home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 796 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#18] Més que un club
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: [#18] Més que un club  (Læst 15794 gange)
AMRDK
Gæst

Sv: [#5] Més que un club
« Svar #30: 06 Feb 2008, 14:44 »

Flot sejr !

Rooland
Manager

« Svar #31: 06 Feb 2008, 14:48 »

Jeg takker for alle roserne.

Desværre bliver det ikke i plads til andre spillere på førsteholdet, end dem I ser i første indlæg. Dette skyldes en bug i Spanien, der gør at man ikke kan udtage spillere, der er registreret på B-holdet -- jeg ender derfor med en ret tynd trup. Smiley

Det kan man altså godt? Huh
Har du valgt alle ligaer i spanien? Smiley

Fernando9Torres
Landsholdsspiller

« Svar #32: 06 Feb 2008, 14:48 »

mega nice blog og fantastisk du slår real og det er et fantastisk hold du er Smiley

Djævlen
Gæst

« Svar #33: 06 Feb 2008, 15:11 »

Det kan man altså godt? Huh
Har du valgt alle ligaer i spanien? Smiley

Nej, det kan jeg altså ikke Smiley Hverken med Barcelona, Valencia, Getafe eller Zaragoza. Du kan sagtens registrere dem, men når jeg tager dem op på førsteholdet er de INE. Og jeg er ikke ene om dette:

http://community.sigames.com/eve/forums/a/tpc/f/9482076743/m/1102059263

Djævlen
Gæst

« Svar #34: 06 Feb 2008, 17:10 »

Fransk stjerneskud til Catalonien
30. august, 2007

Samir Nasri
Fødselsdato: 26/6 1987
Fødested: Marseille (Frankrig)
Andre nationaliteter: Algerianer
Position: Offensiv midtbane
Landskampe: 3 U/21 kampe/1 U/21 mål

Barcelona har i dag fuldent købet af det unge stortalent, Samir Nasri fra Olympique Marseille. Samir Nasri regnes for en af de største stjerneskud på den internationale scene. Nu skal han altså tørne ud for Barcelona, der har Deco og Andres Iniesta til samme plads, og i kulisserne venter Niklas Bärkroth. Dette skræmmer dog ikke franskmanden, der selv er sikker på at få spilletid i denne sæson.

Købet af Samir Nasri kan dog også blive Decos endeligt. Deco forhandler angiveligt med Man Utd – en handel der kun bliver til noget, hvis Luis Enrique får Pique den anden vej.

Samir Nasri er klubbens tredje køb, siden Luis Enrique tog over. Tidligere har talenterne Niklas Bärkroth og Mario Balotelli skrevet under på en kontrakt med klubben, og med købet af Samir Nasri, der overstiger 150.000.000, signalerer Barcelona, at de vil være med i fremtiden. Klubben råder i forvejen over stortalenterne Olazabal, Giovanni dos Santos og Bojan.

Rygterne vil, at Barcelona er på jagt efter en spiller mere, inden transfervinduet klapper i om få dage. En ung midterforsvarer, der skal agere backup er formentlig hvad klubben leder efter. Både Ezequiel Garay og Gerard Pique anses som favoritterne. Garay forventes at koste omkring 100.000.000, mens Pique skulle indgå i en byttehandel med Deco, der er uønsket på Camp Nou.

AMRDK
Gæst

Sv: [#6] Més que un club
« Svar #35: 06 Feb 2008, 17:14 »

Spændende køb.. Og dyrt !

Men jeg glæder mig til at høre mere om resultaterbe...

BenMusalho
Gæst

« Svar #36: 06 Feb 2008, 17:15 »

Spændene køb. Rigtig flot sat op og skrevet Thumbs Up

Djævlen
Gæst

« Svar #37: 06 Feb 2008, 17:24 »

Piqué forenes med Barcelona – Deco med Ronaldo
31. august, 2007

Gerard Piqué
Fødselsdato: 2/2 1987
Fødested: Barcelona (Spanien)
Andre nationaliteter: -
Position: Central forsvar
Landskampe: -

Barcelonas fjerde køb i år blev i dag en realitet, da man modtog Gerard Piqué. Prisen for catalaneren er et styk Deco, der netop er blevet præsenteret i Manchester. Dermed er Piqué tilbage i klubben, der opforstrede ham, inden han tog afsted til Man Utd. Pique nåede at spille 4 kampe for Man Utd.

