home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  9000 Aalborg!
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad kan jeg forbedre ?
Billeder
- 5 (41,7%)
Indhold
- 3 (25%)
Længde
- 0 (0%)
Resultater
- 1 (8,3%)
Noget helt 5.
- 3 (25%)
Antal Stemmer: 12

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: 9000 Aalborg!  (Læst 22906 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

9000 Aalborg!
« : 30 Jan 2008, 20:35 »

Hamrén stopper før tid!

Aalborg Bk's bestyrelse indkaldte i eftermiddags til et ekstraordinært pressemøde, hvorpå man offentliggjorde, at Erik Hamrén stopper med øjebliklig virkning. Stemningen på pressemødet var præget af ro og orden, og på spørgsmålet om, hvad der nu skulle ske, svarede Lynge koldt:

[

”AaB er en attraktiv klub, som er velanset i hele Skandinavien, og jeg tror ikke det bliver umuligt med en ny træner. Vi skal ud og finde en trænertype, der minder om Erik, men samtidigt skal vi huske på, at fornyelse kan gavne.”
Skuffelsen i journalisterne kunne anes, men til sidst kom Lynge alligevel med en spændende kommentar:

”Vi har en målsætning, om at vinde titler. Vi skal ud og vise vores flotte logo i Europa. Det kan godt være der bliver lagt pres på en ny træner, men vi vil have en træner, der tager det som en udfordring”, sagde Lynge, ”Vi har en fin liste, og jeg kan sige så meget, at der er mange danskere på den liste”

AaB spiller i år med i Toto-cuppen med mulighed for avancement til Uefa-cuppen. Den nye træner forventes præsenteret indenfor de kommende uger.

« Seneste Redigering: 07 Feb 2008, 21:33 af Søren91 » Logged

Simoni
Førsteholdsspiller

Sv: 9000 Aalborg!
« Svar #1: 30 Jan 2008, 20:36 »

Fornuftig start, og lækkert klubvalg. Skuf os nu ikke Wink

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #2: 30 Jan 2008, 20:43 »

Dette er min første blog, men har gået længe med tanken Smiley Nogen der gider forklare, hvordan man får teksten på siden af billedet Wink

Comments?

Yoggidk
Gæst

« Svar #3: 30 Jan 2008, 20:45 »

Endelig en blog med AaB (favortiklubben), jeg elsker dig Søren91, haha Smiley ejj, men tak skal du have... starter du helt på en frisk eller spiller du videre på en du allerede har?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #4: 30 Jan 2008, 20:49 »

Jeg starter på en helt frisk. Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #5: 30 Jan 2008, 20:52 »

Dejligt med en AaB-blog, du kom lige et par dage før mig med den, men skidt, så bliver min blogpause bare længere på FM-scenen Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #6: 30 Jan 2008, 20:53 »

Trænerbombe i det nordjyske!

På et pressemøde tirsdag eftermiddag offentliggjorde AaB den nye træner. I medierne har der været mange gætterier, og stærke rygter har peget på FCN’s Morten Wieghorst. Men sådan skulle det ikke være. Bestyrelsen præsenterede stolt den forholdsvis ukendte Søren Andersen som ny manager.  Søren Andersen, der ikke har stor erfaring på trænerområdet, var henrykt over muligheden for at være manager for sin absolutte yndlingsklub. Der er dog stor usikkerhed omkring opbakningen i fanmiljøet, men det virker ikke til at bekymre Søren Andersen:
”Jeg har fuld tillid til mine evner, og jeg er sikker på, at jeg nok skal vinde fansenes hjerter.”

Samtidigt hentydede Søren Andersen til, at transfervinduet skulle udnyttes fuld ud:
”Vi har et hold med kæmpe potentiale, men vi mangler stadig et par spillere. Jeg har en ønskeliste, og samtidigt en fin pose penge, og så må jeg få det bedste ud af det. Men der er bestemt mange muligheder i dette vindue”
Det lykkedes også lige for Søren Andersen at lægge lidt pres på sig selv, da han selvsikkert udtalte, at han gik efter mesterskabet.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #7: 30 Jan 2008, 20:53 »

Dejligt med en AaB-blog, du kom lige et par dage før mig med den, men skidt, så bliver min blogpause bare længere på FM-scenen Wink
Nej da Smiley Der er altid plads til en ekstra blog  Thumbs Up

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #8: 30 Jan 2008, 20:55 »

Hamrén stopper før tid!

Aalborg Bk's bestyrelse indkaldte i eftermiddags til et ekstraordinært pressemøde, hvorpå man offentliggjorde, at Erik Hamrén stopper med øjebliklig virkning. Stemningen på pressemødet var præget af ro og orden, og på spørgsmålet om, hvad der nu skulle ske, svarede Lynge koldt:

”AaB er en attraktiv klub, som er velanset i hele Skandinavien, og jeg tror ikke det bliver umuligt med en ny træner. Vi skal ud og finde en trænertype, der minder om Erik, men samtidigt skal vi huske på, at fornyelse kan gavne.”
Skuffelsen i journalisterne kunne anes, men til sidst kom Lynge alligevel med en spændende kommentar:

”Vi har en målsætning, om at vinde titler. Vi skal ud og vise vores flotte logo i Europa. Det kan godt være der bliver lagt pres på en ny træner, men vi vil have en træner, der tager det som en udfordring”, sagde Lynge, ”Vi har en fin liste, og jeg kan sige så meget, at der er mange danskere på den liste"

AaB spiller i år med i Toto-cuppen med mulighed for avancement til Uefa-cuppen. Den nye træner forventes præsenteret indenfor de kommende uger.

Du bruger bare float-koden, det har jeg gjort her som du kan se Smiley Finder lige guiden til denne kode Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #9: 30 Jan 2008, 20:56 »

Nej da Smiley Der er altid plads til en ekstra blog  Thumbs Up

Her er en guide med en masse guf i mht.  billeder Smiley
http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1;start=0;guide_id=35

Mht. min blog, så venter jeg bare. Vil hellere koncentrere mig om min kommende PCM-blog på PCMGeeks, end at have en blog kørende her som jeg ikke har lyst til Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #10: 30 Jan 2008, 20:58 »

Her er en guide med en masse guf i mht.  billeder Smiley
http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1;start=0;guide_id=35

Mht. min blog, så venter jeg bare. Vil hellere koncentrere mig om min kommende PCM-blog på PCMGeeks, end at have en blog kørende her som jeg ikke har lyst til Wink
1000 tak, Gerrarden Thumbs Up

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #11: 30 Jan 2008, 21:04 »

Regner med en update i morgen, hvor truppen vurderes Smiley
EDIT : 500 indlæg Opstemt = Førsteholdsspiller

Yoggidk
Gæst

« Svar #12: 30 Jan 2008, 21:50 »

Hvad satte du din tidligere erfaring på?

Yoggidk
Gæst

« Svar #13: 30 Jan 2008, 21:51 »

Tillykke  Cool Hævet Øjenbryn

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #14: 30 Jan 2008, 22:24 »

Update ? Smiley

[Min signatur er for stor]

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010