home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  9000 Aalborg!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad kan jeg forbedre ?
Billeder
- 5 (41,7%)
Indhold
- 3 (25%)
Længde
- 0 (0%)
Resultater
- 1 (8,3%)
Noget helt 5.
- 3 (25%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: 9000 Aalborg!  (Læst 22921 gange)
lasseher
Reserveholdsspiller

Sv: 9000 Aalborg!
« Svar #120: 06 Feb 2008, 17:41 »

super update og det samme med din blog

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #121: 07 Feb 2008, 21:22 »

AaB henter Bælum hjem

AaB har i dag offentliggjort, at de med øjeblikkelig virkning har hentet Thomas Bælum hjem. Den tidligere AaB-spillers kontrakt med Willem II var tæt på udløb, og det forventes, at AaB har gjort et ægte røverkøb. Bælum ser lyst på muligheden for at komme tilbage til sin yndlingssklub:
"Jeg havde mange tilbud, bl.a. fra Brøndby, men for mig er der kun en klub i Danmark. Jeg kunne aldrig finde på at trække en gul trøje over hovedet. Jeg glæder mig som et lille barn til at løbe på banen, til at høre fansene brøle og til at komme hjem til familien." sagde Bælum

Søren Andersen viste tydeligt, at han var tilfreds med transfervinduets forløb:
"Vi har forstærket vores svageste punkt, defensiven med Lustig, Mobeack, Bælum og Ponce, og hermed er vores defensiv uhyggelig stærk. Samtidig har vi hentet den unge Agouda, Altidore og sidst men ikke mindst har vi lavet en aftale med brasilianske Rafael Forster. Vi var nede og kigge på ham i Internacional, og han viste kæmpe potientiale. Jeg mener altså, at jeg har stor grund til at være tilfreds" Smilede Søren Andersen

Rafael Forster beskrives som et kæmpe forsvarstalent, og han har, på trods af sine bare 17 år, allerede fået flere førsteholdskampe. Forster kommer til klubben på sin 18-års fødselsdag. AaB har samtidigt skillet sig af med Suni Olsen og Caca, der var i overskud. Derudover er der en lang række spillere, som har kontraktudløb om 6 mrd. Under denne gruppe hører spillere som Califf og Augustinussen.
Forventningerne til AaB er altså ikke blevet mindre hen over vinterpausen, og AaB's angrebsstjerne lover da også bedre tider:
"Vi har ikke haft marginalerne på vores side, og det har resulteret i ærgelige nederlag. Men vi har fået nogle nye ansigter til, og her er en god stemning. Vi er alle fast besluttede på at præstere stort. Vi må ikke glemme, at mesterskabet ikke er tabt endnu" sagde en optimistisk Prica.
« Seneste Redigering: 07 Feb 2008, 21:56 af Søren91 » Logged

Niko
Gæst

« Svar #122: 07 Feb 2008, 21:26 »

Edderperkme et godt indkøb!!

Fin blog, selvom jeg savner billeder. Husk at klubben ikke hedder Willem 2, deres navn er Willem II. Smiley

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #123: 07 Feb 2008, 21:29 »

Husk at klubben ikke hedder Willem 2, deres navn er Willem II. Smiley
Flueknepperi, ja flueknepperi!

Ej, kanon blog Søren91, et sygt indkøb Shockeret!

I ain't playin', nigga

Yoggidk
Gæst

« Svar #124: 07 Feb 2008, 21:33 »

Super Søren , regner med update i min blog iaften Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #125: 07 Feb 2008, 21:40 »

Den tidligere AaB-spillers kontrakt med Willem II, men ser lyst på muligheden for at komme tilbage til sin yndlingssklub:
Den er da vist ikke helt færdiggjort den sætning Wink Men fed blog, keep  it' coming Grin

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #126: 07 Feb 2008, 21:55 »

Den tidligere AaB-spillers kontrakt med Willem II, men ser lyst på muligheden for at komme tilbage til sin yndlingssklub:
Den er da vist ikke helt færdiggjort den sætning Wink Men fed blog, keep  it' coming Grin
haha, det er vist gået lige lovligt stærkt Smiley Tak for rettelsen  Thumbs Up

Yoggidk
Gæst

« Svar #127: 07 Feb 2008, 21:55 »

Hvad gav du for forster?

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #128: 08 Feb 2008, 15:10 »

UPPDATE !! Smiley

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #129: 08 Feb 2008, 17:13 »

Optakt til foråret 2008

AaB's trup pr.

