home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1003 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gule
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Gule  (Læst 22004 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Gule
« Svar #75: 10 Feb 2008, 20:01 »

Jeg tror nu ikke, at et folkeblad ville skrive "Allan er gud", eller så er det bare mig. Opstemt Derudover burde Lyngby ikke blive et problem - men alt kan jo ske. Forresten nogle fine opdateringer, du har fået sat sammen.

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #76: 10 Feb 2008, 20:02 »

held og lykke i pokalfinalen
hvordan ligger du i ligaen?

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Niko
Gæst

« Svar #77: 10 Feb 2008, 20:03 »

mon ikke du tager pokalvtitlen Wink

Håber jeg da. Smiley

Jeg tror nu ikke, at et folkeblad ville skrive "Allan er gud", eller så er det bare mig. Opstemt Derudover burde Lyngby ikke blive et problem - men alt kan jo ske. Forresten nogle fine opdateringer, du har fået sat sammen.

Hvis du bor i Horsens, så er Allan gud. Smiley

held og lykke i pokalfinalen
hvordan ligger du i ligaen?

Kig i updaten. Wink

Niko
Gæst

« Svar #78: 10 Feb 2008, 20:53 »

9/03 - 2008 | Horsens Folkeblad | Pokalfinalen
ACH 2 - 0 LBK
ACH Match Menu:
Søren Jochumsen
Joseph Elanga, 1 mål
Kenneth Emil Petersen
Mads Rieper ©
Per Gade
Yasin Avci
Henrik Hansen
Niklas Bärkroth
Emmanuel Osei, 1 mål
Gilberto
Rawez Lawan (ud: 85)
Léandre Griffit (ind: 85)

PARKEN var klædt på til Pokal-fest. AC Horsens overraskede alle medierne og tog deres unge svensker, Niklas Bärkroth med i startopstillingen hvor han skulle spille ved siden af Henrik Hansen. Hele 18334 var mødt op for at se Pokalfinalen 2008.

Det startede godt for Lyngby, som kom frem til mange chancer. De spillede flot fodbold og Emil Dyre var en klasse for sig. Da Kim Aabech i det 29. minut måtte forlade banen, gik Lyngby dog ned og Horsens overtog. AC Horsens begyndte at spille meget flot fodbold, især Bärkroth spillede godt. Han fik også lov til at få en assist, da han lavede en fantastisk aflevering til Emmanuel Osei, som sikkert sparkede i kassen. Der var kun 2 minutter tilbage af første halvleg, som hurtigt gik ud.

I anden halvleg sad AC Horsens udelukkende på begivenhederne. De skabte chance på chance og Lyngby kom aldrig rigtig frem til noget. Horsens spillede i en kæk 4-1-3-2 formation, hvor at Gilberto var spydspissen. Han var dog ikke speciel farlig i denne finale, men han blev inde i hele kampen. I det 69 minut, fik Joseph Elanga en fremragende aflevering fra Griffit. Elanga tog en træk frem og sparkede koldt og sikkert bolden i målet til kampens resultat 2-0.

Efter kampen havde vinderen Nikolaj Emil Birk Poulsen en kommentar.

"Jeg er så stolt af mine drenge! Vi har gjort det. Den første pokal i Horsens historie, det er virkelig stort. Jeg glæder mig til at komme hjem i byen og fejre det. Det er fantastisk og dejligt!"

SirToby
Manager

« Svar #79: 10 Feb 2008, 20:57 »

Jeg vil ønske dig tillykke med titlen. Det må bestemt tilfredsstille dig.

Glæder mig til at se dig hente flere trofæer hjem.

