home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Derfor hader jeg FM08...................
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Derfor hader jeg FM08...................  (Læst 25900 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Derfor hader jeg FM08...................
« Svar #15: 03 Mar 2008, 17:44 »

det er nok rigtigt at de bare have en off-day..

Hvilket er pisse irriterende, når det sker  Grin

Jeg må indrømme, at jeg var pænt frustreret den dag jeg skrev dette, næsten lige så frustreret som da jeg førte 3-0 med Spurs ved halvleg mod Fulham, men efter 30 minutter af anden halvleg var de foran med 4-3 (på 4 afslutninger i anden halvleg)

Det er så belastende, når det sker for det sker aldrig for en selv  Skuffet

Grand
Gæst

« Svar #16: 06 Mar 2008, 03:27 »

Det er lidt sjovt at se, når folk forsvarer deres yndlingsspil.   Tunge
Selvfølgelig er det glimrende, at man kan have en off-day (selvom det er irriterende), men uanset hvordan man vender og drejer det, ville den slags statistikker ikke engang ses i en kamp mellem Barca og VB. lol At det er urealistisk, kommer man altså ikke udenom. En kamp varer 90 minutter. De skal praktisk talt have et skud indenfor målrammen hvert 4. minut.  Shockeret
Man skal naturligvis tage "Jeg hader FM!" tråde med et gran salt, men man må osse være ærlig istedet for at begynde at betvivle managerens taktik. Hehe Med en alm. 4-4-2 ville du aldrig komme ud for den slags, hvis spillet virkeligt var realistisk. Så stor er forskellen bare ikke på de prof. hold i verden.
Jeg var selv træner for et juniorhold i en lille by og selv når vi for alvor fik smæk af hold fra de store byer (8-0 f.eks.) havde de da ikke mere en max. 15 chancer.  Tunge

Mon ikke det i bund og grund har været et forsøg på at gøre spillet mere interessant? Hvis der var lige så mange 1-0, 0-0, 1-1 osv. som i virkeligheden, ville det jo hurtigt bliver en gabe-fest. I en RL kamp kan du jo godt have en målfattig kamp som alligevel er spændende, men det er lidt svært i et spil, hvor du ikke kan se kampen eller noget. Du kan ikke sidde og nyde en forsvarsspiller slagte en angriber f.eks. så den eneste mulighed for SI er vel, at de så overdriver tingene lidt?  Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #17: 07 Mar 2008, 13:21 »

brug patchen

Cencur
Manager

« Svar #18: 07 Mar 2008, 13:26 »

Derfor spiller jeg stadig 07'eren! Det er et dejligt spil Hævet Øjenbryn

Men op på hesten igen Metsu1, du skal nok få succes en dag Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

andersfa123
Gæst

« Svar #19: 07 Mar 2008, 13:38 »

Hvordan kan man hade FM ??   Shockeret

AMRDK
Gæst

« Svar #20: 07 Mar 2008, 13:46 »

Hader ikke Football Manager !

Men hvis jeg skal nævne en ting, må det være at man nogle gange
godt kan køre tørt i det .

Metsu1
Manager

« Svar #21: 07 Mar 2008, 14:04 »

Hvordan kan man hade FM ??   Shockeret

Det er blasfemi i dette forum, det ved jeg godt, men hvor var jeg dog træt af det den dag.

Skal siges, at det er begyndt at gå lidt bedre rent taktisk, men 07'eren er stadig favoritten  Peace

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 07 Mar 2008, 14:20 »

Jeg er MEGA træt af, at man ikke kan købe en nogenlunde god spiller for mindre end 200 mil kr. efter 1. sæson. Det er jo total plat at Rennes vil have 250 mil kr for Jimmy Briand, Igor Akinfeev fra CSKA 350 mil kr, Goran Pandev 400 mil kr osv osv...

I den 1. sæson er priserne realistiske, men så går de fuldstændig i vejret, og bliver voldsomt urealistiske. Troede faktisk at de havde rettet dette med den nye patch...

Er jeg den eneste der har det sådan?

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #23: 07 Mar 2008, 14:22 »

Jeg er MEGA træt af, at man ikke kan købe en nogenlunde god spiller for mindre end 200 mil kr. efter 1. sæson. Det er jo total plat at Rennes vil have 250 mil kr for Jimmy Briand, Igor Akinfeev fra CSKA 350 mil kr, Goran Pandev 400 mil kr osv osv...

I den 1. sæson er priserne realistiske, men så går de fuldstændig i vejret, og bliver voldsomt urealistiske. Troede faktisk at de havde rettet dette med den nye patch...

Er jeg den eneste der har det sådan?