Målmænd:
Karim Zaza
Piotr Czapilanski
Kenneth Stenild

Førstevalget på målmandsposten, Karim Zaza, har været plaget af skader i efteråret, men når han er klar, har han været enestående. Czapilanski har vist sig at være en stabil reserve, og har stået flot i mange kampe. Stenild spiller på danmarksserien, men bruges som backup for Czapilanski. Vurdering: 8 ud af 10
Forsvarsgeneralen

Forsvar:
Mikael Lustig
Martin Pedersen
Lasse Nielsen
Thomas Bælum
Daniel Mobeack
Waldo Ponce
Danny Califf
Matias Cahais
Steve Olfers

Forsvaret var i foråret AaB's svageste punkt, men med 4 nye spillere af højt niveau burde der være lukket af. Det er dog uvist, om de nyindkøbte spillere fungerer sammen, men de er alle rutinerede spillere, og de vil højst sansynligt fungere. Forsvarskæden forventes at bestå af Cahais/Martin Pedersen på venstre back, Bælum og Ponce i midterforsvaret og Mobeack på højre back. Nielsen, Pedersen, Califf, Olfers og Lustig udgør en stærk back-up.Vurdering: 9 af 10

Midtbane:
Thomas Augustinussen
Andreas Johansson
Kasper Risgård
Thomas Enevoldsen
Benedict Vilakazi
Mathias Lindstrøm
Siyabonga Nomvethe
Balazs Dzsudzsak
Jens Kristian Sørensen

Startopstillingen forventes at bestå af Augustinussen på den defensive midtbane, med Andreas Johansson lige foran. De to offensive fløje forventes at blive Dzsudzsak  og Nomvethe, som dog skal kæmpe med Lindström om pladsen. Start-11'eren ser farlig ud, men midtbanen ser unægteligt lidt tynd ud. Man har ikke nogen optimal afløser for skadesplagede Augustinussen, og venstre kant ser også tynd ud. Men holder startopstillingen sig skadesfri vil AaB råde over en af SAS-ligaens mest habile midtbaner. Vurdering: 7 af 10
Jozy Altidore

Angreb:
Rade Prica
Bogdan Stancu
Jozy Altidore
Kwabena Agouda
Jeppe Curth
Mota

AaB's kendetegn var sidste år, deres farlige angrebsduo: Rade og Bogdan. Man har i vinterpausen hentet kæmpetalentet Altidore og den unge Agouda, og angrebet ser yderst farligt ud. Curth og Mota udgør farlige reserver, og AaB råder over Superligaens absolut bedste angreb. Vurdering 10 af 10.

Samlede forventninger til foråret:

AaB har forstærket de svage punkter, og kan nordkyderne få spillet til at fungere, og herved få fansene tilbage på stadion har de en god chance for at ende op med medaljer. Søren Andersen selv har været ude og love sejre, og det er bestemt ikke urealistisk. Vores bud på slutplacering: 3. pladsen
AaB er samtidigt med i Dong-cuppen, og et frækt bud kunne være en sejr til AaB. AaB har virket stærke i cuppen, og det virker ikke somom manageren sparer stjerne i kampene.

Stærkeste opstilling:
Stærkeste opstilling

« Seneste Redigering: 08 Feb 2008, 17:24 af Søren91 » Logged

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #130: 08 Feb 2008, 17:30 »

Super update. Syntres dog din midtbane kunne være 8 tal Wink

[Min signatur er for stor]

blemme
Gæst

« Svar #131: 08 Feb 2008, 18:30 »

AAB-Herfølge 7-2 det var en fed kamp på aalborg stadion

blemme
Gæst

« Svar #132: 08 Feb 2008, 18:31 »

Hvem tror i AAB har i kikkerten som træner næste år

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #133: 08 Feb 2008, 22:21 »

Der er ingen grund til at quote et helt indlæg, og prøv at hold den til topic Wink

Super trup du har fået sat sammen.. Tror den sidste del af sæsonen bliver god..

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #134: 08 Feb 2008, 22:38 »

AaB videre i pokalen

12. marts 2008:
AaB's første udfordring i foråret stod på pokal-opgør mod Esbjerg fB. Kvartfinalen blev en underholdende kamp, med masser af dreamatik:

Esbjerg fB - AaB
Bogdan Stancu -43'
Rade Prica -45'
Demba Nyren - 55', 67'
Kwabena Agouda 87'
Frank Hansen - 90'

Som forventet blev det en taktisk præget start, som de 3812 fremmødte tilskuere kunne overvære. Der blev spillet meget på tværs og bagud, og begge hold afventede hinanden. Kort før pausen tog AaB-angrebet dog skeen i egen hånd, og med to scoringer inden pausen var kampen åbnet.
Esbjerg kom bedst ud fra omklædningsrummet, og det resulterede i to flotte scoringer fra Nyren. Den indskiftede debutant, Kwabena Agouda, fik dog en drømmedebut. Han kom ind, og scorede et flot mål, som sikrede AaB avancement. Efter kampen var målscoreren henrykt:
"Det er en stor dag for holdet, men også en stor dag for mig. Jeg var utroligt nervøs, men Søren beroligede mig. Han fjernede presset fra mig, og sagde jeg bare skulle nýde det. Og det gjorde jeg! Jeg håber det kan blive startsskudet på noget stort" smilede den nyindkøbte debuttant.

Waldo Ponce måtte udgå med en skade, og forventes ude i 2-3 uger. AaB møder i semifinalen FC København, der må siges at være favoritter.
"Det er ikke nogen let modstander, men jeg tror på vi kan vinde, hvis drengene rammer dagen. Vi tror i al fald på det!" lød det kort fra Søren Andersen

Credit til Gerrarden, for taktikken Wink  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Feb 2008, 22:41 af Søren91 » Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010