Begge lejre er overbevist om , at de har gjort en god handel. Manchester United har fået en offensiv midtbanespiller med international erfaring, Barelona har fået en dygtig backup, til et af holdets svageste led – forsvaret.  Dermed skal Deco tørne ud sammen med landsmanden Cristiano Ronaldo, nøjagtig som han gør det på landsholdet, hvor de fungerer fortræffeligt sammen.

Luis Enrique sagde følgende:

”Jeg synes, vi har gjort en formidabel handel. På midtbanen er vi i forvejen godt besat, og Deco var kommet op i årene. Det var på tide, at få ham sendt afsted, eftersom han selv har ytret, at han gerne ville til England. Jeg synes vi har gjort en god handel. Jeg ser Piqué som det største spanske forsvarstalent, og jeg er sikker på, at han vil gøre det godt for os – og denne gang slipper vi ham ikke så billigt.”

BenMusalho
Gæst

« Svar #38: 06 Feb 2008, 17:26 »

(Igen Opstemt ) spændene køb.
Var der slet ikke nogen penge i det?

Niko
Gæst

Sv: [#7] Més que un club
« Svar #39: 06 Feb 2008, 17:30 »

Virkelig en af de bedste blogs, som er på siden lige pt. Det er fantastisk tekst, plus at du krydrer det med en fantastisk balance mellem billeder og info. Virkelig godt!

Jeg har ikke noget bestemt at sætte finger på. Jeg er meget tilfreds med dine indkøb, et smart træk at sende Deco væk og få en Pique til fremtiden eller måske allerede nu. Han er en meget god fodboldspiller, som du sikkert får gavn af. Mario siger sig selv, han er et kæmpe talent. Samir Nasri er også fantastisk, virkelig en super signing!

INDLÆG NUMMER 5000 - postet i denne blog, fordi den er så god! Wink

Djævlen
Gæst

« Svar #40: 06 Feb 2008, 17:32 »

(Igen Opstemt ) spændene køb.
Var der slet ikke nogen penge i det?

Niksen Smiley

Djævlen
Gæst

Sv: [#7] Més que un club
« Svar #41: 06 Feb 2008, 17:45 »

Let Champions League-pulje for FC Barcelona
31. august, 2007

Champions League, pulje H
FC Barcelona
PSV
CSKA Moskva
AEK Athen

Da der i dag skulle trækkes puljer til denne sæsons Champions League, var Barcelona heldige og kom i en fortrinsvis let pulje. I puljen venter PSV, CSKA Moskva og AEK Athen, der kan bringe et gensyn med Barcelona-legenden Rivaldo – en mand som Luis Enrique forgæves forsøgte at bringe med i staben, da han overtog klubben, men Rivaldo foretrak at spille for AEK Athen lidt endnu.

Barcelona er storfavoritter i denne pulje og forventes at vinde den. Hvem der får andenpladsen er straks mere usikkert, da det er tre jævnbyrdige hold, med PSV som svag favorit.

Real Madrid får fornøjelsen af at møde Porto, Dinamo Kiev og Olympique Marseille. Også de forventes at vinde deres pulje, mens Marseille forventes at følge med dem. Valencia endte i pulje med Anderlecht, Chelsea og Stuttgart, hvilket må ses som en yderst åben pulje, med Valencia og Chelsea som favoritter.

Det sidste spanske hold, Sevilla, er kommet i pulje med Sporting, Besiktas og Liverpool, og må anses som det mest usikre spanske hold. Champions League starter d. 18. september.

Djævlen
Gæst

Sv: [#8] Més que un club
« Svar #42: 06 Feb 2008, 17:46 »

Fra nu af begynder kampopdateringerne at komme Wink (Hvilket betyder længere tid mellem opdateringerne + færre opdateringer.)

AMRDK
Gæst

« Svar #43: 06 Feb 2008, 18:13 »

Det er en "øv-nyhed"

Djævlen
Gæst

« Svar #44: 06 Feb 2008, 18:58 »

Luis Enrique: Succesen skyldes tillid
3. September, 2007

”Jeg forstod det ikke.
Jeg var lamslået.”

– Luis Enrique

Luis Enrique har fået en god start i sin nye klub, og har vundet alle sine kampe overlegent hidtil – og dette selvom selveste Real Madrid har været modstanderen. Men hvad skyldes denne succes? Luis Enrique har taget sig tid til at lade sig interviewe, og af det er følgende artikel kommet:

Spillerdragten er taget af, Armani-sættet er taget på. Han kigger på uret; han er blevet en travl mand, men ikke desto mindre er han stadig lige sympatisk. Taktiktavlen står linet op bag ham, og jeg kan svagt se en diamant opstilling. Jeg kan tydeligt se en bolle om nummer 10 – mr. Creativo (Ronaldinho red.).  Forsigtigt siger jeg tak, for at han ville lade sig interviewe, og vi går roligt i gang.