Enig, men jeg synes også at mange af klubberne får urealistisk mange transfor penge..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #24: 07 Mar 2008, 14:26 »

Det er lidt sjovt at se, når folk forsvarer deres yndlingsspil.   Tunge
Selvfølgelig er det glimrende, at man kan have en off-day (selvom det er irriterende), men uanset hvordan man vender og drejer det, ville den slags statistikker ikke engang ses i en kamp mellem Barca og VB. lol At det er urealistisk, kommer man altså ikke udenom. En kamp varer 90 minutter. De skal praktisk talt have et skud indenfor målrammen hvert 4. minut.  Shockeret
Man skal naturligvis tage "Jeg hader FM!" tråde med et gran salt, men man må osse være ærlig istedet for at begynde at betvivle managerens taktik. Hehe Med en alm. 4-4-2 ville du aldrig komme ud for den slags, hvis spillet virkeligt var realistisk. Så stor er forskellen bare ikke på de prof. hold i verden.
Jeg var selv træner for et juniorhold i en lille by og selv når vi for alvor fik smæk af hold fra de store byer (8-0 f.eks.) havde de da ikke mere en max. 15 chancer.  Tunge

Mon ikke det i bund og grund har været et forsøg på at gøre spillet mere interessant? Hvis der var lige så mange 1-0, 0-0, 1-1 osv. som i virkeligheden, ville det jo hurtigt bliver en gabe-fest. I en RL kamp kan du jo godt have en målfattig kamp som alligevel er spændende, men det er lidt svært i et spil, hvor du ikke kan se kampen eller noget. Du kan ikke sidde og nyde en forsvarsspiller slagte en angriber f.eks. så den eneste mulighed for SI er vel, at de så overdriver tingene lidt?  Wink

Så vidt jeg lige husker, så hed skudstatistikken sidst Fiorentina og Milan mødtes i Serie A noget i retning af 31-12, og det var i øvrigt Milan (der havde 12 afslutninger), der vandt kampen 1-0, så det sker også i virkeligheden. Det sker måske ikke så tit, som vi oplever det i spillet (selvom det faktisk er ved at være pænt længe siden jeg selv har oplevet det), men det er jeg ikke tvivl om skyldes vores taktikker, som jo heller ikke altid er lige realistiske/fornuftige. Det drejer sig om, hele tiden at finde den rigtige mentale balance i forhold til modstanderen, finder man den, så kommer de ikke frem til for mange afslutninger. Samtidig skal mentaliteten selvfølgelig også afpasses så man selv får noget ud af sit anrebsspil, for offensivt, og man brænder alt for mange chancer, for defensivt, og man kommer slet ikke frem til nogen chancer (det kan dog også ske, hvis man spiller for offensivt har jeg erfaret).

Grand
Gæst

« Svar #25: 09 Mar 2008, 15:16 »

Nu må jeg så pænt indrømme, at jeg aldrig ser italiensk fodbold. De har jo deres egen lille variation af sporten derned, hvor det handler om at filme mest muligt. Det gider jeg ikke se på.  Wink

Om det skete dernede eller ej, aner jeg ikke, men det må jeg jo tage dit ord for så. Hehe Men se logisk på det. 90 minutter og 43 chancer? Det er (næsten) en chance hvert andet minut. Enten har begge holds forsvar været på ferie den dag eller osse har det været 30+ meningsløse langskud da.  Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #26: 16 Mar 2008, 23:02 »

AAAAARGH !! FOR HELVEDE !

Endelig finder jeg storspillet frem, og jeg dominerer kampen mod Inter i semi-finalen i den Italienske pokalturnering, som er den eneste mulighed jeg har tilbage for et stort trofæ! Men kampen ender selvfølgelig 1-1. Dog siger skud på mål statistikken 20-3 i mit favør, og Toldo spiller til et 10-tal. Det kan godt gøre mig sur !

simunh
Lilleputspiller
*

« Svar #27: 16 Mar 2008, 23:19 »

Jeg forstår ikke i hader FM08 !!!

Jeg har også haft store problemer med mine spil. Nu spiller jeg med Newcastle for 4 gang...har lige instaleret den nye patch det ser ud til at gå godt NU!!...Jeg ligger nr. 4 efter ManUtd..Chelsea..Ar senal og Liverpool lige bag mig...man kan sku ikke forvente at vinde guld det første år...det gjorde man I alle de førte CM spil

Måske i skulle gå tilbage til CM 93/94...der vinder man alle sine kampe nemt !!!

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #28: 16 Mar 2008, 23:19 »

Jeg forstår ikke i hader FM08 !!!

Jeg har også haft store problemer med mine spil. Nu spiller jeg med Newcastle for 4 gang...har lige instaleret den nye patch det ser ud til at gå godt NU!!...Jeg ligger nr. 4 efter ManUtd..Chelsea..Ar senal og Liverpool lige bag mig...man kan sku ikke forvente at vinde guld det første år...det gjorde man I alle de førte CM spil

Måske i skulle gå tilbage til CM 93/94...der vinder man alle sine kampe nemt !!!

Det skal jo være realistisk..  Huh

simunh
Lilleputspiller
*

« Svar #29: 16 Mar 2008, 23:29 »

ja selfølgeli skal det være lidt realistisk!!!...man skal helst have den seneste patch instaleret. Det virkede af helvede til inden den kom !!!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010