home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1202 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Viking har fået en god start på sæsonen. Men kan det blive ved... Hvor tror du de ender i sæsonen 2007?
De vinder Tippeligaen
- 2 (16,7%)
De ender på enten 2. eller 3. Pladsen
- 6 (50%)
De kommer i top 6.
- 3 (25%)
Bliver blandt 7-11
- 0 (0%)
De ender på Play-off pladsen
- 0 (0%)
De rykker ned.
- 1 (8,3%)
Antal Stemmer: 12

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog  (Læst 7157 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« : 28 Jan 2008, 14:23 »



Viking Stavanger


Indledning:
Så er jeg på banen med en ny blog. En blog jeg håber vil skille sig ud i forhold til de andre. I stedet for at denne blog vil blive en historiepræget en af slagsen, så vil den blive mere taktiskpræget. Jeg vil ikke komme med div. Medie artikler, men vil i stedet op til hver kamp give en kort information om hvilken taktik de bruger (set ud fra min scouts rapport) hvad odds der er til kampen, og vigtigst af alt. Hvordan min taktik er i forhold til deres.

Jeg håber at jeg ved at skrive på denne måde vil komme til at skabe en form for diskussion her i bloggen, hvor i kan komme med jeres meninger om hvordan jeg griber de forskellige kampe an. Har jeg f.eks. spillet defensivt i en kamp hvor i måske syntes jeg burde have spillet offensivt, så håber jeg at i skriver det frem for bare at tænke det. På den måde bliver min blog også lidt til en taktisk diskussions tråd. Og det vil jeg bestemt ikke have noget imod. Så længe vi altså ikke kommer alt for off-topic.

Men jeg håber at i vil syntes om bloggen, for der er blevet lagt et stort stykke arbejde i den, og det håber jeg ikke går helt til spilde..  Wink




Holdet:

Ser vi på Viking Stavanger, og hvilke spillere de har til rådighed, så er det et hold som de fleste danskere burde kende bare lidt til. Flere af Vikings spillere har nemlig slået deres folder ud i den danske SAS-Liga, og så er der tilmed også 3 danskere i klubben.

Allan Gaarde, Søren Berg og Nicolai Stokholm er de 3 danskere i klubben, men også spillere som Målmanden Thomas Myhre, og de 3 offensive spillere Razak Pimpong, Peter Ijeh og Hannes Sigurosson har altså spillet i SAS-Ligaen. Nogle dog med mere succes end andre.

Ser vi generelt på holdet som egentlig er spået til en 8. plads. Så er det et hold med flere profiler, og unge talenter.

- I målet har vi Thomas Myhre som en af profilerne, mens unge Iven Austbø ses som et stort talent.
- I forsvaret er det Ragnvald Soma der er profilen, mens Børre Steenslid er en spiller med stor potentiale i.
- På midtbanen er det danske Nicolai Stokholm, som også er kaptajnen der er profilen, mens unge Birkir Bjarnason kan gå hen og blive et stort navn i Europa.
- I angrebet er det Peter Ijeh der er profilen, mens Chris Danielsen kan gå hen og blive en OK spiller. Chris spiller på nuværende tidspunkt på reserveholdet, og har et stykke op til 1. holdet.

Generelt set er holdet altså udemærket, og man har som sådan ingen svage leder i truppen. Og det er også på den baggrund at jeg ikke har valgt at investere dyrt i nye spillere til truppen. Og det er til trods for et transfer budget på små 16. mio. kr.
2 spillere er dog kommet til truppen, dog begge unge talenter der i fremtiden skal gå ind og tage over for de lidt ældre herre som befinder sig i klubben nu. Begge er danskere, og begge anses for store talenter.

