home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Derfor hader jeg FM08...................
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Derfor hader jeg FM08...................  (Læst 25999 gange)
vondracek
Gæst

Sv: Derfor hader jeg FM08...................
« Svar #60: 07 Maj 2008, 00:29 »

Vondracek: -
Den skifter vel netop til oversigt når der IKKE er nogle højdepunkter i kampen - såfremt man altså har sat den til kun at vise højdepunkter. Dermed scorer man jo heller ikke når den er inde på oversigten.

Ja og når der ingen højdepunkter er, så flyver tiden bare afsted, selvom der helt klart burde være nogle. Dog kan jeg f.eks også nævne dødbolde. Bolden er sparket væk, men min mand står klar ude foran feltet og venter på bolden. Det er en kæmpe chance, men når bolden kommer over til ham, så skifter den til oversigt.

Metsu1
Manager

« Svar #61: 24 Jun 2008, 11:14 »

Ja og når der ingen højdepunkter er, så flyver tiden bare afsted, selvom der helt klart burde være nogle. Dog kan jeg f.eks også nævne dødbolde. Bolden er sparket væk, men min mand står klar ude foran feltet og venter på bolden. Det er en kæmpe chance, men når bolden kommer over til ham, så skifter den til oversigt.

Det har jeg også oplevet rigtig mange gange og det er mega frustrerende.

Jeg har nogle gange set, at bolden allerede er sendt afsted mod mål, men alligevel skifter spillet til "Oversigt"

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #62: 24 Jun 2008, 11:57 »

Jeg har da aldrig nogensinde hørt noget lignende som alt det der er skrevet i denne tråd!
WHIIIIIIIIIINE WHINE WHINE WHINE! Det er hvad det er. I brokker jer over det er så urealistisk, dårligt, elendigt og I kan slet ikke holde ud at spille det mere! SÅ LAD DOG VÆR!
Ingen spil er perfekte, og der vil altid være fejl! Deal with it, eller lad vær at spille det. Det er ganske simpelt.

Vuelve la ilusión

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #63: 24 Jun 2008, 12:15 »

Jeg har da aldrig nogensinde hørt noget lignende som alt det der er skrevet i denne tråd!
WHIIIIIIIIIINE WHINE WHINE WHINE! Det er hvad det er. I brokker jer over det er så urealistisk, dårligt, elendigt og I kan slet ikke holde ud at spille det mere! SÅ LAD DOG VÆR!
Ingen spil er perfekte, og der vil altid være fejl! Deal with it, eller lad vær at spille det. Det er ganske simpelt.

Prøv at moderer dit sprog, og så forsøg at argumenter på en stille og behagelig måde... Der er ingen der bliver tilfredse af at læse den slags indlæg som du her har lagt for dagen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #64: 24 Jun 2008, 12:24 »

Prøv at moderer dit sprog, og så forsøg at argumenter på en stille og behagelig måde... Der er ingen der bliver tilfredse af at læse den slags indlæg som du her har lagt for dagen.

Idéen med mit indlæg var sådan set bare at ramme samme sprog som alle andre indlæg i denne tråd. Og det synes jeg nu jeg har ramt ganske godt.

Vuelve la ilusión

ManUtd83
Manager

« Svar #65: 24 Jun 2008, 12:29 »

Idéen med mit indlæg var sådan set bare at ramme samme sprog som alle andre indlæg i denne tråd. Og det synes jeg nu jeg har ramt ganske godt.

Der er ikke en regel om, at du SKAL sænke til andres påståede grove sprogbrug.

Og dit indlæg er ligegyldigt. I denne tråd kan folk diskutere og brokke sig over fejlene i fm, og hvis du ikke kan se nogen fejl eller vil diskutere nogen, er der ingen grund til, at lægge et indlæg i tråden.

