home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1105 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gule
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Gule  (Læst 21943 gange)
Niko
Gæst

Sv: The Yellow Danger
« Svar #15: 07 Feb 2008, 15:04 »

29/06 - 2007 | Horsens Folkeblad
AC Horsens mister super-træner

AC Horsens har idag mistet en kendt person, i form af EM-vinderen Kent Nielsen. Kent har selv sagt op, da han trænger til en ny udfordring fortæller han.

Opsigelsen kom som et chok for de fleste fodboldkyndige i Danmark. Kent Nielsen havde arbejdet så meget med dette hold, og skabt en fantastisk gnist på mandskabet. Han styrede Horsens og han var en af favoritterne i klubben. Kent kommer med en forklaring på hændelsen.

”Jeg følte det var på tide at komme væk fra AC Horsens. Jeg har et par ambitioner for min karriere og dem vil jeg gerne fuldføre. Jeg mistede gejsten i Horsens og ville derfor gerne videre. Jeg drømmer om at få mit elskede Aston Villa en gang, men lad os nu se. Der er lang tid endnu,” udtaler Kent Nielsen.

I mange år har Den Gule Fare var kendt for at spille kedeligt fodbold. De har heller aldrig vundet en eneste titel, men nu hvor der kommer ny træner håber sportschef Jesper Hansen at der kommer nye boller på suppen.

”Jeg føler at vi har de rigtige mænd i kikkerten, selvom Kent bliver svær at erstatte. Han har gjort en masse godt for os, bragt os frem til den største af dansk fodbold. Men nu skal vi have en ny mand, som vi håber, kan gøre det endnu bedre,” fortæller Jesper Hansen.

Ved spørgsmålet om mesterskab allerede i år, svarer han.

”Det kommer ikke i år, men det skal nok komme”

Niko
Gæst

« Svar #16: 07 Feb 2008, 15:05 »

Hvorfor var den låst i en periode i går og i dag, nå men det ser spændende ud og lad det blive en af dine lange som Rosso siger. Smiley

Jeg undrede mig også da jeg loggede ind idag, men har nok trykket forkert på et tidspunkt. Bloggen kører dog. Wink

-LFC-
Manager

« Svar #17: 07 Feb 2008, 15:07 »

Godt, og god update! Wink

Niko
Gæst

« Svar #18: 07 Feb 2008, 15:18 »

04/07 - 2007 | Horsens Folkeblad
Horsens ansætter ny træner

AC Horsens fandt idag en ny træner til deres mandskab. Hans navn er Nikolaj Emil Birk Poulsen og han er fundet på et af deres mange ungdomshold. Han er kendt for sin hårde stil.

Den Gule Fare fandt i dag deres nye træner, han tiltræder med det samme og hans navn er Nikolaj Emil Birk Poulsen. Horsens ledte det meste af markedet igennem og fandt ham nede i deres egne ungdomsrækker. Det lyder meget mærkværdigt, men det er en realitet. Sportschef Jesper Hansen har fortalt om den nye træner.

”Han virker som en der ved hvordan man gør. Nikolaj er hård og vil ikke tage imod fiaskoer, det er noget som han ofte straffer. Han virker dog som en fin fyr, der godt kan skabe gode forhold til spillerne. Jeg håber han kan løfte holdet og måske kan vi kæmpe med FCN, Randers, EFB og Viborg omkring midterpladserne,” fortalte Jesper Hansen.

Nikolaj har ikke det største CV, faktisk det mindste i SAS ligaen. Han har aldrig vundet en titel, men han håber på at gøre det med AC Horsens. Nikolaj Emil Birk Poulsen har underskrevet en 2 årig kontrakt, som kan forlænges efter hvordan hans resultater forløber. Han havde selv en lille kommentar til de fremmødte.

”Jeg glæder mig til at komme i gang med denne trup. Der er et par spændende navne og jeg håber vi sammen kan spille noget flot fodbold.”

-Benja-
Gæst

« Svar #19: 07 Feb 2008, 15:27 »

God start Wink

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 07 Feb 2008, 17:53 »

udmærket start

ZhotLog
Gæst

« Svar #21: 07 Feb 2008, 18:03 »

Fin start skriftligt, men layoutet er virkelig slet, slet ikke i min smag. Måske bare mig, men opsætningen virker noget rodet imo.. Men måske ændrer det sig når bloggen rigtig starter? Smiley

Ellers godt valg af klub.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #22: 07 Feb 2008, 18:04 »

Overskriften er meget lam funny
Men bloggen ser rigtig god ud Smiley

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #23: 07 Feb 2008, 18:12 »

Fin start ... Synes overskriften skal være noget andet ...

Niko
Gæst

« Svar #24: 07 Feb 2008, 19:05 »

01/09 - 2007 | Horsens Folkeblad
Transfer overblik: AC Horsens

Vi har i Horsens Folkeblad taget et kig på alle SAS Liga klubber, nu og til sidst, kommer turen til byens hold - AC Horsens.

