noget ved det snarest, men hvad?
På forhånd tak!  Smiley

JimmyGP
Manager

Sv: Økonomi
« Svar #1: 06 Feb 2008, 17:49 »

Har du patch??

Har du købt mange spillere? måske på afbetaling??

- Veni, vidi, vici -

PF
Ynglingespiller

« Svar #2: 07 Feb 2008, 12:24 »

Accepterer du bare spillerenes krav mht. Kontraktsum når du signer dem?

Jeg giver dem 0 i kontraktsum og de signer alligevel. På den måde sparer jeg en masse penge.

JKJ
Gæst

« Svar #3: 07 Feb 2008, 13:32 »

Accepterer du bare spillerenes krav mht. Kontraktsum når du signer dem?

Jeg giver dem 0 i kontraktsum og de signer alligevel. På den måde sparer jeg en masse penge.

Gør jeg også... Og det er jo ikke nok bare og have styr på lønningerne... tjener du penge til klubben, altså hvordan ser din balance ud pt...

Men vent evt til næste sæson, hvis du er igang med 1. sæson nu, da du jo får tv penge osv i 2. sæson og dermed også styrker din økonomi...

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #4: 07 Feb 2008, 13:35 »

Acceptere de ALTID alligevel?
Jeg har nemlig aldrig forsøgt det, men det må da være en bug så?

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #5: 07 Feb 2008, 13:49 »

Acceptere de ALTID alligevel?
Jeg har nemlig aldrig forsøgt det, men det må da være en bug så?

Jeg har aldrig haft problemmer, kun hvis jeg presser dem på lønnen, men overgangssum får de aldrig, så må de finde en anden klub eller jeg må finde en anden spiller...

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #6: 07 Feb 2008, 13:50 »

Jeg har aldrig haft problemmer, kun hvis jeg presser dem på lønnen, men overgangssum får de aldrig, så må de finde en anden klub eller jeg må finde en anden spiller...

Ja okay.
Men syntes du ikke at det er lidt urealistisk at de sådan udenvidere siger nej til så mange millioner. Det må være en fejl.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JKJ
Gæst

« Svar #7: 07 Feb 2008, 14:08 »

Ja okay.
Men syntes du ikke at det er lidt urealistisk at de sådan udenvidere siger nej til så mange millioner. Det må være en fejl.

Faktisk jo... men har aldrig i nogen tidligere spil heller givet dem en trasnferssum... så det er ikke umiddelbart en fejl i FM08...  Dengang det hed CM fik de heller ikke noget Wink
Da jeg aldrig køber mange spillere i div transfer vinduer giver jeg dem som regel lidt ekstra i løn, især hvis der er flere bud om spilleren...

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #8: 07 Feb 2008, 15:46 »

Faktisk jo... men har aldrig i nogen tidligere spil heller givet dem en trasnferssum... så det er ikke umiddelbart en fejl i FM08...  Dengang det hed CM fik de heller ikke noget Wink
Da jeg aldrig køber mange spillere i div transfer vinduer giver jeg dem som regel lidt ekstra i løn, især hvis der er flere bud om spilleren...

Så man kan godt bare fjerne de ekstra millioner?

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 07 Feb 2008, 15:57 »

Du skal også sørge for at få en feeder klub i USA, Japan eller Kina. De giver ekstra penge til Merchandise, og det stiger stødt efter et halv til et helt år. Det kan godt betale sig, at bare vælge den dyreste klub.

Jeg giver heller aldrig penge til spilleren, for at skrive under, og spilleren siger altid ja alligevel.

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #10: 07 Feb 2008, 23:47 »

tak for alle svarene, prøver at bruge jeres råd Smiley

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 07 Feb 2008, 23:51 »

Jeg gør det samme som PF siger.. Nogle af mine spillere kræver imellem 40-50 mio. bare for at skrive en ny kontrakt.. Sætter den ned til 0 kroner og de skriver alligevel under.. Husker du også at kigge på deres bonusser? Du må åbenbart skulle endnu længere ned, de må jo få alt for meget dine spillere så.. Grin

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010