Først og fremmest har jeg hentet Daniel Wass i Brøndby på fri transfer, og den unge højreback og defensive midtbane er på nuværende tidspunkt backup for de øvrige spiller. Jeg vil dog lige så stille med det samme begynde at spille ham ind på holdet, i et håb om at han til næste sæson vil være god nok til at tage over for Allan Gaarde der på nuværende tidspunkt ser ud til at forlade klubben når hans kontrakt udløber.

Den anden spiller er Morten Thomsen som skifter fra Hvidovre for 400.000kr. Morten Thomsen er blot 14 år, og har et enormt potentiale, og kan meget vel blive Danmarks frontløber i fremtiden.






Start elleveren:      

                                                              Thomas Myhre - GK

Rene Klingbeil - F HV   Ragnvald Soma - FC, DM   Børre Steenslid - FC, DM   Trond Erik Bertelsen - F/WB V

                                                      Jone Samuelsen - DM, OM HVC

                              Allan Gaarde - DM, OM VC           Nicolai Stokholm - OM HC

Birkir Bjarnason - OM HV                                                                         Alexander Ødegaard - OM HVC, A C

                                                                Peter Ijeh - A C


Bænken:
Iven Austbø - GK
Peter Abelsson - FC
Maurice Ross - F/WB H
Thomas Pereira - F/WB V
Daniel Wass - FH, DM
Trygve Nygaard - F/WB H, M HC
Jørgen Tengesdal - F/WB/OM H
Andre Danielsen - M HVC
Serdar Kalayci - OM V
Søren Berg - OM HVC, A C
Razak Pimpong - OM H, BO
Hannes Sigurosson - BO



- I næste update vil jeg gå nærmere ind på taktiken, men i kan først vente den update imorgen, da der ligger et stort stykke arbejde i at få den klar. Det kræver, for at sige det lige ud, en helvedes masse screenshots som så også skal uploades, og senere ind i forummet.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2008, 13:25 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #1: 28 Jan 2008, 14:24 »

Hmm..  Kan se at teksten i mit banner ikke er specielt godt.. Så hvis der er nogle der kan lave banneret for mig hvor teksten er mere tydeligt, så vil jeg blive glad..   Thumbs Up
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #2: 28 Jan 2008, 14:26 »

Det lyder okay. Bliver spændene at følge.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #3: 29 Jan 2008, 09:53 »



Taktikken:
Da jeg har valgt at min blog skal være en meget taktiskpræget blog, er denne update nok også den vigtigste af dem alle. Det er her jeg vil forklare jer om hvordan min taktik er opbygget, og hvilke tanker jeg gør mig om taktikken.

Hele min taktik er bygget op omkring den simple regel, at man gør det modsatte af ens modstander. Dvs. At spiller de hurtigt, med direkte afleveringer, så spiller man selv langsomt med korte afleveringer. Men så ikke helt alligevel. For jeg tror ikke på at FM verden er så sort/hvid, men at der også er en stor gråzone. Så jeg ville måske nok hellere vælge at spille med blandede afleveringer, samt i et normal tempo. Afleveringsstilen og tempoet vil dog nok hælde lidt til korte afleveringer og i et langsomt tempo for netop stadig at holde sig modsat af de andre. Men egentlig er det en vurderingssag, og går det ikke i kampen som man håbede, så kan man jo altid gå ind og justere taktikken.

Gør man sådan her, så er det kun spillerinstruktione rne der skal laves fra start af, mens holdinstruktionerne bliver lavet op til hver enkelt kamp. Selv har jeg valgt at lave tre forskellige spillerinstruktione r til hver enkelt position. En hjemmebane, en udebane og en meget defensiv. Sidste nævnte vil nok ikke blive brugt så meget, så den vil jeg egentlig ikke komme ind på.