AC Horsens nye træner Nikolaj har været rimelig aktiv på det danske transfervindue. Han har hentet 3 spillere fra SønderjyskE og solgt en ung svensker til AZ i Holland. Alt i alt, er Horsens kommet ud af transfervinduet med merkante forstærkninger. Herunder vil der komme en liste med solgte og købte spillere:

Ud:
19 Ungdomsspillere, Fritstillet, -
Magne Sturød, 260.000, Kongsvinger

Ind:
Emmanuel Osei, 0, -
Ken Ilsø, 650.000, SønderjyskE
Michael Stryger, 500.000, SønderjyskE
Michael Larsen, 450.000, SønderjyskE

Et par gode handler, som kunne have indeholdt en kæmpe overraskelse. Horsens har været ved at sælge det svenske stjernefrø Rawez Lawan til AZ for hele 9 millioner, men Nikolaj Emil Birk Poulsen afviste det til allersidst. Han kommer med en forklaring på, hvorfor han lod fejede tilbuddet af vejen.

”Jeg følte ikke jeg kunne sælge ham. Hvis jeg holder på ham denne sæson, så kan han måske stige i værdi, selvom 9 millioner er mange penge. Jeg håber at han hæver sit niveau og at jeg måske kan sælge ham for det dobbelte,” fortæller Nikolaj.

AC Horsens har fritstillet en masse unge talentløse spillere, som ikke havde potentiale til at komme ind på SAS Liga holdet nogensinde. Den Gule Fare har solgt den skuffende nordmand, Magne Sturød, til Kongsvinger i hans hjemland Norge. Han er blevet solgt for en kvart million. Dette skifte var afgørende for at de 3 SønderjyskE spillere kunne komme til AC Horsens. Sportschef Jesper Hansen kom med en kommentar omkring de 4 indkøb.

”Jeg er glad for at vi kan præsentere sådanne 4 fantastiske spillere. Osei har et kæmpe potentiale og han er en komplet midtbanespiller. Ken Ilsø er fætter til Kenneth Emil Petersen, så det banede lidt vej til hans skifte. Jeg er meget glad for at vi har fået den unge guldfugl til klubben! Jeg er også glad for Michael’erne, de ser rigtig gode ud. Vi fik heldigvis hentet Stryger, selvom han ikke havde nået mange kampe for SønderjyskE. Jeg er meget tilfreds med dette transfervindue, men jeg fatter ikke hvorfor Nikolaj ikke ville være med til at sælge Rawez Lawan.”

Djævlen
Gæst

Sv: Gule
« Svar #25: 07 Feb 2008, 19:10 »

Bloggen ser ganske fin ud Wink

Jeg har dog lige lidt - du skriver fra en avis (Horsens Folkeblad). Nu kender jeg ikke deres standard, men jeg har min seriøse tvivl om de ville kalde nogen for "talentløse". Smiley

Niko
Gæst

« Svar #26: 07 Feb 2008, 19:13 »

Fin start skriftligt, men layoutet er virkelig slet, slet ikke i min smag. Måske bare mig, men opsætningen virker noget rodet imo.. Men måske ændrer det sig når bloggen rigtig starter? Smiley

Ellers godt valg af klub.

Er selv ret godt tilfreds med layoutet. Det vil jeg altså fastholde, om du kan lide det eller ej, må du selvfølgelig selv bestemme.

Horsens er en fantastisk klub! Wink
Tak.

Overskriften er meget lam funny
Men bloggen ser rigtig god ud Smiley
Fin start ... Synes overskriften skal være noget andet ...

Tak GHERTESTEAS og Fynbo.
Har ændret i overskriften. Smiley

Bloggen ser ganske fin ud Wink

Jeg har dog lige lidt - du skriver fra en avis (Horsens Folkeblad). Nu kender jeg ikke deres standard, men jeg har min seriøse tvivl om de ville kalde nogen for "talentløse". Smiley

Mange tak til dig også. Wink
Deres standard er meget høj, de vil aldrig skrive talentløse. Men de var altså talentløse. Wink

MLL
Manager

« Svar #27: 07 Feb 2008, 19:20 »

Gode indkøb af Osei og Ilsø Wink

Tilbage på FmF Opstemt

Fynbo
Odds-hjælper
*

De Gule
« Svar #28: 07 Feb 2008, 19:21 »

Tak GHERTESTEAS og Fynbo.
Har ændret i overskriften. Smiley

Så lidt ... Men synes ikk om den endnu ... Synes mere om De Gule

SirToby
Manager

« Svar #29: 07 Feb 2008, 19:23 »

"... men jeg fatter ikke hvorfor Nikolaj ikke ville være med til at sælge Rawez Lawan.”

Sådan en udtalelse tror jeg aldrig, at en sportschef vil komme med. For det første kunne han da bare sælge, hvis det var det, han ville, og for det andet kommer man ikke med sådan udtalelse, der ikke bakker op om trænerens beslutninger.

Bloggen ser fin ud. Hvis du kan rette kommafejl, sætte kommaer og rette stavefejl ville det være endnu bedre, men jeg ved ikke, om du er interesseret i at gøre det.

Det skal blive spændende at se, hvad du kan føre Horsens til.

I øvrigt har du ikke stolet meget på dine egen beslutninger indtil videre (blognavn, updates). Men det kan da være, at ændringerne er det, der skal til.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010