home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23596
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Macmal
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Er det rigtige køb FCK har lavet? - eller skulle de hellere satse på unge?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Er det rigtige køb FCK har lavet? - eller skulle de hellere satse på unge?  (Læst 2947 gange)
United master
Førsteholdsspiller

Sv: Er det rigtige køb FCK har lavet? - eller skulle de hellere satse på unge?
« Svar #15: 03 Feb 2008, 11:03 »

der er jeg faktisk lidt uenig Smiley Laursen' venstreben kan give helt nye muligheder frem ad banen og både Ulrik og Michael har jo rutine, så tror ikke det bliver noget problem tværtimod Thumbs Up

Ja og de er begge 2 landsholdsspillere Gravgaard fast og Laursen nogle gange Opstemt som reserve for Agger Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #16: 03 Feb 2008, 11:06 »

Nu havde forhandlingerne med UL stået på i lang tid , hvilket jo også illustreres af det faktum, at OB havde afløser
stående klar i kulissen.  Nu er Anders Møller Christensen jo heller ikke den hurtigste forsvarsspiller i verden, men jeg mindes da ikke, at der er gået enormt mange friløber-mål ind på OB.
Det var Brede jo heller ikke

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #17: 03 Feb 2008, 11:07 »

der er jeg faktisk lidt uenig Smiley Laursen' venstreben kan give helt nye muligheder frem ad banen og både Ulrik og Michael har jo rutine, så tror ikke det bliver noget problem tværtimod Thumbs Up
Nu har Ulrik Laursen aldrig været kendt som nogen kreativ midterforsvarer. Kommer FCK til at spille mod et hold, som i panik vil sparke langt vil man se UL og Gravgaards styrke. Det er altså essentielt for FCK, at angribernes pres på forsvaret altid er benhårdt. Hvis holdene tør spille lidt hurtigt med bolden i fødderne, og herved vil få flyttet de to midterforsvarer, vil der dælme være muligheder. Vi så tit Hangeland holde midterforsvaret oppe ene mand, og UL har imo ikke det niveau. Han er da en rutineret spiiller, og man kan håbe hans spilleforsåelse kan kompensere for hans manglende speed.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #18: 03 Feb 2008, 11:09 »

Nu havde forhandlingerne med UL stået på i lang tid , hvilket jo også illustreres af det faktum, at OB havde afløser
stående klar i kulissen.  Nu er Anders Møller Christensen jo heller ikke den hurtigste forsvarsspiller i verden, men jeg mindes da ikke, at der er gået enormt mange friløber-mål ind på OB.
Nu spillede OB jo også sjældent med bagkæden langt oppe, som det er nødvendigt for FCK, som tophold. Jeg  har stor respekt for Gravgaard og UL, men sammen har de styrker og svagheder. Det er bare det jeg påpeger. Jeg mener simpelthen man kunne finde en spiller, der passede bedre sammen med UL. Specielt hvis man tager prisen i betragtning Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #19: 03 Feb 2008, 11:10 »

Nu har Ulrik Laursen aldrig været kendt som nogen kreativ midterforsvarer. Kommer FCK til at spille mod et hold, som i panik vil sparke langt vil man se UL og Gravgaards styrke. Det er altså essentielt for FCK, at angribernes pres på forsvaret altid er benhårdt. Hvis holdene tør spille lidt hurtigt med bolden i fødderne, og herved vil få flyttet de to midterforsvarer, vil der dælme være muligheder. Vi så tit Hangeland holde midterforsvaret oppe ene mand, og UL har imo ikke det niveau. Han er da en rutineret spiiller, og man kan håbe hans spilleforsåelse kan kompensere for hans manglende speed.
Ulrik er altså en del bedre med bolden end Brede var og Når man spillede hurtigt omrking M.G og Brede så var de altså også i problemer.

hay que joder?

Djævlen
Gæst

« Svar #20: 03 Feb 2008, 11:38 »

Det er et par ældere herre vi køber, men det gør jo ikke truppen til en oldgammel trup. Der ud over kan man jo altid henvise til AC Milan i sidste sæson, hvor de vandt championsleague, med et hold der er ældre end de fleste beborer på et plejehjem.

Nu har FCK ikke just et Milan Lab Rullende Øjne
Men for at vende tilbage til denne tråd, så er det nok meget korrek, som FCK har ageret på transfermarkedet. FCK er et hold, der skal toppe lige nu og her, og ikke i fremtiden. Derfor køber man kvalitet fremfor talent lige pt. Og så længe FCK's økonomi er som den er, så kan de sagtens tillade sig at gøre dette i fremtiden også.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #21: 03 Feb 2008, 11:38 »

Ulrik er altså en del bedre med bolden end Brede var og Når man spillede hurtigt omrking M.G og Brede så var de altså også i problemer.
Nu var brede også elendig til at sætte noget igang. han anerkendte dog sin svaghed og lod midbanen om dette. Men fordi han er bedre end UL betyder ikke han er god Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #22: 03 Feb 2008, 11:45 »

Nu var brede også elendig til at sætte noget igang. han anerkendte dog sin svaghed og lod midbanen om dette. Men fordi han er bedre end UL betyder ikke han er god Smiley
Nej men han er fornuftig god med bolden Smiley

hay que joder?

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #23: 03 Feb 2008, 11:49 »

Brede var da på ingen måde elendig til den del a spillet. Tværtimod, rykkede han tit frem af banen, og hans teknik var egentlig også i orden, han så blot klodset ud i kraft af sin højde og ranglethed.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #24: 03 Feb 2008, 12:00 »

Brede var da på ingen måde elendig til den del a spillet. Tværtimod, rykkede han tit frem af banen, og hans teknik var egentlig også i orden, han så blot klodset ud i kraft af sin højde og ranglethed.
Uenig! jeg sad på Aalborg Stadion i efteråret og så AaB og FCK spille 0-0. jeg opgav tilsidst at tælle hvor mange gange han lossede en umulig bold op til Zaza. Imo er han ikke voldsom god med bolden.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #25: 03 Feb 2008, 12:52 »

Denne tråd burde vel placeres under fodbold og evt. i FCK-tråden ? Smiley

sonnyboy82
Lilleputspiller
*

« Svar #26: 04 Feb 2008, 10:24 »

Mener FCK har købt forkert ind, tror ham tjekken på backen bliver et godt køb for dem. Ulrik Laursen er da også en udmærket erstatning for Brede Hangeland. Men er det ik helt håbløst at give så mange penge for en der er så gammel??? Og Junior, han er da en god fodboldspiller, men vel også en spiller der kan skabe uro i truppen, som han gjorde i malmø. Hvor han var oppe at skændes med alt og alle. Som Aab fan er det da fint at de har købt så dårligt ind. Men har det ik været lidt en hjerneblødning af Flemming Østergaard???

Don W
Ynglingespiller

« Svar #27: 04 Feb 2008, 10:53 »

Denne tråd burde vel placeres under fodbold og evt. i FCK-tråden ? Smiley

ENIG! Stop med at skrive i tråden og skriv istedet i FCK-tråden! Det er jo samme emne!  Peace

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010