|
Don Abramovich
|
|
Måske skulle lige prøve at opdatere listen lidt. Hvis folk har nogle ideer, skal de være velkomne til at skrive det!  Edit: Og måske uploade den, som FM shortlist 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Jul 2008, 16:41 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Det ser fint ud Don A  Men jeg syntes du skal få MANGE flere navne på, for vi kender jo alle dem der står på  Desuden ville det være en god idé at lave den i FM 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Synes du skal tilføje: Kwabena Agouda som fleste klubber Rudolph Austin som LLM To jeg lige havde i hovedet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Det ser fint ud Don A  Men jeg syntes du skal få MANGE flere navne på, for vi kender jo alle dem der står på  Desuden ville det være en god idé at lave den i FM  Præcis. Derfor skal I hjælpe!  Btw. Rooland, du kender jo også alle spillere  Bave: Tilføjet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Så er der også Matias Cahais og Sakho
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Målmand Fransico Gulliermo Ochoa - América - TIl større klubber Sebastian Saja - San Lorenzo - Til større klubber Forsvar Christian Sarghi - Otelul - til midterklubber Youssef Rabeh - Levski - Til midterklubber Jonathan Maidana - Boca - Til midterklubber Midtbane Adrian Ropotan - D. Bucarest - Midterklubber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Målmand Fransico Gulliermo Ochoa - América - TIl større klubber Sebastian Saja - San Lorenzo - Til større klubber Forsvar Christian Sarghi - Otelul - til midterklubber Youssef Rabeh - Levski - Til midterklubber Jonathan Maidana - Boca - Til midterklubber Midtbane Adrian Ropotan - D. Bucarest - Midterklubber  Sweet Rooland! Opdateret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
szukizek
|
|
Hey ville også lige kommer med en spiller som har haft en stor del i at jeg blev mestere med atalanta i italien.
henri Saviet. Midterklubber/storeklubber.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hey ville også lige kommer med en spiller som har haft en stor del i at jeg blev mestere med atalanta i italien.
henri Saviet. Midterklubber/storeklubber.
Han står der allerede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
Jeg har prøvet at lokke Aaritalo til OB med 8.0.2 han spillede udemærket i de kampe jeg brugte ham i eller satte ham ind i 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schytte
|
|
Det ville hjælpe en del hvis du lavede det til en FM fil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Det er også planen. Der skal bare en del flere spillere på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Léo Schwechlen er en meget god spiller til LLM 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Léo Schwechlen er en meget god spiller til LLM  Hvilken plads?  Hvis folk vil skrive det op sådan her: [b]NAVN[/b] (PLADS) (KAN KØBES TIL) Ville det være nemmest 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave