home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Transfers i Premier League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Transfers i Premier League  (Læst 563 gange)
Mau4ever
Lilleputspiller
*

Transfers i Premier League
« : 05 Feb 2008, 16:12 »

Hej, ville spørge dette forum til råds over mit problem i mit FM07 Premier League spil.
Jeg har spillet Yeovil op fra Coca-Cola League 2 til Premier League (hvor jeg nu har brugt 3 år på at opbygge et spillertrup, der kan spille med i toppen) (Er i 2023, brugte 10 år i en anden klub før jeg kom til Yeovil)

Mit problem er følgende:
Jeg kan simpelthen ikke holde på mine førsteholdsspillere, mine talenter og andre stamspillere bliver simpelthen revet væk af europæiske storhold (FC Bayern, Man Utd, Inter, Milan, Barcelona osv).

Jeg kan sagtens få mine spillere til at skrive lange kontrakter i samme prisgruppe som storklubberne, men så snart andre klubber byder over 100 mill. så tillader klubben buddene, selvom spilleren er 200 mill. værd .

Dette problem har nu stået på i 2½ år i mit spil og det er lettere frusterende, at jeg ikke kan holde på mine spillere.
Selvom jeg får en masse penge for de største af mine talenter er det stadig svært at opbygge en god spillertrup uden at miste mine bedste spillere gang på gang  Sur

Nogle der har nogle råd til hvordan jeg kan holde på mine spillere uden, at jeg bare gør det sværere for mig selv. Har prøvet det meste med lange kontrakter og en masse "hands of warnings" men det nytter ikke noget som helst. Og det eneste plus ved disse handler er at jeg altid har penge til de nye tallenter (men de får som regel ikke lov til at blive i klubben i mere end 1½ før de bliver købt af storklubberne)

« Seneste Redigering: 05 Feb 2008, 16:21 af Mau4ever » Logged

SSLazio123
Reserveholdsspiller

Sv: Transfers i Premier League
« Svar #1: 05 Feb 2008, 16:25 »

Prøv evt.  at sætte spillernes salgspris helt i vejret, så tror jeg du får bud meget sjældnere.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #2: 05 Feb 2008, 16:35 »

Når bestyrelsen har accepteret et bud, så tilbyd spilleren en ny forbedret kontrakt med det samme. Jeg ved ikke om det virker med FM 08, men det virkede med FM 07.

Mau4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 05 Feb 2008, 16:41 »

Jeg har prøvet at sætte salgsprisen op til over 300 mill. Men alligevel byder storklubberne.
Seneste 3 eksempler på dette er:
- Magne Bjørneset (D/WB/M L) måtte jeg sælge til Middlesbrough for 110 mill. (vurderet til 130 mill. salgspris 175 mill.)
- Jean Foulon (MC) måtte jeg sælge til FC Bayern for 160 mill. (vurderet til 180 mill. salgspris 205 mill.)
- Claudinei Alexandre Alves Fernandes (ST) er der blevet budt 175 mill. på fra 3 klubber (vurderet til 200 mill. salgspris 325 mill)

Så dette nytter ikke særligt meget, men tak for rådet.

Mau4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 05 Feb 2008, 16:44 »

Når bestyrelsen har accepteret et bud, så tilbyd spilleren en ny forbedret kontrakt med det samme. Jeg ved ikke om det virker med FM 08, men det virkede med FM 07.

Jeg har forsøgt dette men uden resultat et par gange, en gang lykkedes det i ca 1 måned og 1 uge før transfer vinduet lukkede blev spillerene alligevel købt (Selvom jeg tilbød en 2 årig kontrakt på 65 mill.) Den kontrakt han sagde ja til med FC Bayern var langt mindre end den jeg ville give ham.  (men ok mit holds reputation er også langt mindre en FC Bayern, nok det der spillede ind)

JimmyGP
Manager

« Svar #5: 05 Feb 2008, 16:50 »

Du kan jo indbygge en frikøbsklausul i spillerens kontrakt (ligesom man har i Spanien)

- Veni, vidi, vici -

Mau4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 05 Feb 2008, 16:59 »

Du kan jo indbygge en frikøbsklausul i spillerens kontrakt (ligesom man har i Spanien)

Har jeg også prøvet, men det nytter ikke da storklubberne bud bliver accepteret af klubbens ledelse og derfor har frikøbsklausulerne ikke nogen betydning (ihvertfald i mit spil).

Nu røg Premier League's topscore, så til min største konkurent Man Utd (Hmmmmm......)
« Seneste Redigering: 05 Feb 2008, 17:05 af Mau4ever » Logged

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010