Vi har altså en Hjemmebane og en Udebane taktik, og de to ligner faktisk hinanden utrolig meget. Hvilket jo blandt andet skyldes at jeg jo først laver den endelige taktik lige før kampens start.
Udebane taktikken er en anelse mere defensiv end hjemmebane taktikken, og så har enkelte spillere fået lidt mindre kreativ frihed. Mens også at skærme af er sat lidt anderledes ved nogle af spillerne. Mine backs får heller ikke lov til at løbe så meget med frem som ved hjemmebane taktikken. Alt det skyldes jo fordi vi er på udebane, og fordi jeg mener det er mere nødvendigt at have en stærk defensiv, der helst gerne skulle kunne forhindre de andre i at score. Det skal de selvfølgelig også på hjemmebane, men på hjemmebane er det mere nødvendigt at være mere offensivt da de fleste modstanderhold vil være defensive og spille på kontraer.

En ting som jeg har gjort anderledes i det her spil frem for nogle af mine andre, er at jeg ikke ”låser” mine spillere så meget. I tidligere spil har jeg f.eks. kun givet en spiller med 9 i langskud og 10 i afslutning lov til at skyde sjældent udefra. Men jeg er egentlig kommet frem til at selv spillere med dårlige stats i f.eks. langskud og afslutning kan score engang imellem udefra. Og så vil det jo være dumt hvis man forhindre dem i at forsøge sig. De kan lige så vel som de ”gode” spillere også afgøre en vigtig kamp.
 
Jeg havde egentlig planer om at lave SS af både hjemme og udebane instruktionerne for hver position. Men da det kræver et stort, og kedeligt stykke arbejde, og da jeg i forvejen godt tror i nogenlunde er med på hvordan min taktik er opbygget. Har jeg valgt at lade vær. I skal dog bare spørge, så skal jeg nok komme med nogle SS.

Jeg har selvfølgelig også valgt ikke at gøre det, så jeg kan begynde at skrive om de enkelte kampe. Så kan vi også rigtigt få gang i bloggen.

« Seneste Redigering: 29 Jan 2008, 16:39 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #4: 29 Jan 2008, 09:57 »

Igen...  Hvis der er nogle der vil lave mit banner flottere, så vil jeg blive glad.   Her er linket til billedet: http://img292.imageshack.us/img292/8464/vikingstavangerbannerorln6.jpg

Og så skal der bare en blå ramme rundt om den, og en tekst hvor der står: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog.


Selv har jeg brugt paint og Word til det, men de er desværre ikke blevet specielt pænt som i kan se..   Forlegen
« Seneste Redigering: 29 Jan 2008, 15:23 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #5: 29 Jan 2008, 11:25 »





0
0

Tippeligaen - 1. Spillerunde
             Hjemme    Uafgjort      Ude
Odds:    2.00    3.25      3.25

Deres Taktik 4-1-2-2-1
- Ikke haft mulighed for at Scoute dem.
Min Taktik: 4-2-1-2-1
- Jeg har valgt at stille op med en mentalitet på (10) og normal kreativ frihed (10) Afleveringsstilen er blandet (11) og tempoet er normalt (10). Jeg spiller normal bredt (13) og skærmer også af på (13). Tidsspild er sat til Normal (11) og den defensive linie er sat til (10). Jeg spiller med hårde tacklinger og kontraangreb. Og har ikke valgt at benytte mig af modstanderinstrukti onerne.

Kampen:
- Defensiven havde vores største opmærksomhed i kampen mod Rosenborg, som må anses for at være favoritter til at tage mesterskabet igen i år. Det var også på den baggrund at jeg ville være stærkt tilfreds hvis vi kunne slippe af sted med et point fra Lerkendal Stadion.

Vi havde også stor succes med at holde Rosenborg fra de store chancer i 1. halvleg, og det var først i 2. halvleg hvor vi selv begyndte at gå mere offensivt til værks at Rosenborg kom frem til nogle gode chancer. Heldigvis fik vi lukket af bagud, og kunne efter en jævn kamp sikre os et flot point med fra Trondheim.
Ser man på kampstatistikken, så havde vi bolden 55% af tiden, og kom frem til 9 chancer (2 indenfor målrammen) mod Rosenborgs 14 chancer (3 indenfor målrammen). Hvilken altså også indikere at kampen var en jævn affærer.




