home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Klubvalget
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Klubvalget  (Læst 2199 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Klubvalget
« Svar #15: 05 Feb 2008, 12:27 »

Rossonero laver en del tråde ja, og i langt de fleste kommer der nogle diskutioner ud af det så kan ikke rigtig se hvorfor man undre sig over det Wink

Nu spørger jeg måske lidt dumt og provokerende, men flere nævner at en klub skal have et flot navn og/eller en flot logo?? Hvordan har en klub et flot navn og logo??  Huh
Troede det var det sportslige det kom an på når man skulle starte op men der tager jeg åbenbart fejl  Djævel

Selv vælger jeg ALTID Liverpool og Roma i nævnte rækkefølge... Har ikke så meget tid, har kæreste - hus - have og arbejde der skal passes og plejes, så det bliver ikke altid til så meget...
Liverpool er jo favoritklubben så der skal jeg bare spille og gøre det bedre end Benitez, det er faktsik meget let  Thumbs Up
Roma holder jeg fast i da det netop pga CM blev en af mine favoritklubber da vi var nogen der skulle spille i Italien og jeg kunne vælge mellem Inter og Roma, Inter har jeg aldrig kunnet fordrage så valget blev Roma og det har hængt ved siden...

Rossonero
Gæst

« Svar #16: 05 Feb 2008, 12:39 »

Nu spørger jeg måske lidt dumt og provokerende, men flere nævner at en klub skal have et flot navn og/eller en flot logo?? Hvordan har en klub et flot navn og logo??  Huh
Troede det var det sportslige det kom an på når man skulle starte op men der tager jeg åbenbart fejl  Djævel

Der er ikke rigtig en dybere forklaring på det, og jeg undrer mig også selv lidt over, at holdet skal have et flot navn. Kan f.eks. ikke lide de spanske hold, da deres navne ser f.eks. sådan ud: Villarreal C.F., S.A.D. En meget underlig ting, vil jeg såmen gerne indrømme det er - det er efterhånden blevet til en dårlig vane.

Perfektionist i særklasse? Jovist...
« Seneste Redigering: 05 Feb 2008, 12:54 af Rossonero » Logged

SirToby
Manager

« Svar #17: 05 Feb 2008, 13:03 »

For mit vedkommende holder det bedre på motivation, hvis holdets navn (og måske også logo) i mine øjne er sejt.

smb
Gæst

« Svar #18: 05 Feb 2008, 13:20 »

For mit vedkommende holder det bedre på motivation, hvis holdets navn (og måske også logo) i mine øjne er sejt.

Har det på præcis samme måde. Når jeg f. eks. skal vælge et hold i en af de lavere engelske rækker kigger jeg altid på navn, logo og trøje. Kan ik holde ud at spille med at hold hvis navnet eller logoet ikke er fedt Tunge

JKJ
Gæst

« Svar #19: 05 Feb 2008, 14:22 »

Hehe, forstår stadig ikke helt den måde i vælger hold på, men jeres forklaring er da taget til efterretning, så må jeg jo tænke lidt over den  crazy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 05 Feb 2008, 14:26 »

Når jeg vælger et hold (Udover mine favoritter som fx Arsenal), kigger jeg helt klart efter især klubbens navn og farver. Jeg gider fx ikke spille med et hold der er rødt/blåt da det er helt abnormt irriterende at se på under kampene.. Til gengæld er en af mine favoritter siden tilgangen af Conference North/South i spillet - Weston-super-Mare - valgt alene på grund af det superseje navn.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #21: 05 Feb 2008, 14:30 »

Hehe, jeg kan faktisk godt sætte mig lidt ind i det, jeg har det lidt på samme måde, dog bare når det gælder fravalg. Jeg kunne aldrig drømme om at vælge en klub, hvis klubfarver gør kampkommentarer og overskriften med spiller- og/eller klubnavn svær at læse (f.eks. to meget lyse farver som hvid baggrund og lyseblå tekst). Men det rager mig hvordan deres navn og logo ser ud.

-LFC-
Manager

« Svar #22: 05 Feb 2008, 19:33 »

Jeg kigger ikke på så meget, når jeg skal vælge min klub. Jeg kigger på logoet og lidt på navnet, mens der helst skal være en profil og et stortalent (Villarreal Riquelme og Matigol/Rossi). Samtidigt skal det også være en klub med en lav økonomi, lille stadion, for hvis man får succes er det det fedeste i verden.

Mau4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 17 Feb 2008, 17:51 »

Når jeg får det nye FM i hånden starter jeg altid med Herfølge, det har været en tradition siden CM 4 og vil forsætte med at være det. Dette gør jeg udelukkende af to grunde for det første at prøve det nye spil i "vante" omgivelser og til dels at prøve at finde nye talenter og spillere, som jeg så kan hente i andre spil.
Når jeg så efter et par sæsoner vil prøve nye udfordringer prøver jeg altid at finde en klub, som jeg kan udbygge de efterfølgende sæsoner.

Jeg starter med at vælge en liga, som jeg mener ville være spændende at prøve, derefter kigger jeg udelukkende på klubben nuværende trup. Derefter tjekker jeg som regel økonomien (lærte jeg efter et spil i FM07, der endte i total konkurs osv.) og derefter som regel station og træningsfaciliteter .
Jeg har altid været tilhændrede af små klubber og derfor er jeg som regel ikke særligt interreseret i hvordan medierne ser på klubbens chancer i ligaen.
Jeg vælger holdet ud for truppen og prøver derefter at overleve  Rullende Øjne

Yalman
Gæst

« Svar #24: 19 Feb 2008, 22:12 »

Kigger oz på det samme.. Her forleden valgte jeg PSV, fordi de har været en rimelig stor klub i europa med Ronaldo osv. De har potentiale i ungdomsholdet, og oz fordi de har økonomien i god behold..Opstemt

Marlyk
Lilleputspiller
*

« Svar #25: 26 Feb 2008, 16:46 »

Kan også godt bruge lang tid på at finde en klub. Men som regel spiller jeg med klubber fra Blue Square North/South i england, fordi jeg ikke synes det er sjovt at starte med alle stjernerne. Det er der jo ingen sport i. Har kun et spil igang i øjeblikket, og der er jeg Blyth Spartans. Og grunden til at jeg valgte dem er nok hovedsageligt at de har et fedt logo, fede farver og fedt nickname. For nede i de ligaer synes jeg ikke det kan betale sig at kigge på spillerne, da alle holdene er elendige anyways.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010