home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  SG Flensborg-Handewitt - Dansker kolonien
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: SG Flensborg-Handewitt - Dansker kolonien  (Læst 3665 gange)
Robuni
Gæst

SG Flensborg-Handewitt - Dansker kolonien
« : 28 Jan 2008, 20:41 »

SG Flensburg – Handewitt

Intro

Dette vil blive en anderledes blog, ikke en fodbold blog, men er håndbold blog.                                             
Jeg vil spille spillet Handball Manager 2007 – Demo, så jeg kan kun spille en enkelt sæson.                                                             
Denne blog vil være med danskerklubben SG Flensburg – Handewitt.
Husk at der er fra 2007, så der spiller stadig Joachim Boldsen og Søren Stryger, og et par spillere er der ikke.

SG Flensburg – Handewitt

SG Flensburg – Handewitt, også kendt som dansker kolonien i Nordtyskland. Klubben ligger i Flensborg, lige syd for den danske grænse. Derfor spiller der mange danskere, og det har der gjordt i mange år.
Klubben er grundlagt i 1924 under navnet Flensburger Turnerschaft. Klubben har i nyere til altid været med i toppen af international håndbold, men helt sentationelt, har klubben kun vundet et enkelt tysk mesterskab, tilbage i 2004.
SG Flensburg – Handewitt blev faktisk først en realitet i 1990, da de to klubber, Vereinen Handewitter SV og TSB Flensburg slog sig sammen, til et hold. Klubben har vundet EHF-Cuppen i 1997 og den tyske pokaltunering i 2003 og 2005. Flensburg var i Champions League finalen i både 2004 og 2007, men begge gange blev den desværre tabt.

Truppen (Del 1 af 2)

Målmænd :

Jan Holpert, den 38 årige målmand, må siges at være første målmand i klubben, han har spillet mere end 700 kampe, for Flensburg.

Dan Beutler, den 28 årige målmand, som stille og roligt er ved at overtage pladsen i målet fra Jan Holpert, er oppe næsten 200 kampe, for Flensborg, og han er svensk landsholdskeeper.

Simon Herold, han er den unge i målmandsteamet, han er kun 19 år gammel, og hans talent er meget stort, men har er slet ikke klar til Bundesliga håndbold endnu. Han har stadig sin debut til gode.

Højre fløje :

Søren Stryger, den 31 årige dansker, har i mange år været fast på højre fløj, både hos det danske landshold, men også hos Flensburg. Han har en uhyggelig lav fejlprocent.

Torge Johannsen, den 23 årige tysker, som både kan spille back og fløj, har endnu ikke slået igennem, og han er heller ikke helt klar til at spillet Bundesliga håndbold.

Venstre fløje :

Lars Christiansen, den 34 årige dansker er en uhyggelig dygtig fløj, han har spillet i Flensborg siden 1996.  Han er en formidabel straffekastsskytte, og han er meget farlig i kontrafasen. Han er spillet 515 kampe for Flensborg, og lavet hele 3269 mål for Flensborg.

Anders Eggert , han er en fantastisk dygtigt spiller, men han er i Flensborg kommet til at stå lidt i skyggen af Lars Christiansen, men har er stadig kun 24 år gammel, så mon ikke han er fremtidens mand i Flensborg, og på det danske landshold.

Det var første del af truppen, i får resten næste gang.

Robuni
Gæst

Sv: SG Flensborg-Handewitt - Dansker kolonien
« Svar #1: 28 Jan 2008, 20:41 »

Jeg ved godt den ikke er placeret rigtigt, men jeg vidste ikke hvor den ellers skulle være.

coppi
Ynglingespiller

« Svar #2: 28 Jan 2008, 20:43 »

God indledning det er dejligt med en håndbold blog.
Er der også danske hold med i spillet?

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

Robuni
Gæst

« Svar #3: 28 Jan 2008, 20:45 »

Ja, men spillerne i danmark har ikke de rigtige navne, pga af rettighederne.

Rossonero
Gæst

« Svar #4: 28 Jan 2008, 20:45 »

Så er det nok ikke under Football Manager-forummet, denne blog skal høre under. Men fint intiativ. Smiley

MadsWiinther
Gæst

« Svar #5: 28 Jan 2008, 20:48 »

Vil helt sikkert følge med i fremtiden

Robuni
Gæst

« Svar #6: 28 Jan 2008, 20:49 »

Så er det nok ikke under Football Manager-forummet, denne blog skal høre under. Men fint intiativ. Smiley

Tak.
Jeg vidste godt det ikke var under football manager forummet, men jeg vidste ikke hvor ellers det skulle være.

coppi
Ynglingespiller

« Svar #7: 28 Jan 2008, 20:50 »

Ja, men spillerne i danmark har ikke de rigtige navne, pga af rettighederne.
ØV men har klubber rigtige navne?

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

Robuni
Gæst

« Svar #8: 28 Jan 2008, 20:51 »

Ja, sådan næsten, Fx, hedder Aab bare Aalborg, og FCK hedder København.

coppi
Ynglingespiller

« Svar #9: 28 Jan 2008, 20:53 »

Ja, sådan næsten, Fx, hedder Aab bare Aalborg, og FCK hedder København.
Nå okay det er i orden det kunne være man skulle downloade demoen.

AMRDK
Gæst

« Svar #10: 28 Jan 2008, 21:02 »

Rigtig fedt med en Handewitt Blog.

Køb Torsten Jansen fra HSV Hamburg ! Han er helt fantastisk !

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #11: 28 Jan 2008, 21:12 »

nice blog!
hvor kan man downloade det?

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

rose10
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 29 Jan 2008, 13:37 »

Glæder mig også til at føjle med. Downloader spillet i øjeblikket. Bliver sjovt med lidt adspredelse fra FM

Korvel93
Ynglingespiller

« Svar #13: 29 Jan 2008, 13:42 »

Hej! jeg spiller Handball Manager 2007, men hvordan er det man skifter ud i kampene og hvordan køber man andre spillere Peace

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #14: 29 Jan 2008, 13:52 »

glæder mig til mere. og til jer der har spørgsmål synes jeg i skal spørge et andet sted.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010