0
3

Tippeligaen - 2. Spillerunde
             Hjemme    Uafgjort      Ude
Odds:    1.80    3.00      4.00

Deres Taktik 4-2-3-1
- Aalesund spiller meget direkte og hurtigt fodbold. Vi skal også passe på at deres angribere ikke modtager bolden i fødderne, da de ikke er en trussel i luften. En svaghed ved Aalesund er at deres forsvar virker sårbare overfor hurtige angribere og indlæg ind i feltet.
Min Taktik 4-1-2-2-1
- Aalesund kommer nok til at leve på deres kontraer, så vi skal sørge for at lægge et stort pres på dem så vi kan tackle dem højt oppe på banen.

Jeg spiller med en mentalitet på (12) og en kreativ frihed også på (12). Afleveringer er sat til blandet (10) ligesom tempoet også er sat på (10) til at starte med i hvert fald. Bredden er sat til normal (13) mens skærm af er sat til hele banen (14) Tidsspild er sat til (7) mens den defensive linie er på (11)

Jeg spiller i øvrigt også med Offside sat til for at prøve at forhindre deres kontraangreb.

Kampen:
- Jo længere ind i kampen vi kom, jo mere begyndte jeg gradvis at spille mere offensivt. Aalesund havde holdt godt i deres defensiv, og kunne gå til pause med 0-0. I 2. halvleg forsatte jeg med at gradvis at give den mere gas, og i det 53. minut kunne kaptajnen Nicolai Stokholm score til 1-0. Endnu engang satte jeg mentaliteten op samt bredden og tempoet. Og det gav pote. Efter 68 minutter bragte Peter Ijeh os på 2-0, og i det 77 minut lukkede han kampen til 3-0.

Alligevel er jeg ikke helt 100% tilfreds. Aalesund kom frem til alt for mange chancer, og havde også bolden mest (53% af tiden). Til gengæld var vi kyniske, og scorede på 50% af vores chancer indenfor målrammen. Vi kom i alt frem til 9 chancer (6 indenfor målrammen) mens Aalesund kom frem til 11 chancer (5 inden for målrammen)      




0
2

Tippeligaen - 3. Spillerunde
             Hjemme    Uafgjort      Ude
Odds:    2.50    3.00      2.63

Deres Taktik 4-4-2
- Lyn Oslo har ikke nogen særlig spillestil, og foretrækker at spille med blandet afleveringer. Deres forsvar er en smule langsomt. Og vi skal passe på med at deres angribere modtager bolden i luften.
Min Taktik 4-1-2-2-1
- Ud fra scout analysen kan jeg altså se at de spiller med blandet afleveringer, og med normal mentalitet. De spiller nok også mere smalt end bredt, da deres angribere ikke er gode i luften.

Jeg har valgt en mentalitet på (9) til at starte med for lige at se kampen an. Og så kan jeg alt efter om det går godt eller skidt ændre den senere. Min kreative frihed er sat til (11) Mens afleveringer er på blandet (10) og tempoet er på (9).
Bredde og Skærme af er begge sat til (12) mens Tidsspild og defensiv linie begge er på normal (10).

Jeg spiller også men kontraangreb.

Kampen:
- Vi måtte lide et meget skuffende nederlag til Lyn Oslo, der efter de første 45 minutter endnu ikke haft en eneste chance. I 2. halvleg fik de dog mere styr på tingene, og det var som om at jo mere offensiv jeg gik, jo bedre klarede de sig.

Vi endte altså med at tabe kampen 2-0, og det er til trods for at vi havde over 3 gange så mange chancer som de havde, og var spilstyrende. En helt igennem skidt kamp hvor vi havde fortjent alle 3 point og gerne med en stor sejr i baggangen. Skal jeg nævne noget positivt, så må det være vores reserve keeper der stod en flot kamp, og reddede et straffespark kort inde i 2. halvleg da stillingen stadig var 0-0.   




