home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gule
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Gule  (Læst 21903 gange)
Niko
Gæst

Gule
« : 06 Feb 2008, 16:03 »

Forord

Jeg har dummet mig meget på det sidste, endda rigtig meget. Alligevel vil jeg gerne forsøge at gøre skaden god igen. Derfor vil jeg starte endnu blog om, som handler om AC Horsens. Der er oprettet mange blogs fra min hånd, jeg har lavet et par gode blogs – og et par mindre gode blogs. De har dog næsten alle en ting til fælles – de er kun på omkring 10 updates, som kun foregår om ét halvt år i spillet. Jeg vil dog ikke hører noget om det i denne blog. Nu vil jeg prøve at starte på en frisk og fører de gule op igennem SAS Ligaen og frem i det respekterede Europa.

Der vil komme updates, hver 3 måned. Ikke i virkeligheden, men i spillet. Jeg vil fortælle om hvordan kampene er gået og måske fortælle lidt rygter eller bare fortælle en masse om én kamp. Bloggen vil blive i lidt medie-stil, da det er en af de bedste som findes.

Der vil komme updates en gang imellem, da de kommer til at tage sin tid at lave. Håber dog af i vil følge med alligevel og ikke sætte for store krav til bloggen. I skal ikke skrige efter updates, da niveauet med garanti vil dale.

Cesc
« Seneste Redigering: 07 Feb 2008, 19:06 af Cesc » Logged

smb
Gæst

Sv: The Yellow Danger
« Svar #1: 06 Feb 2008, 16:09 »

lyder spændene Thumbs Up jeg følger med

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #2: 06 Feb 2008, 16:15 »

enig det lyder spændene følger også med Wink

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #3: 06 Feb 2008, 16:19 »

me to.

Niko
Gæst

« Svar #4: 06 Feb 2008, 16:25 »

Tak for jeres flotte opbakning. Den sætter jeg pris på.

Jeg ved ikke hvornår der kommer update, men måske på fredag. Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #5: 06 Feb 2008, 16:36 »

JEg giver dig en chance til men du skal snart til at stramme lidt op sys jeg!

Yoggidk
Gæst

« Svar #6: 06 Feb 2008, 16:57 »

Jeg giver det ogsp en chance, go for it Smiley

Rooland
Manager

« Svar #7: 06 Feb 2008, 17:03 »

Fin start Smiley Jeg forstår dog ikke 2 ting :

1. Hvor starte bloggen bloggen nu? Du siger jo selv, at du regner med den første update kommer på Fredag. Hvorfor startede du så ikke bare der?

2. Hvorfor begrænse bloggens muligheder, ved kun at skrive 12 updates? Så skal du sidde og vælge om du vil bruge en bestemt update på et indkøb, en kamp osv.
Du skriver selv, at du har lavet et par mindre gode blogs (Jeg syntes alle din blogs er gode) på 10 updates og at du kun når et halvt år ind i spillet. Hvorfor skulle en blog på 12 updates og inden for et bestemt tidsrum så være bedre? Det er jo næsten, som "de mindre gode blogs" du har beskrevet.

Niko
Gæst

« Svar #8: 06 Feb 2008, 17:07 »

Fin start Smiley Jeg forstår dog ikke 2 ting :

1. Hvor starte bloggen bloggen nu? Du siger jo selv, at du regner med den første update kommer på Fredag. Hvorfor startede du så ikke bare der?

2. Hvorfor begrænse bloggens muligheder, ved kun at skrive 12 updates? Så skal du sidde og vælge om du vil bruge en bestemt update på et indkøb, en kamp osv.
Du skriver selv, at du har lavet et par mindre gode blogs (Jeg syntes alle din blogs er gode) på 10 updates og at du kun når et halvt år ind i spillet. Hvorfor skulle en blog på 12 updates og inden for et bestemt tidsrum så være bedre? Det er jo næsten, som "de mindre gode blogs" du har beskrevet.

1. Tænkte jeg ikke lige på, men sådan er det jo blevet nu.

2. Først og fremmest tak.
Jeg har valgt at lave den på 12 updates, måske med udvidelse, da updatesene ikke vil falde så ofte. Der bliver skrevet om en længere periode pr. update.
Jeg overvejer dog, selv at frigøre den regl, da du har ret i at det vil mindske bloggens muligheder. Måske komme med en update, hver tredje måned istedet?

Niko
Gæst

« Svar #9: 06 Feb 2008, 17:58 »

Har efter læsernes ønsker, ændret lidt i "reglerne". Da jeg godt kan se at det mindsker bloggens muligheder.
Jeg vil snart komme med en update, som omhandler transfer vinduet. Smiley

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #10: 06 Feb 2008, 18:05 »

Lyder spændende, selvom det ikke lige er min favoritklub Smiley
Go for it.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 06 Feb 2008, 18:06 »

Synes hellere overskriften skulle være "den gule fare" i stedet for Yellow Danger...

Smagssag....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Zulue
Manager

« Svar #12: 06 Feb 2008, 18:08 »

Synes hellere overskriften skulle være "den gule fare" i stedet for Yellow Danger...

Smagssag....

Kunne ikke være mere enig.
Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #13: 07 Feb 2008, 14:47 »

Jeg håber, at det denne gang, kan blive én af dine lange. Spændende med Horsens, og hvad der bliver endnu mere spændende er, om du kan vinde SAS'en. Held og lykke herfra egnen. Wink

-LFC-
Manager

« Svar #14: 07 Feb 2008, 14:54 »

Hvorfor var den låst i en periode i går og i dag, nå men det ser spændende ud og lad det blive en af dine lange som Rosso siger. Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010