”Tillykke med den gode start i træningskampene og senest mod Real Madrid. Hvad skyldes det?”

”Jeg synes det er tydeligt, at spillerne fungerer som et hold. Forsvaret er formidabelt, og har endnu ikke ladet et eneste mål gå ind. Angrebet er suverænt og har scoret masser af mål. At score tre mål mod Real Madrid og Iker Casillias, det er jo vildt. Jeg er ikke i tvivl om, at succesen skyldes tillid. Jeg har foretaget meget få udskiftninger, og det har gjort at spillerne, har fået tillid til mig, og at de ved, at jeg stoler på dem jeg har. Jeg er ikke i tvivl om, at dette hold kan nå langt,” siger Luis Enrique, og fortsætter:

”Da Laporta ringede mig op, og sagde at min samtale var gået godt, forventede jeg, at han ville afslå min forespørgsel. Det gjorde han ikke. Jeg forstod det ikke. Jeg var lamslået. Han spurgte faktisk om jeg stadig var der, og til dette måtte jeg svare ”sí”. Han lykkeønskede mig, og fortalte mig, at jeg skulle dukke op den næste dag klokken 10, og det gjorde jeg så.

Jeg fik et stort beløb til rådighed, og han sagde, at jeg kunne bruge dem på hvad jeg ville. Han havde ingen krav, udover succes. Dette var vel meget rimeligt. Jeg ved at det i moderne fodbold er svært at være manager for den samme topklub i mange år, men jeg valgte alligevel at købe ungt, da jeg mener vi har 11 meget stærke spillere på førsteholdet, men at vi manglede nogle unge kvalitetsspillere, der kunne gå ind ved skader. Bojan er endnu for ung, til at kunne afløse Henry, hvis en skade skulle opstå. Man kunne så sige, at Balotelli også er ung, og ja, det er han, men Balotelli har lige lidt ekstra modenhed i sig. I hvert fald har vi et fremtidens hold: Olazabal, Terron, Thiago, dos Santos, Bojan, Balotelli, Nasri, Piqué, Bärkroth og mange flere. Jeg ser frem til disse, er fuldt udviklet.

Der skal ikke herske tvivl om, at jeg ønsker at nationalisere truppen, men kun til en hvis grad. Naturligvis kigger vi først på talentet, førend vi kigger på passet, men støder vi på to spillere, hvor den ene er spanier og den anden er udlænding, med forholdsvis ens kvaliteter og alder, så tager vi spanieren, så længe økonomien er til det. Jeg ønsker at skabe et nyt dream team, hvor man med rette skal kunne sige, at holdet er spansk.

Jeg er evigt taknemlig over at jeg måtte tage min ønskede stab med. Det har uden tvivl gjort min overgang hertil meget lettere, og selvom jeg ikke fik Rivaldo med, så må jeg sige, jeg er godt tilfreds – Rivaldo kan altid komme senere, jeg ville elske at have ham her.”

Luis Enrique tager en kort pause, drikker noget vand og fortsætter:

”Mine forventninger til denne sæson? De er simple. To titler. Vi deltager både i Copa del Rey, La Liga og Champions League. Vi bør få to titler, hvadenten det er UEFA cuppen eller Champions League. Vores store mål er og bliver ligaen, men vi bør få en titel mere også. Spillerne ved, at jeg forventer det – de forventer det. I fremtiden er ambitionerne jo ganske klare. Jeg har ikke brugt adskillige millioner på at købe unge spillere, bare for at de skal sælges videre – de skal være grundstammen på det kommende tophold. Giv mig Fabregas, og jeg skal vise jer et storhold.

Når vi forhåbentligt har vundet alt, hvad der er værd at vinde op til flere gange, må det være på tide at søge væk fra Barcelona. Det bliver dog ikke foreløbigt, måske om 6-7 år, når jeg er blevet ældre. Jeg elsker Barcelona, og jeg ville elske at afslutte managerkarrieren i klubben, men jeg vil gerne opleve nogle andre ligaer, nogle andre kulturer. Både den engelske liga og den italienske liga har altid fascineret mig på hver sin måde. Det ville være min drøm, at styre et engelsk hold, og vippe Barcelona af pinden som magtfaktor – først da ved jeg, at jeg er en god manager.”

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010