Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:37:30
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 507 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
54
55
[
56
]
57
58
...
62
Forfatter
Emne: Drengene fra Vestegnen! (Læst 269107 gange)
Zone 43
Manager
Sv: Drengene fra Vestegnen!
«
Svar #825:
06 Dec 2008, 00:05 »
Landsholdet et point fra play-off
Hele fodbold Danmark kan godt sende et stort tak til miniput nationen Luxembourg, da det lykkedes dem, at drille Bulgarien. Et point i de sidste to kampe er nok for Danmark til play-off.
Da Werder Bremen profilen Chavdar Yankov gjorde det til 1-0 til Bulgarien, var man næppe i tvivl om, at de østeuropæiske gæster ville tage alle tre point. Men sådan skulle det ikke gå, da Roland Reiter udnyttede et straffe kort før pause. Og selvom de hvid klædte bulgarere var langt overlegne, så fik de ikke udnytte af deres chancer.
Det udnyttede Danmark til deres fordel mod de to miniput nationer fra Moldova og Luxembourg til, at hente to sikre sejre og dermed rykke fra netop Bulgarien. Forude de to manglende runder i VM-kvalifikationen er Danmark nemlig fem point foran Bulgarien og Danmark har også den fordel, at man er bedre indbyrdes, hvorfor et uafgjort resultat er nok for Danmark. Selvom det synes urealistisk, så kan Danmark godt nok førstepladsen i gruppen. Det kræver dog to sejre over Bulgarien og Spanien, som har førstepladsen. Spanien har også Moldova på deres kampprogram.
I Chisinau i Moldova, var det, det gulklædte hjemmehold som lagde bedst fra start, da Serghey Burgheley gjorde det til 1-0 efter blot ti minutters spil, men en Mikkel Thygesen i storform ændrede på det i første halvleg sammen med anfører Leon Andreasen, så Danmark kunne gå til pause med 1-3. Christian Poulsen lukkede kampen efter 64 minutter, men en redcuering små 13 minutter senere åbnede i lille håb for hjemmeholdet, som Nicklas Bendter nok lukkede i sidste minut. 2-5 til Danmark i Moldova.
41. 731 fremmødte i Parken kunne se et reservespækket landshold ydmyge Luxembourg med hele 6-1, efter 3-0 ved pause. Efter ti minutters spil havde Nicklas Bendter allerede lukket kampen med to scoringer og da Rasmus Würtz mod slutningen af halvleg gjorde det til 3-0 var der ingen tvivl om, hvem der skulle tage de tre point i det opgør. Nicklas Bendtner og Søren Larsen (2) scorede Danmarks mål efter pausen, mens Steve Braun reducerede på et straffe.
Stillingen
~
Resterende kampprogram
Forvent et få antal updates resten af december måned!
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #826:
06 Dec 2008, 01:22 »
Brøndby i angrebs problemer.
Dagens træning hos Brøndby kastede hele to skader af sig forude det vigtige retur opgør mod rumænske Otelul i UEFA Cuppen.
Med retur opgøret mod rumænske Otelul om blot små fem dage samt en svær udekamp mod Esbjerg allerede i morgen, står Brøndby med store offensive problemer, da dagens træning kastede skader af sig til af de offensive profiler, Lukasz Cieslewicz og Luca Senicanin, som er ude i hhv. et og tre måneder.
- Det er naturligvis ærgeligt, at de to må se på fra tribunen de næste mange kampe. Men så må Ibrahim (Rosenqvist .red) og Michael (Jessen .red) tage over og vise deres værd, ellers må vi se på andre alternativer, lød det fra træner Casper Andersen efter skadernes omfang kom frem.
Det ventes ikke, at Brøndby vil købe eller leje nogen erstatning, selvom holdet fra Vestegnen skulle have flere emner i kikkerten. Dermed må Rydell Poepon, Søren Ulrik Vestergaard, Ibrahim Rosenqvist og Michael Jessen tage over indtil da, men også Jean-Phillippe Peguero, Mike Sserumagga og Nicolaj Agger kan nu komme i betragtning til første holdet.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
BenMusalho
Gæst
«
Svar #827:
06 Dec 2008, 10:49 »
Ærgeligt med de mange skader, men det bliver nok til en sejr alligevel. KIU
Zone 43
Manager
«
Svar #828:
06 Dec 2008, 14:24 »
Brøndby klar til UEFA Cup gruppespillet
Med en samlet sejr over Otelul fra Rumænien på 5-3, er Brøndby IF klar til UEFA Cuppens gruppespil. Returkampen skulle dog blive dyr for Brøndby.
