home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1183 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Derby County - The Rams are charging!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Derby County - The Rams are charging!  (Læst 954 gange)
Gungner
Gæst
 
Derby County - The Rams are charging!
« : 01 Feb 2008, 07:59 »



Klubben: Derby County Football Club
Stiftet: 1884
Hjemmebane: Pride Park (33.597)
Mesterskaber: 2 (1972 og 1975)
Pokalvinder: 1 (1946)
Andre Titler: 0

Derby County er en klub, der ikke er spået mange chancer i Premier League.
Faktisk er medierne sikker på at klubben slutter sidst.
Og tager man et hurtigt kig på truppen må man, selv som træner, indrømme at det ligner bunden.
Moralen er også i bund, så det skal der også gøres noget ved!
Et par nye spillere skal ind, specielt oppe foran da man er nødt til at score for at vinde kampe...

Klubbens flotte stadion hedder Pride Park, og har plads til 33.597 siddende tilskuere. Det er her de fleste point skal hentes. Og med god fodbold burde det ikke være umuligt.
Hvad er mit mål så? Overlevelse! Ikke andet end overlevelse.
Vi skal blive i Premier League, og det skal ske med den rette taktik og de rette indkøb.

Dette var en lille "appetit-vækker"... Indledning, pre-season og indkøb følger snart.





Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Derby County - The Rams are charging!
« Svar #1: 01 Feb 2008, 08:06 »

Ser lovende ud.. Glæder mig til mere   Thumbs Up
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Derby County - The Rams are charging!
« Svar #2: 01 Feb 2008, 10:33 »

Ny Manager tiltræder i Derby.

Den 42-årige danske manager Egon Skovmand tiltræder pr dags dato på en 2-årig kontrakt i Derby.
Skovmand afløser Billy Davies, der har sagt op for at få mere tid til familien.
Skovmand selv er helt oppe at køre:
"Jamen, det er fantastisk det her... Jeg glæder mig som en sindsyg til at komme igang.
Jeg har kigget truppen igennem, og kan allerede nu afsløre at 3 nye spillere skriver under i morgen.
Og jeg har flere i kikkerten... Hvem det er? Nej det må i se på pressemødet imorgen", sluttede Skovmand af.




På pressemødet dagen efter, blev følgende 3 spillere præsenteret:
Christopher Eagles, ung talentfuld fløj er lejet i Manchester United for resten af sæsonen.
Eagles kan spille centralt og på fløjen og forventes at spille fast på højrekanten...

Charles-André Doudin, 17-årig angrebs-talent, der kommer fra klubben med det fornemme navn La Chaux de Fonds, menes at have kostet Derby ca en halv million kroner. Han skal spille for U19 holdet i starten.

Hilario, Klasse-målmand, er hentet i Chelsea for ca 10 mio. kroner og vil gå direkte ind og fungere som førstevalg. Hilario selv, udtrykte stor lettelse efter at være skiftet.

Manager Skovmand havde følgende at sige:
"Jeg er yderst tilfreds med de tre køb. Christopher er ung og talentfuld og jeg venter mig meget af ham.
Doudin skal ned og spille med U/19 holdet, men med tiden bliver han rigtig god...
Og så er jeg stolt over købet af Hilario. Han passer vores profil perfekt, og kan blive vores redningsmand..."






Skovmand hvilede dog ikke på laurbærene, for allerede dagen efter præsenterede han to nye spillere!
Det drejer sig om Balasz Dzsudzsak, fløjspiller fra Debrechen, der har kostet ca. 2 mio. kroner.
Dzsudszak beskrives som en hurtig fløj, der foretrækker at udfordre sine modspillere inden han smækker bolden ind over. Ud over Dszudszak, har Skovmand været i Rumænien og hentet Gabriel Torje, der er spået en stor fremtid... Det unge stjernefrø har efter sigende kostet Derby omkring 25 mio kroner. Et beløb som Skovmand ikke mener er for meget... "Ja, han er ung men jeg mener absolut ikke at det er for meget."

Næste opgave for Skovmand er en venskabskamp mod skotske Inverness CT.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Derby County - The Rams are charging!
« Svar #3: 01 Feb 2008, 10:47 »

God update, er det muligt at få SS af dine indkøb ?
Logged

Tageholm
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Derby County - The Rams are charging!
« Svar #4: 01 Feb 2008, 12:48 »

Super klubvalg, Gungner. Og indtil videre fine opdates. Jeg spiller selv et spil med Derby County i øjeblikket og er en halvsæson længere fremme end dig. Mine indkøb har lignet dine indtil nu lidt. Jeg har også hentet Doudin, Dzsudzsak og Torje. Desuden har jeg stor succes (som så mange andre med Mathias Vuoso, Fernando Belluschi og Barry Robson fro Dundee United. Jeg vil følge med intenst og se om du klarer dig bedre end min nuværende 6. plads i første sæson af PL. Go Rams
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010