home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 737 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Vikingerne fra Lyngby !
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Vikingerne fra Lyngby !  (Læst 855 gange)
Jonasmax
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Vikingerne fra Lyngby !
« : 04 Feb 2008, 17:11 »

Den 1-7/07 præsenterede Lyngby Boldklub en ny træner efter Kasper Hjulmand i sidste uge stoppede med øjeblikkelig virkning. Den nye manager er den ukendte Jonas Max Jensen.
Det starter stille og roligt, dog er Jonas Max Jensen konstant på jagt efter nye spillere som kan forstærke den nedryknings truede klub, der går da heller ikke mere end få dage før han kan han præsentere sin første nye spiller, det er den nu forhenværende Næstved spiller Henrik Madsen er efter Jonas’ eget udsagn udset til at blive stamspiller, men Jonas understreger at ingen kan være sikre på deres plads med mindre de yder 100 % både under kamp og til træning.
Jonas’ første test bliver mod FC Nordsjælland, et lokalopgør som næsten trækker fuldt hus på Lyngby Stadion. Kampen bliver meget lige og ender 0-0. Henrik Madsen fik debut og spillede en middel kamp med mange fine afleveringer og god teknik.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr... (Henrik Madsen)


Den 19-7/07 sælger Lyngby Tem Hansen for et beløb på ca. 3 mio. til svenske Malmö FF.
JMJ er straks på udkig efter en erstatning og falder hurtigt for svenske Mikael Lustig. Han er en dyr erhvervelse for en lille klub som Lyngby. Rygterne siger klubben skal slippe omkring 2,8 mio. for den svenske landsholdsspiller hvis de vil have en chance.

Den 22-7/07 FC MIDTJYLLAND – Lyngby
Alle medierne havde forudset en FCM sejr, det præsterede JMJ dog at vende til noget positivt og derfor var de virkelig klar fra start og efter 3 min kom Lyngby foran ved Christian Holst. Derefter presser FCM virkelig på og Dadu havde et skud på stolpen, det satte gang i en Lyngby kontra hvor Kim Aabech ender i en mand mod mand situation med keeperen og han sætter den sikkert ind bag målmand Martin Raska. En flot 2-0 sejr til Lyngby over FCM.

Den 24-7/07 Lyngby præsenterer som ventet Mikael Lustig som ny Lyngby spiller, Mikael blev hentet i svenske GIF Sundsvall, hvilket var til stor glæde for LBK fans.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr... (Mikael Lustig)

Nye spillere i truppen
Mikael Lustig (GIF SUNDSVALL)
Henrik Madsen (NÆSTVED)

29-7/07 Kom Brøndby IF en tur forbi Lyngby stadion det blev en meget lige kamp hvor kampens eneste mål blev scoret af Thomas Rytter, et smukt selvmål og endnu en uventet Lyngby sejr kom i hus.

5-8/07 OB tager imod et Lyngby hold proppet med selvtillid. Lyngby sætter sig hurtigt på begivenhederne og det bliver til en hurtig 1-0 føring til Lyngby på straffespark sat ind af Emil Dyre. Derefter var det OB der stod for initiativet og fik 5 min før tid udlignet til 1-1 ved Jonas Borring. Kampen endte uafgjort 1-1.

9-8/07 Lyngby lejer den lille Jamiu Lawal fra FC Midtjylland, Lyngby manager Jonas Max Jensen virker meget begejstret over udsigten til den lille centrale midtbanemand ”Det er fantastisk at det er lykkedes at hente ham til klubben, det er virkelig en spiller med mange kvaliteter og jeg håber af få mulighed for at skrive permanent med Jamiu” sådan lød ordene fra LBK manageren.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr... (Lawal)

13-8/07 Esbjerg – Lyngby medierne forudså en EFB sejr men Lyngby drengene ville det anderledes, efter 11 min. bringer Christian Holst Lyngby foran, EFB går helt ned og bliver banket med 3-0 på hattrick af Christian Holst.

18-8/07 Randers FC – Lyngby det var et veloplagt Lyngby hold der tog til Randers, kampen blev fra start til slut domineret af Lyngby som overraskende vandt 5-1 de 4 af målende blev lavet af Lyngby topscorer Christian Holst hvor efter Kim Aabech bankede den ind til 5-1. Hvilket var en stor tilfredsstillelse for fans og bestyrelsen. Lyngby trækker sig med en sejr på 5-1.

26-8/07 Lyngby – AGF det blev aldrig en spændene affære Lyngby dominerede fra start til 10 min før tid og kom foran 4-0 endnu en gang på 4 mål af Christian Holst som virkelig har fundet formen. Dog kom AGF lidt igen til sidst og kampen endte 4-2 AGF mål scoret af Peter Gravlund og Kim Madsen.

2-9/07 FCK – Lyngby en svær opgave for Lyngby drengene, som tog til hovedstaden med et håb om sejr, men måtte se sig besejret med 1 – 0 efter en god indsats, hvor især Henrik Madsen var i form.

17-9/07 ACH – Lyngby efter en kort ligapause pga. landskamp var drengene igen klar til kamp. Denne gang var det mod AC Horsens, det blev et meget kedelig opgør uden de store chancer mod et meget defensivt ACH hold. 0 – 0 mod den gule fare.