Der stod Brøndby på hele første kampen i det første opgør, som blev spillet i Galati. Der skulle dog bruges fem gyldne minutter i første halvleg, lige efter den halve time, til, før Brøndby stak af for Otelul. Lukasz Cieslewicz og Luca Senicanin kom på måltavlen, og det havde rystet hjemmeholdet. Kort efter pausen øgede Rydell Poepon til 0-3, og så synes al spænding ude af opgøret.
Ifølge rumænske medier skulle Brøndby holde øje med Gábor Szalai, og med godt ti minutter igen skulle han vise sig fra den bedste side med en reducering til 1-3, som opgøret i Rumænien endte.
Op til returopgøret havde Brøndby fået både Lukasz Cieslewicz og Luca Senicanin skadet, men det skulle vise sig, at være uden den store betydning.
For godt midtvejs i første halvleg kom Søren Ulrik Vestergaard nemlig på måltavlen og kort før pause kunne tysk-tyrkiske Mesut Özil score sit første sæsonmål, og med samlet 5-1 til Brøndby før de sidste femogfyrre minutter ville Brøndby bare kører sejren hjem, hvorfor man skiftede tre profiler ud i pausen.
Med tyve minutter igen kom Otelul ind i kampen, da de fik reduceret på noget der kunne minde om deres første chance. Det tændte et smalt håb for dem, og det skulle blive større ti minutter senere, da Cristian Neculai kunne scorer sit andet mål i kampen, men tættere kom på Otelul ikke.
I mellem de to Otelul scoringer fik Brøndby Tobias Mikkelsen skadet, og han ventes først klar om et måned.
Edit: Glemte at nævne, at FCK også fik spillet sig i gruppespillet, mens Lyngby var lige ved og næsten. AaB får nogen høvl i CL.
«
Seneste Redigering: 06 Dec 2008, 23:57 af Zone 43
»
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #829:
19 Dec 2008, 16:24 »
Brøndby vandt topopgør
Der var dømt topopgør for alle pengene, da AaB og Brøndby tørnede sammen i det nordjyske, denne lørdag eftermiddag. Brøndby vandt på 12 fantatiske minutter.
Knap 16.000 var mødt frem på Aalborg Stadion, for at se dette topopgør, hvor hjemmeholdet inden opgøret havde et tre points forspring ned til netop Brøndby. De seneste opgør endte med 1-1 i Brøndby, men AaB har tidligere drillet Brøndby hjemme i det nordjyske.
Det skadesplagede Brøndby hold lagde bedst fra start, dog uden rigtigt, at blive farlige for alvor. Godt midtvejs i halvlegen tog de bolsje stribede styringen, men ligesom Brøndby, så manglede man den sidste skarphed på den sidste tredjedel af banen. Det var lige indtil den halve time, hvor Ronnie Schwartz spillede Jesper Bech helt fri foran et tomt Brøndby mål, og dermed kunne den tidligere FCK-, Malmö- og Esbjerg spiller bringe AaB på 1-0, som holdte til pause trods flere store chancer til AaB.
Det var til, at se, at der var blevet talt med store bogstaver i Brøndbys omklædningsrum. For de tog kontrollen fra første fløjt, men igen manglende man den sidste skarphed og det var tydeligt, at man manglede både Luca Senicanin og Lukasz Cieslewicz denne dag.
Godt ti minutter inde i anden halvleg skulle det så endelig lykkedes Brøndby, at komme i gang. Et godt opbygget angreb, og bolden ender hos anfører Adrian Ropotan, som kunne banke bolden over i det lange hjørne uden chance for Ze Carlos i AaB målet. Det var start skudet for Brøndby. Fem minutter senere gjorde Yoblé Bassaoulé det til 1-2, da han kunne Brøndby i front.
Mike Sserumagga har fået chancen, nu hvor Brøndby er i angrebsproblemer, men den tidligere Helsingborg spillere synes, at kunne være løsningen på dette problem. Kasper Lorentzen eroberede bolden midt på AaBs bane halvdel, slår den ind til Rydell Poepon, som får headet videre til Mike Sserumagga, som via Thomas Augustinussens fod får bolden ind bag Ze Carlos til slutfacit 1-3.