ManUtd83
Manager

« Svar #66: 24 Jun 2008, 12:31 »

Men hvis sparket virkelig manglede kvalitet og det aldrig blev farligt kan man alligevel ikke betragte det som et højdepunkt.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #67: 24 Jun 2008, 12:32 »

Der er ikke en regel om, at du SKAL sænke til andres påståede grove sprogbrug.

Og dit indlæg er ligegyldigt. I denne tråd kan folk diskutere og brokke sig over fejlene i fm, og hvis du ikke kan se nogen fejl eller vil diskutere nogen, er der ingen grund til, at lægge et indlæg i tråden.

Jeg ved det egentlig godt, men denne gang kunne jeg simpelthen bare ikke lade vær!

Vuelve la ilusión

Magnusa
Ynglingespiller

« Svar #68: 24 Jun 2008, 12:41 »

Knudsen har ret. Kan i ikke lide spillet, hvorfor så spille det?

Metsu1
Manager

« Svar #69: 24 Jun 2008, 13:00 »

Knudsen har ret. Kan i ikke lide spillet, hvorfor så spille det?

Hvis vi alle skal være lidt barnlige, så kan jeg sige det samme til dig:

Hvis du ikke kan li' tråden, så lad være med at kommentere den  Peace

FCK010
Ynglingespiller

« Svar #70: 24 Jun 2008, 15:08 »

Jamen hvis et spil ikk er lidt urealistisk så er det måske ikk så fedt.. jeg mener altså nu har jeg lig vundet 1. division med SIF mange point ned til anden pladsen og vundet pokalen :p

vondracek
Gæst

« Svar #71: 24 Jun 2008, 15:15 »

Men hvis sparket virkelig manglede kvalitet og det aldrig blev farligt kan man alligevel ikke betragte det som et højdepunkt.

Jeg tror næppe, at Silva's frispark tæt på målet kommer til at mangle kvalitet. Har prøvet ovenstående utallige gange og der har været mange situationer, hvor det kunne have været farligt og hvor jeg har haft nogle af verdens bedste frisparkstagere til at sende bolden i nettet. Så I mine øjne er disse situationer store højdepunkter, og forstår virkelig ikke hvorfor den skal skifte væk lige inden bolder kommer over til frisparkstageren.

ManUtd83
Manager

« Svar #72: 24 Jun 2008, 15:25 »

Jeg tror næppe, at Silva's frispark tæt på målet kommer til at mangle kvalitet. Har prøvet ovenstående utallige gange og der har været mange situationer, hvor det kunne have været farligt og hvor jeg har haft nogle af verdens bedste frisparkstagere til at sende bolden i nettet. Så I mine øjne er disse situationer store højdepunkter, og forstår virkelig ikke hvorfor den skal skifte væk lige inden bolder kommer over til frisparkstageren.

Tjah jeg har ikke lige set dine situationer jo, men siden ingen af dem er endt med mål er du vel heller ikke gået glip af noget ? Smiley

Jeg kan dog godt følge dig i, at man halvvejs forventer et mål, når man har et frispark nærmest inde i feltet og en spiller som Dinho eller Juninho til at sparke.

vondracek
Gæst

« Svar #73: 24 Jun 2008, 15:31 »

Tjah jeg har ikke lige set dine situationer jo, men siden ingen af dem er endt med mål er du vel heller ikke gået glip af noget ? Smiley

Jeg kan dog godt følge dig i, at man halvvejs forventer et mål, når man har et frispark nærmest inde i feltet og en spiller som Dinho eller Juninho til at sparke.

Spiller du dine kampe, hvor der kun vises højdepunkter? Jeg oplever næste dette problem i hver evig eneste kamp.

ManUtd83
Manager

« Svar #74: 24 Jun 2008, 15:34 »

Spiller du dine kampe, hvor der kun vises højdepunkter? Jeg oplever næste dette problem i hver evig eneste kamp.

Jeps det gør jeg for det meste, men jeg tror kun jeg oplever det et par gange på en sæson - altså hvor det virkelig er en god mulighed.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010