23-9/07 AAB – Lyngby medierne forudså en uafgjort da det var en topkamp mellem nummer 1. Lyngby og nummer 2. AAB. Det var AAB der kom bedst fra start og kan efter 27 min bringe sig på 1-0 ved Jeppe Curth og igen 5 min senere var det selv samme Curth til 2 – 0, derefter sad Lyngby på kampen og Kim Aabech sender efter 38 min spil bolden helt op i hjørnet uden chance for Martin S. Jensen. 2-1 ved pausen. Lyngby kommer klart bedst fra start i anden halvleg og inden for de næste 10 min er kampen vendt og så står der pludselig 3-2 til LBK på 2 kasser af Christian Holst. Derefter bliver der givet debut til U19 landsholds kanten Ronni Hansen, som i 81 min lukker kampen med et pragt mål. Kampen endte med en flot 4-2 sejr til Lyngby.

29-9/07 Lyngby – VFF Det blev aldrig en tæt kamp LBK sad på kampen fra start til slut hvilket endte med en fuldt fortjent sejr på 3-0 over Viborg målende blev sat ind af 2 gange Kim Aabech og 1 gange Christian Holst.

8-10/07 Lyngby – FCN lokalopgøret blev meget tæt og nervepirrende affære, FCN kom efter at have lagt et hårdt pres på LBK forsvaret fortjent foran 1-0 ved Marcus Pode. Den stilling holdte dog kun til lidt før halvleg hvor Marc Møller lidt ufortjent for udlignet til 1-1. Efter pausen står der Lyngby på det meste men de formår ikke at få puttet bolden i kassen før sidste min hvor stortalentet Andreas Bjelland bragte Lyngby på 2-1 og fik en smal sejr. 2-1 over rivalerne fra Nordsjælland.

21-10/07 FCM – Lyngby en utrolig dårlig spillet kamp fra begge hold dog med en let Lyngby dominans, som også vandt fortjent 2-1 mod et meget tamt FCM hold. Målscorer i 28 min Christian Holst 1-0, 1-1 ved Frank Kristensen ved 45 min og 2-1 ved Mads Thomsen ved 58 min. Sejr over ulvene fra heden på 2-1.

28-10/07 Brøndby – Lyngby der var lagt op til et stort brag på Brøndby Stadion, mellem rivalerne. Drengene fra Lyngby var meget opsatte og mod al forventning pressede de BIF tilbage på deres banehalvdel stort set hele kampen og det blev aldrig spændene efter Rasmus Marvits havde bragt LBK på 1-0.

4-11/07 OB – Lyngby en kamp som OB dominerede fra start til slut Lyngby fik tæsk med hele 4-1 hvilket sendte dem en lille tur på 2. Pladsen i ligaen hvor FCK nu havde 1. Pladsen.

12-11/07 Lyngby – Randers FC efter den lille nedtur i Odense var vikingerne fra Lyngby endnu en gang klar til kamp, LBK var tændt fra start og spillede Randers ud af banen, det blev 1-0 efter 2 min spil ved Christian Holst og 2-0 ved Henrik Madsen hvorefter Lawal lukkede kampen med 3-0. Fortjent sejr til Lyngby på 3-0 holdet er igen på 1. Pladsen.

25-11/07 Esbjerg – Lyngby en dominans sejr af ekstremer EFB havde 2 afslutninger i kampen og Lyngby vandt fortjent 4-0 over EFB på 2 mål af Kim Aabech, 1 af Henrik Madsen og en af topscorer Christian Holst. Efter denne kamp begynder medierne at indse at Lyngby kan blive mestre i sæson 07/08.

2-12/07 AGF – Lyngby oprykkernes kamp blev en meget dårlig spillet kamp hvor begge hold spillede langt under niveau, dog blev det til en 1-0 sejr til Lyngby på straffespark af Kim Aabech. Hvilket efterlod Lyngby på en flot 1.plads vinteren over.

Efter en meget flot halvsæson, hvor oprykkerne fra Lyngby virkelig viste at de kan klare sig i landets bedste række. End da i flot stil, på nuværende tidspunkt ligger holdet nummer 1. Og manager Jonas Max Jensen håber på at holdet kan forsætte de gode takter resten af sæsonen.

Der var ikke mange der havde troet på at Lyngby kunne præstere at ligge nummer 1. Efter den første del af sæsonen. Medierne har sværmet omkring klubben de sidste måneder, og især liga og klub topscorer Christian Holst har været i søgelyset efter at have lavet 19 kasser i 18 kampe, hvilket også har skabt interesser fra andre klubber, hvor blandet andet Hamburg SV skulle være meget i tændte på at hente topscoreren til holdet. Dog menes det at Jonas Max Jensen ikke vil slippe ham for mindre end 28 mil. Kr. JMJ har dog ikke så meget at sige til den store interesse for den stærke færing ”Jeg vil ikke kommentere på de rygter, men det da klart at der er interesse for ham!”.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr... (Kampprogram)

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr... (Stillingen)

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr... (Mit hold)
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vikingerne fra Lyngby !
« Svar #1: 04 Feb 2008, 17:17 »

Fin nok. Men mindre updates. Mere grafik. og så er det AaB :@
Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010