1
3

Tippeligaen - 4. Spillerunde
             Hjemme    Uafgjort      Ude
Odds:    2.25    3.20      2.75

Deres Taktik 4-4-2
-  Duksedrengene fra Stabæk foretrækker at spille meget direkte og hurtigt fodbold. De har desuden et godt organiseret forsvar, og en god midtbane der kan skabe chancer. Deres angribere er stærke og hurtige.
Min Taktik 4-1-2-2-1
- Til min taktik mod Stabæk har jeg valgt at spille med en normal mentalitet (11) en kreativ frihed på (11) og blandet afleveringer (9) Tempoet og bredden er begge sat til normal (10) mens skærme af er på (11).Tidsspild er på normal (10) og den defensive linie er på (9).

Jeg spiller hverken med offside eller kontraer.

Kampen:
Stillingen efter 4 runder


- Det blev en kamp der bølgende frem og tilbage, men til sidst endte vi med en komfortabel sejr over Stabæk på 1. pladsen. Nicolai Stokholm gav os en fin start på kampen da han efter 24 minutter bragte os i front. Men desværre fik Stabæk os presset tilbage i slutning af 1. halvleg, og fik udliget til 1-1 efter 35 minutter.

I pausen skiftede jeg Søren Berg ind i stedet for Allan Gaarde, og satte hold mentaliteten et enkelt hak mere offensivt. Og det så ud til at virke rigtig godt. Peter Ijeh scorede til 2-1 efter 53 minutter, inden Stokholm med hans 2. mål lukkede kampen til 3-1.

I kampen afslutning måtte vi desværre indkassere årets første røde kort som blev tildelt vores nye unge gut Daniel Wass efter han havde modtaget 2 gule kort. Daniel kom på banen efter 36 minutter, men nåede kun at spille 43 minutter inden han blev udvist.   

« Seneste Redigering: 29 Jan 2008, 16:39 af Guldbrand » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #6: 29 Jan 2008, 11:34 »

God og anderledes blog. Spændende klubvalg og gode resultater Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #7: 29 Jan 2008, 12:03 »

God og anderledes blog. Spændende klubvalg og gode resultater Smiley

Tak for de pæne ord   Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #8: 29 Jan 2008, 15:40 »





0
1


Tippeligaen - 5. Spillerunde
             Hjemme    Uafgjort      Ude
Odds:    2.25    3.20      2.75

Deres Taktik 4-4-2
- Start forstrækker at spille meget direkte fodbold, og vi bør forhindre dem i at få bolden hurtigt op til deres angribere. Deres forsvar er langsomt, men til gengæld er deres midtbane meget arbejdsom, og vi bør holde bolden så meget som muligt i egne rækker.

Min Taktik 4-1-2-2-1
- Umiddelbart syntes jeg at Start og Stabæk minder meget om hinanden rent taktisk, så jeg tror jeg vil prøve med stort set den samme taktik som imod dem. Så mentaliteten og den kreative frihed  bliver begge sat til (11). Afleveringsstilen er blandet (9) og tempoet er sat til normal (10). Bredden og Skærme af er sat til (11) mens tidsspild og defensiv linie begge er normale (10).

Kampen:
- Det holdte hårdt, og det krævede til sidst en hjælpende hånd da vi snuppende en fortjent sejr hjemme over Start. Vi var dominerende igennem kampen, men havde svært ved at komme frem til de helt farlige chancer. Og jo længere kampen skred frem, og jo mere offensivt jeg gik, jo flere nerver kom der, og desto større blev glæden også da Start i det 83. minut scorede et selvmål, som viste sig at blive kampen enlige mål.