Dermed overtager Brøndby førstepladsen, da man er bedre indbyrdes med AaB og har en langt bedre målscorer end nordjyderne.
- Daniel Agger.
BenMusalho
Gæst
«
Svar #830:
19 Dec 2008, 16:51 »
Godt med en sejr og førstepladsen.. afro
Zone 43
Manager
«
Svar #831:
19 Dec 2008, 20:30 »
Halvsvær gruppe til Brøndby
Efter en samlet sejr over rumænske Otelul, er Brøndby klar til UEFA Cuppens gruppespil. Efter dagens lodtrækning kan man konstandtere, at Brøndby er endt i en halvsvær gruppe.
- Det ville være en halvsvær gruppe uanset, hvilken gruppe, vi var endt i. Vi får fire spænende kampe i løbet af efteråret, og sidst vi var i UEFA Cuppens gruppespil gik det jo meget godt, lød det fra Søren Ulrik Vestergaard efter lodtrækningen var ovre.
Brøndbys modstandere hedder Fiorentina, Twente, Basel og Rennes. Det er særligt Twente og Rennes, som man frygter lidt på Vestegnen.
- Franske hold er altid farlige, at møde. Rennes har et par fantatiske spillere, blandt andet Le Tallec og Émerson. Twente kender vi lidt til, da de har et par skandinaviske spillere på holdet, og så har de jo lejet Didi (de Vesser .red) hos os i sommers. Basel skal vi slå, mens Fiorentina bliver en stor mundfuld, kommer det fra angriberen, som samtidig understreger, at Brøndby skal videre i UEFA Cuppen.
- Det bliver da sjovt, at møde Brøndby, og så i Danmark. Jeg ser allerede frem til opgøret og jeg håber, at begge hold ender med, at gå videre fra gruppespillet, udtalte Didi de Vesser til Twentes hjemmeside.
Brøndby møder i første runde Basel på hjemmebane, mens man i anden runde sidder over. Herefter venter Fiorentina på udebane, Twente hjemme og til sidst Rennes ude.
Se alle grupperne her
- Daniel Agger.
lautrup
Reserveholdsspiller
«
Svar #832:
19 Dec 2008, 22:19 »
Den er virkelig fantastisk
Dejligt med en blog om
holdet
/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''
Blog: Catanzaro - En klub uden historie
Zone 43
Manager
«
Svar #833:
20 Dec 2008, 00:22 »
Tak for kommentar begge to.. Satser på en 2-3 updates i dag :-)
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #834:
20 Dec 2008, 17:39 »
Landsholds truppen mod Bulgarien og Spanien
Kun Tobias Mikkelsen og Thiago Maranhao, som begge er skadet, var på forhånd sikre på ikke, at blive udtaget til de to landskampe. Comeback til Nicklas Pedersen og Danny Olsen
- Det er naturligvis ærgeligt, at både Tobias (Mikkelsen .red) og Thiago (Maranhao .red) er ukampdygtige til disse vigtige opgør mod Bulgarien og Spanien. Men jeg mener, at vi har stærke spillere nok til, at afløse de to, lød det fra landstræneren inden navnene på de udtagne blev offenliggjort for pressen.
Men der var ingen kaniner i Andersens hat, da det, boreset fra de to ændringer, var den samme trup som sidst.
- Det er for mig helt naturligt, at udtage de samme, så grundstammen kan styrkes yderligere og nå nye højdere i fremtiden, og det kommende VM skal være det første skridt på den vej, lød det afsluttende inden navnene blev præsenteret.
Truppen:
Målmænd:
Kevin Stuhr-Ellegaard (Malmö), Kasper Schmeichel (Sevilla), Kenneth Stenild (Rosenborg)
Forsvar:
Daniel Agger (Liverpool), Michael Jakobsen (Palermo)*, Jesper Juelsgård (FC Midtjylland), Henrik Kildentoft (Hamburg SV), Simon Kjær (Ajax), Winston Reid (Lens), Daniel Wass (Parma), Leon Jessen (Sunderland)
Midtbane:
Leon Andreasen (Werder Bremen), Thomas Kahlenberg (AC Milan), Mads Laudrup (Sunderland), Kasper Lorentzen (Brøndby), Danny Olsen (Saint-Etienne), Nicklas Pedersen (Auxerre), Christian Poulsen (Sevilla), Mikkel Thygesen (Deportivo), Rasmus Würtz (Wolfsburg), Niki Zimling (Dortmund), Morten Nielsen (FC København)
Angreb:
Nicklas Bendter (Arsenal), Morten 'Duncan' Rasmussen (Deportivo), Søren Larsen (Espanyol), Morten Nordstrand (Duisburg)
* Blev skadet efter kampen mod Bulgarien og afløst af Jonas Troest fra AEK Athen
- Daniel Agger.
