home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Bunden af bunden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skrivemåde skal det være?
Den samme som nu!
Fra journalist vinkel
Gammel'davs med massere af SS
Anden (skriv i tråden)

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bunden af bunden  (Læst 3157 gange)
Soccerpop
Gæst

Bunden af bunden
« : 02 Feb 2008, 21:36 »

8-7-2008

Jeg trak vindjakken godt op om ørerne. Selvom det var juli måned, så stod regnen ned og det blæste en halv pelikan i Linköping. Nu måtte den taxa sgu gerne snart komme. Efter hvad der føltes som 3 timer, men som nok kun har været 10 minutter, svingede en nyere Renault ind på den lille gade, hvor jeg stod. En mand, der tydeligvis ikke var af svensk afstamning, stak hovedet ud af vinduet og spurgte på svensk med en del accent (noget jeg kunne høre, på trods af mit elendige svensk), hvor jeg skulle hend.
“Idiot”, tænkte jeg for mig selv. Havde jeg måske forklaret den gamle mand, hvor jeg ville hen i telefonen?
Med en mumlen der dårligt kunne høres sagde jeg Motala. Idiotens ansigt lignede et stort spørgsmålstegn. Jeg gentog, men det blev bestemt ikke bedre. Tværtimod.
Jeg bandende som en sindssyg indvendig og bad ham så, så forståeligt som muligt, at køre til nærmeste busstoppested. Det var håbløst at finde nogen eller noget i dette lorte land, som kunne gøre hvad jeg bad dem om. Jeg satte mig ind på bagsædet, men det kunne jeg næsten have sparet mig, for 2 minutter senere kørte han i al for høj ind på en lille parkeringsplads og pejede over på et lille vindblæst skur, som tegn til at det var der stoppestedet lå. Jeg betalte de 30 kr. han forlangte og skyndte mig ud af bilen.
Da jeg stod overfor køreplanen, lignede jeg med garanti et ligeså stort spørgsmålstegn som taxi-chaufføren. Sådan så den i hvert fald ikke ud i København. Jeg var ved at give op og pille mobiltelefonen op ad lommen igen, da mine øjnede strejfede et navn. Det navn jeg søgte efter. Motala. Jeg udstødte et lettet suk. Da jeg kiggede på det der stod ved siden af dette gudsbenådede navn, gav køreplanen mere mening og jeg fandt frem til, at bussen der ville køre til Motala, ville ankomme om 10 minutter. Gudsketakoglov.
« Seneste Redigering: 09 Feb 2008, 13:48 af Soccerpop » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Bunden af bunden
« Svar #1: 02 Feb 2008, 21:39 »

Mystisk start Smiley Spændende at se hvor det fører hen

andersfa123
Gæst

« Svar #2: 02 Feb 2008, 21:40 »

Spændende ...

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3: 02 Feb 2008, 21:41 »

Glæder mig til at se hvad du kan udrette Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Rossonero
Gæst

« Svar #4: 02 Feb 2008, 21:42 »

Ærgeligt, at der er nogle stavefejl hist og pist. Dejlig anderledes indledning, og jeg ser frem til mere.

JimmyGP
Manager

« Svar #5: 02 Feb 2008, 23:41 »

Ærgeligt, at der er nogle stavefejl hist og pist. Dejlig anderledes indledning, og jeg ser frem til mere.
Enig med Rosso og jeg er nød til at høre mere.. NU!!!

- Veni, vidi, vici -

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #6: 03 Feb 2008, 00:11 »

Større skrift Smiley

Ellers spændende start Smiley

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #7: 03 Feb 2008, 11:39 »

Troede det var en AGF blog med den overskrift Wink

[Min signatur er for stor]

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 03 Feb 2008, 20:56 »

Troede det var en AGF blog med den overskrift Wink

Haha  Smiley, den var under bæltestedet xD Huh
Ej, god indledning, glæder mig til at følge med.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Soccerpop
Gæst

« Svar #9: 07 Feb 2008, 16:08 »

21-09-2008

Jeg sukkede, lagde det sidste tøj i min kuffert og slog låget i. Mit livs værste eventyr var endelig ovre, men hvor skulle jeg nu tage hen? Egentlig havde det jeg gjort det ganske udmærket i Motala AIF, syntes ledelsen, men jeg var slet ikke tilfreds. Jeg så ingen fremtid i dette hold og Sverige var bare så lidt mig, som det overhovedet var fysisk muligt. 3 sejre, 4 uafgjorte og 2 nederlag var ganske simpelt en fornærmelse mod min stolthed og jeg trak mig med den sidste rest der var tilbage.
I det jeg skulle til at forlade det hotelværelse, der havde været mit hjem lidt over 2 måneder, ringede min mobiltelefon. Jeg famlede den op ad lommen og trykkede på det karakteristiske grønne knap. En mand som jeg havde svært ved at bedømme lagde ud i norsk i den anden ende af røret. En hurtig samtale og jeg så mig selv på vej til Norge. Jeg småløb ud på vejen og fandt frem til den taxi der ventede på mig. Hurtigt afklarede jeg, at han skulle køre mig til lufthavnen i Linköping og han drønede med alt for høj hastighed ud på vejen, men det ragede mig ærlig talt.
På under 45 minutter, som det havde taget første gang stod jeg nu i Linköping lufthavn for anden gang i mit liv. Men hvor dælen var det nu lige Gjøvik det lå? Dette havde jeg hverken spurgt eller tænkt over, før nu. Jeg skulle lige til at tude, da det slog mig! Vinter-OL 1994! Der havde Lillehammer, ganske vist stået som arrangør, men lige så mange konkurrencer blev afholdt i Gjøvik. Jeg bestilte lynhurtigt en billet til Oslo lufthavn, der måtte være det tætteste jeg kom på det. Desværre skulle jeg en tur over Stockholm eller København først. Jeg tog imod Stockholm, da det var det der passede mig bedst.
5 timer senere stod jeg i uden for den lille fodboldklub Gjøvik-Lyns uimponerende lokaler og var klar til, at påtage mig opgaven!

Soccerpop
Gæst

« Svar #10: 07 Feb 2008, 16:09 »

Jeg beklager at de første to updates ikke har handlet det store om selve spillet, men lover at rette op på det Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #11: 09 Feb 2008, 13:48 »

Afstemning tilføjet! Smiley
Kommentarer velkomne Smiley

Brodtgaard
Manager

« Svar #12: 12 Feb 2008, 07:56 »

En god start på bloggen, men nu må vi snart have en update Smiley

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #13: 12 Feb 2008, 12:51 »

Nu kommer jeg bare med mening, så håber du kan tage imod lidt kritik Peace

Som den eneste åbenbart sys jeg er starten er lidt svag, det virker som at sidder og skriver en stil i dansk.
Altså folk, vil ikk høre, hvad tid du stod op om morgen, hvordan du børstede dine tænder, eller hvilket ansigts udtryk du have i hovedt da du fandt ud af at det var koldt.
(Ved godt du ikk har skrevet det, men bare for at vise hvor ligegyldig nogle af tingene er)

Folk vil istedet se, hvad du kan udratte med klubben, hvem de kan logge til, og om du bliver succes fuld.

Håber ikk du tager det personligt Peace

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #14: 12 Feb 2008, 12:57 »

Jeg synes starten er god og kan rigtig godt lide den, det virker mystisk og spændende man får lyst til at læse mere.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010