Vi var ellers meget tætte på i flere omgange. Især efter 1-0 målet brændte det på foran deres mål, og vi burde vel have scoret mindst på 2 af de chancer vi fik i kampens afslutning. Søren Berg bør i hvert fald ærgre sig over hans afbrænder.

Vi vandt altså kampen fortjent, men lidt heldigt med 1-0, men kan desværre konstatere at vi fik 2 spillere skadet i kampen. Værst gik det udover Andre Danielsen der må sidde ude i 1-2 måneder.
   


2
3

Tippeligaen - 6. Spillerunde
             Hjemme    Uafgjort      Ude
Odds:    2.25    3.20      2.75

Deres Taktik 4-1-2-2-1
- Lillestrøm har ingen særlig spillestil, og foretrækker at spille med blandede afleveringer. De besidder også et stærkt organiseret forsvar. Deres angribere er hurtige, så det kan blive nødvendigt at forsvare dybt.
Min Taktik 4-1-2-2-1
- Jeg har valgt en mentalitet på (8) til dagens kamp, og en kreativ frihed på (10). Jeg spiller også med direkte afleveringer (12) og en tempo og Bredde der også er på (12). Skærm af er sat til  normal (10). Tidsspild er på (11) og den defensive linie er sat til (8).

Tacklinger er sat til hårde, og jeg spiller også med kontraangreb sat til.

Kampen:
- Jeg havde på forhånd gerne solgt denne kamp for det ene point, så det var utrolig bittert at Lillestrøm i kampens sidste minut scorede sejrsmålet til 3-2. Lillestrøm var dog også det bedste hold, og jeg havde svært ved at hamle op med deres offensive kræfter hvor især lillebror Riis og Olivier Occean skabte mig store problemer. Sidste nævnte scorede 2 mål i kampen.

Vi spillede ellers en fin kamp, og vi var farlige på vores kontra chancer. Og selvom vi kom  bagud både 1-0 og 2-1 kom vi begge gange tilbage i kampen. Allan Gaarde og Razak Pimpong stod for vores mål.   

1
0

CUPEN - 1. Runde
             Hjemme    Uafgjort      Ude
Odds:    11.0    -      1.17

Deres Taktik 4-4-1-1
- Groruddalen har ikke nogen særlig spillestil, og fortrækker at spille med blandet afleveringer. Vi skal koncentrere os om at deres angribere ikke modtager bolden i fødderne, da de ikke er nogen trussel i angrebet.
Min Taktik 4-1-2-2-1
- Vi er favoritter, og bør hente en storsejr hjem til trods for at vi spare en del af vores profiler. Jeg har valgt at spille offensiv (14) og en kreativ frihed på (15). Afleveringerne er sat til korte (6) og Tempoet er sat til (13) mens bredden er på (14) Skærme af er sat til (12) og tidsspild er sjældent (6). Defensiv linie er på (12) og tacklinger er normale.

Kampen:
- Jeg skal være ærlig at sige at jeg havde forventet en sejr på mellem 4 og 6-0. Men måtte skuffende konstatere at vi måtte nøjes med en 1-0 sejr. Vi var dominerende som forventet, men spillede bestemt ikke nogen god kamp. Søren Berg stod for kampens enlige mål.   



0
4

Tippeligaen - 7. Spillerunde
             Hjemme    Uafgjort      Ude
Odds:    1.80    3.00      4.00

Deres Taktik 4-4-2
- Tromsø spiller hurtigt med direkte afleveringer, og vi skal forsøge at forhindre dem i at udnytte deres kontraer. Desuden har de et langsomt forsvar der nemt bliver blottet ved et hurtigt angreb.
Min Taktik 4-1-2-2-1
- Jeg har sat mentaliteten på (12) mens kreativ frihed er sat til meget (14) Afleveringer er sat til blandet (10) mens tempoet også er normalt (11). Jeg spiller bredt (14) og har sat skærme af til (12) og tidsspild til (8). Den defensive linie er sat til normal (10).

