home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:06:47 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
I går kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Stats ændrer sig?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Stats ændrer sig?  (Læst 737 gange)
vondracek
Gæst

Stats ændrer sig?
« : 28 Jan 2008, 22:37 »

Godaften alle.

Jeg var lige startet med Sporting Gijón, som spiller i Liga BBVA. Jeg kom til at lave en kæmpe brøler og blev derfor nød til at starte forfra - okey det gør vel ikke noget, da jeg knap har spillet 3 måneder.
Jeg starter så et nyt spil og ser at Alberto Lora, som var vildt fantastisk i mit første spil (15 i afleveringer, dribling, førsteberøring, langskud, teknik og 17 kreativitet) var blevet meget dårligere - 14 aflevering, 13 dribling, 12 førsteberøring, 12 langskud og 11 teknik.

Nogen der kan fortælle mig hvorfor den gør det? Smiley

Birkedahl
Landsholdsspiller

Sv: Stats ændrer sig?
« Svar #1: 28 Jan 2008, 22:43 »

Godaften alle.

Jeg var lige startet med Sporting Gijón, som spiller i Liga BBVA. Jeg kom til at lave en kæmpe brøler og blev derfor nød til at starte forfra - okey det gør vel ikke noget, da jeg knap har spillet 3 måneder.
Jeg starter så et nyt spil og ser at Alberto Lora, som var vildt fantastisk i mit første spil (15 i afleveringer, dribling, førsteberøring, langskud, teknik og 17 kreativitet) var blevet meget dårligere - 14 aflevering, 13 dribling, 12 førsteberøring, 12 langskud og 11 teknik.

Nogen der kan fortælle mig hvorfor den gør det? Smiley
Fordi han i editoren ikke har "faste" stats. En spiller som Roberto Carlos vil altid ha' 20 i freekick, og det er skrevet i editoren. I Lora's tilfælde står der 0 i alle stats, og derfor bliver det lidt tilfældigt.

Veni, vidi, vici

vondracek
Gæst

« Svar #2: 28 Jan 2008, 22:47 »

Fordi han i editoren ikke har "faste" stats. En spiller som Roberto Carlos vil altid ha' 20 i freekick, og det er skrevet i editoren. I Lora's tilfælde står der 0 i alle stats, og derfor bliver det lidt tilfældigt.

Okey det var da meget logisk. Tror du det er sådan med hele Sporting's hold?

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #3: 28 Jan 2008, 22:51 »

Okey det var da meget logisk. Tror du det er sådan med hele Sporting's hold?

Tjek det i editoren. Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #4: 28 Jan 2008, 22:59 »

Er det ikke noget med at, som Birkedahl siger, så har han 0 i alle stats, men en fast CA? Og så er han vel indstillet som det han spiller i virkeligheden, og så bliver statsene fordelt udover det. Dog tror jeg godt, at statsene kan varriere fra hvert spil, men de plejer næsten at være nogenlunde faste. Sådan har jeg hvert fald forstået det.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #5: 28 Jan 2008, 23:08 »

Jo, han har 0 i alle stats, men CA og PA er faste, så er han er på nogenlunde samme niveau hver gang.

Tror du det er sådan med hele Sporting's hold?
Det er det ikke. Kike Mateo, den eneste jeg lige kiggede på, har bl.a. 16 i acceleration, så det burde han ha' i alle spil.

Veni, vidi, vici

Hallas
Gæst

« Svar #6: 28 Jan 2008, 23:12 »

De store- og mellemstjernernes stats er vel faste, mens mindre spillere bare bliver givet en CA og PA og så bliver statsene fordelt afhængig af hvilken position de spiller.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #7: 28 Jan 2008, 23:23 »

De store- og mellemstjernernes stats er vel faste, mens mindre spillere bare bliver givet en CA og PA og så bliver statsene fordelt afhængig af hvilken position de spiller.
Præcis...
Nu slynger jeg bare noget som ikke skal tages så bogstaveligt: C. Ronaldo og Gerrard vil ha' faste stats. Hvis de bare havde CA og PA ville de være nogenlunde ens, men de forskellige stats skal jo passe til dem, så Ronaldo har højere acceleration men Gerrard højere influence.

Veni, vidi, vici

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010