home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1038 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Opdatering "januar vinduet"
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Opdatering "januar vinduet"  (Læst 1688 gange)
mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Opdatering "januar vinduet"
« : 31 Jan 2008, 14:54 »

Nu er der jo kun en dag tilbage i "The Window", så ville høre om der var nogle der ved, hvornår den nye opdatering fra SiGames og/eller FmFreaks udkommer?

Smiley
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Opdatering "januar vinduet"
« Svar #1: 31 Jan 2008, 14:57 »

Så mange handler har der alligevel heller ikke været i det her vindue, så det tager vel et par måneder at lave :-/ brug editoren selv i mellemtiden til at flytte transfers.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Opdatering "januar vinduet"
« Svar #2: 31 Jan 2008, 14:58 »

Jeg er i gang med FreakUP Smiley
Jeg forventer at den er ude ved midnat, men det kan godt være at det tager lidt længere tid Smiley
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Opdatering "januar vinduet"
« Svar #3: 31 Jan 2008, 15:00 »

Så mange handler har der alligevel heller ikke været i det her vindue, så det tager vel et par måneder at lave :-/ brug editoren selv i mellemtiden til at flytte transfers.
Kunne bare være meget rart at vide, da man ik selv har lyst til at rode med editoren lige nu Smiley

Jeg er i gang med FreakUP Smiley
Jeg forventer at den er ude ved midnat, men det kan godt være at det tager lidt længere tid Smiley
OK Smiley Mange tak for svaret, og det er fedt at du giver dig tid til det!

TAK  Thumbs Up
Logged

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Opdatering "januar vinduet"
« Svar #4: 31 Jan 2008, 19:10 »

Jeg er i gang med FreakUP Smiley
Jeg forventer at den er ude ved midnat, men det kan godt være at det tager lidt længere tid Smiley
Perfekt. Kan alligevel først hente den ved 15. tiden i morgen, så giv dig god tid  Tunge

Mange tak  Thumbs Up
Logged

Årest lamer 2010

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Opdatering "januar vinduet"
« Svar #5: 31 Jan 2008, 19:17 »

Jeg er i gang med FreakUP Smiley
Jeg forventer at den er ude ved midnat, men det kan godt være at det tager lidt længere tid Smiley
Stærkt Rooland. hatten af for det arbejde du gør mht. opdateringen
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Opdatering "januar vinduet"
« Svar #6: 01 Feb 2008, 07:51 »

Nu skal det jo lige huskes at der går nogle timer fra FmFreaks' Venner ser opdateringen til de fleste andre ser den.

Men FreakUp er nu lagt ud til Beta-testing,
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010