Møller
Gæst

« Svar #80: 10 Feb 2008, 21:01 »

Ja enig med Toby, tillykke Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #81: 10 Feb 2008, 21:02 »

Tillykke med pokalen..  Thumbs Up  Så er der Uefa Bold til næste sæson   Wink

coppi
Ynglingespiller

« Svar #82: 10 Feb 2008, 21:03 »

Sådan Cesc super resultat godt du ikke skiftede til en anden klub.
Jeg glæder mig allerede til at se hvordan det vil gå dig i europa næste sæson Smiley

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #83: 10 Feb 2008, 21:41 »

tillykke med pokal triumfen
Horsens tar vel uefa cuppen?Peace

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Niko
Gæst

« Svar #84: 11 Feb 2008, 07:23 »

Mange tak for jeres store opbakning og som Flaekbuks siger, Horsens tager vel UEFA Cuppen. Wink

Coppi @
Ja, men har et underskud på lidt over 3 mio. Græder

Åhh, nu vil Bochum og Werder Bremen have mig, men jeg bliver sgu' i Horsens, pånær hvis der kommer noget, jeg ikke kan afslå! Smiley

Frankfurt vil også have mig, selvom de ligger nummer 3!  Shockeret
« Seneste Redigering: 11 Feb 2008, 07:48 af Cesc » Logged

Niko
Gæst

« Svar #85: 11 Feb 2008, 08:11 »

25/05 - 2008 | Horsens Folkeblad | Sæsonafslutning
Status

Sæsonen er slut og AC Horsens har fået en ret god placering. En placering, som fjernede deres underskud og gav dem 3 millioner i overskud. Det har været en god sæson, hvor at Horsens fik deres første pokal, nogensinde.

AC Horsens har sløset lidt i slutningen af sæsonen, deres præstationer har været meget svingene, men alligevel tog de fat til sidst, så de ikke kom i bunden af ligaen. Horsens har gjort det godt i år. Lad os kigge på deres 7 sidste kampe i denne sæson:

L Aalborg 2-3
W Viborg 1-0
L FC Midtjylland 1-4
L FC København 1-2
W Brøndby 1-0
W AGF 2-0
D FC Nordsjælland 0-0

I denne status-rapport, vil vi ikke fortælle om de bedste spillere i de 7 kampe. Her skal fortælles om priser osv.

Det er ingen hemmelighed at Gilberto Macena har vundet Topscorer Prisen Anno 2008. Han har holdt et flot niveau gennem hele sæsonen og sparkede alle bolde ind i efteråret. Han var dog skarp efterfulgt af Randers' Bedi Buval, men han lavede ét mål mindre. Nummer 3 blev Lyngbys Christian Holst.

Årets mål blev også delt ud til en AC Horsens spiller. I kampen mod AGF i september, drilbede Ken Ilsø hele AGF forsvaret og sparkede iskoldt bolden i kassen. Dette blev Årets mål og hvilket et.

Ved Årets manager blev det som ventet Ståle Solbakken der løb med prisen. Han var efterfulgt af Erik Hamrén og Nikolaj Emil Birk Poulsen fra Horsens.

På Årets hold, var det kun Gilberto som var med. Han blev den eneste fra Horsens, der var deltager på Årets hold.

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #86: 11 Feb 2008, 09:55 »

flot update of fin placering, du kom da i uefa cuppen og vandt pokalturnering Opstemt

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #87: 11 Feb 2008, 09:57 »

brøndby rykker simplthen ned i dit spil :-p

jeg må sige af det vildt fedt af se noget med ach.. må jeg spørge hvilket skin du bruger?

Tak til Buschaka for signaturen..

Niko
Gæst

« Svar #88: 11 Feb 2008, 10:05 »

flot update of fin placering, du kom da i uefa cuppen og vandt pokalturnering Opstemt

Tak. Smiley

brøndby rykker simplthen ned i dit spil :-p

jeg må sige af det vildt fedt af se noget med ach.. må jeg spørge hvilket skin du bruger?

Det er jo dejligt. Smiley

Jeg er også glad for at spille med dem, og mit skin hedder Flex eller sådan noget, men kan ikke huske det. Smiley

smb
Gæst

« Svar #89: 11 Feb 2008, 10:09 »

rigtig god update, og fin placering Wink

for grineren Brøndby rykkede ned Opstemt

blir du i Horsens næste sæson eller tar du videre til en anden klub ?

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010