Stillingen efter 7 runder

Kampen:
- Vi fik en drømmestart på kampen da Tromsø allerede efter 5 minutter begik et straffespark, som Nicolai Stokholm unyttede sikkert. Små 5 minutter senere var den igen gal hos Tromsø. Et skidt udspark endte med en god mulighed som Alexander Ødegaard ikke var sen til at udnytte. Mod slutningen af 1. halvleg så det igen sort ud for gæsterne. Endnu engang begik de straffe, og denne gang var det Peter Ijeh der sikkert kunne øge til 3-0.

I 2. Halvleg forsatte vi det store pres mod deres mål, og i det 63 minut øgede Peter Ijeh til 4-0 som blev kampens resultat. Men til trods for at vi ikke fik scoret yderligere, så var Tromsøs dårlige aften ikke slut endnu. De skulle lige nå og få et rødt kort med 10 minutter igen af kampen.      
                                                                                                                                         

« Seneste Redigering: 29 Jan 2008, 16:39 af Guldbrand » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #9: 29 Jan 2008, 15:44 »

Rigtig, rigtig godt det her. Dejligt med en taktikspræget blog - noget der virkelig er en mangelvare. Holdvalget er jeg dog en anelse usikker på, men det er så en smagssag. Det hindrer mig dog ikke fra at følge med, så glæder mig til mere!
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #10: 29 Jan 2008, 15:51 »

Rigtig, rigtig godt det her. Dejligt med en taktikspræget blog - noget der virkelig er en mangelvare. Holdvalget er jeg dog en anelse usikker på, men det er så en smagssag. Det hindrer mig dog ikke fra at følge med, så glæder mig til mere!

Er glad for at du kan lide det, og er enig med dig i at der ikke er så mange taktiskpræget blogs.. Men det er også lidt tidskrævende at lave, så tror det er det der skræmmer de fleste fra det. Men det ville helt sikkert være fedt med lidt flere af slagsen..   Smiley

Hvad mener du når du siger at du er usikker på klubvalget.. ?  Bare at du heller havde set mig i en anden klub eller ?  Hehe

Og så lige en sidste ting.. Jeg ved at du har lidt evner inden for grafik, så kunne jeg få dig til at lave et nyt banner for mig..? For som du kan se, så er teksten helt sløret, og jeg ved egentig ikke hvorfor den gør det..   Ubeslutsom

Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #11: 29 Jan 2008, 15:51 »

Rigtigt flot arbejde Wink og du er også med i toppen af ligaen.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #12: 29 Jan 2008, 15:52 »

Lækker start med de norske vikinger Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rossonero
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #13: 29 Jan 2008, 15:54 »

Er glad for at du kan lide det, og er enig med dig i at der ikke er så mange taktiskpræget blogs.. Men det er også lidt tidskrævende at lave, så tror det er det der skræmmer de fleste fra det. Men det ville helt sikkert være fedt med lidt flere af slagsen..   Smiley

Hvad mener du når du siger at du er usikker på klubvalget.. ?  Bare at du heller havde set mig i en anden klub eller ?  Hehe

Og så lige en sidste ting.. Jeg ved at du har lidt evner inden for grafik, så kunne jeg få dig til at lave et nyt banner for mig..? For som du kan se, så er teksten helt sløret, og jeg ved egentig ikke hvorfor den gør det..   Ubeslutsom


Ja, ville rent faktisk hellere se dig i et andet land, da jeg ikke finder den norske spændende. Ang. det med grafikken, ville du så kunne lide, hvis jeg lavede et helt nyt, eller?
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Viking Stavanger - En taktiskpræget blog
« Svar #14: 29 Jan 2008, 15:56 »

Ja du må gerne lave et nyt hvis du hellere vil det   Wink  Kan se at Cesc også har lavet en, så den jeg finder flottest vil jeg så bruge   Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010