home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23595
  1 Bruger, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadegateway
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ændre stadionnavn?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ændre stadionnavn?  (Læst 1071 gange)
LaDainian
Lilleputspiller
*

Ændre stadionnavn?
« : 04 Feb 2008, 14:43 »

Jeg er i år 2012 med Getafe og er lige flyttet ind på klubbens nye stadion. Det er opkaldt efter mig hvilket er meget fedt, men da ledelsen uheldigvis staver dårligt, spiller jeg nu alle mine hjemmekampe på "Jensen Station". Det virker ret dumt, så er det muligt, evt. med en editor, at ændre navnet på sit stadion?

BenMusalho
Gæst

Sv: Ændre stadionnavn?
« Svar #1: 04 Feb 2008, 14:45 »

Du kan bruge fm modifier Thumbs Up

EDIT: Meget fedt det er opkaldt efter dig. Har du vundet mange pokaler?

Guldbrand
Gæst

« Svar #2: 04 Feb 2008, 14:46 »

Du kan også bare vælge at se det fede i navnet..  Nemlig at det er en station hvor de andre managers kan komme og aflevere de 3 point, og så smutte videre igen..   funny

TT, så ved jeg ikke om det er muligt at ændre navnet.. Tror det dog ikke når du er midt i et spil.  Men ellers bare skift til det engelske sprog, så burde fejlen være rettet da det vist bare er den danske sprogpakke der er dårlig oversat.

BenMusalho
Gæst

« Svar #3: 04 Feb 2008, 14:48 »

Du kan også bare vælge at se det fede i navnet..  Nemlig at det er en station hvor de andre managers kan komme og aflevere de 3 point, og så smutte videre igen..   funny

TT, så ved jeg ikke om det er muligt at ændre navnet.. Tror det dog ikke når du er midt i et spil.  Men ellers bare skift til det engelske sprog, så burde fejlen være rettet da det vist bare er den danske sprogpakke der er dårlig oversat.
Nå jo, man kan ikke ændre navnet i modifier det er kun kapaciteten Forlegen

MIKKELFM
Juniorspiller
**

« Svar #4: 04 Feb 2008, 14:53 »

fed

The Reds - Unrivaled History - Glorious Future

LaDainian
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 04 Feb 2008, 14:57 »

Ja, jeg har vundet ligaen et par gange, CL et par gange, pokalturneringen alle år siden start, VM For Klubhold et par gange og diverse Super Cups. Jeg står også under Getafes favoritpersonale nu. Ved ikke om ledelsen bare vælger et tilfældigt navn fra favoritlisten når de skal navngive et nyt stadion eller hvordan det hænger sammen... Men ja, i mangel af bedre muligheder, må jeg bare vælge at se positivt på det som Guldbrand siger  Cool

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010