.::TheDutchman::.
Gæst
«
Svar #835:
20 Dec 2008, 17:52 »
Kan jeg få lov at se et ss af Thiago Maranhao?
Ellers super update.
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2008, 17:57 af .::TheDutchman::.
»
BenMusalho
Gæst
«
Svar #836:
20 Dec 2008, 17:56 »
Gode updates. Ærgeligt med den svære gruppe, men det går sku!
Eneste fejl er, at der ikke altid skal være komma foran "at".. (;
Zone 43
Manager
«
Svar #837:
20 Dec 2008, 18:07 »
Tak for kommentarerne. Jeg smider ss op, når jeg starter FM op igen :-)
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #838:
20 Dec 2008, 22:12 »
Det ønskede SS af Thiago Maranhao:
Link
Kampen mod Bulgarien vil komme om et øjeblik :-)
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #839:
20 Dec 2008, 22:41 »
Vanvittigt drama i Sofia
Der kom et vanvittigt drama for alle pengene mellem Bulgarien og Danmark. Et drama som overgår Champions League finalen fra 2005 mellem AC Milan og Liverpool FC!
43. 068 fremmødte havde fundet vej til Vasil Levski i Sofia, hvor opgøret mellem Bulgarien og Danmark fandt sted. Danmark kunne nøjes med et enkelt point for, at sikre sig en play off plads i kampen om en billet til VM i Brasilien 2014. Og det skulle vise sig, at de mange fremmødte fik fuld valuta for pengene.
Man skulle et kvarter hen før kampens første store chance kom, og den var til danskerne. Nikolay Mihaylov måtte slå Mikkel Thygesens forsøg op på overlæggeren og på riposten fik den 25-årige Levante keeper fået bokset bolden ud til hjørne.
Det var det eneste man så til Danmark i første halvleg, men til gengæld kom hjemmeholdet frem til enkelte forsøg, dog uden at de blev rigtigt farlige.
Anden halvleg var dårligt kommet i gang før der var jubel hos de mange bulgarer. Aleksandar Tunchev havde nemlig headet Bulgarien i front, også var hjemmeholdet ikke til at stoppe. For knap ti minutter senere fik Chavdar Yankov øget til 2-0 på et straffe, som Rasmus Würtz begik. Wolfsburg spilleren blev også pillet ud kort tid efter, men kort tid efter fik samme Chavdar Yankov gjort det til 3-0, og så var håbet ude hos de mange danskere.
Men der var stadig et håb ude på den danske bænk, hvor der skulle satses nu. Det var alt eller intet. Med tyve minutter igen fik indskiftede Søren Larsen redcueret til 3-1, og så kom der en spinkelt håb hos hele Fodbold-Danmark, og da anfører Leon Andreasen bare minuttet senere gjorde det til 3-2 blev optimismen for point stor.
Og med få minutter igen slog Danmark kontra. Bolden endte hos landsholdsbomberen, Nicklas Bendter, som fik udlignet med sin landsholdsscoring nr. 50, og i overtiden skulle Arsenal angriberen sågar også gøre det til 3-4, som endte. Et helt vanvittigt drama i Sofia.
Dermed er Danmark sikre på en snuppe den ene play off plads, da man ikke kan nå op til suværene Spanien på første pladsen og hverken Bulgarien eller Makedonien kan nå op til Danmark.
Bulgarien 3-4 Danmark (0-0)
1-0 Aleksandar Tunchev (48')
2-0 Chavdar Yankov (56', str.)
3-0 Chavdar Yankov (63')
3-1 Søren Larsen (70')
3-2 Leon Andreasen (72')
3-3 Nicklas Bendter (86')
3-4 Nicklas Bendter (90')
De øvrige resultater i gruppen:
Luxembourg 2-2 Makedonien
Moldova 0-8 Spanien
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
54
55
[
56
]
57
58
...
62
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »