home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 269772 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #660: 09 Aug 2008, 23:18 »

Ja, det kunne have været nemmere. Jeg regner med, at spille Europa Cup bold efter vinter. :-)

Hvis jeg kan løsrive mig fra Rosenborg, så kommer der en update senere i aften..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #661: 10 Aug 2008, 00:51 »

Brøndby fortsætter med at overraske

Brøndby IF 3-1 Internazionale
1-0 Luca Senicanin (37')
1-1 Zlatan Ibrahimovic (57')
2-1 Adrian Ropotan (61', str.)
3-1 Kasper Lorentzen (78', str.)

Efter en noget sløj start for Brøndby, er det italienske nyindkøb, Luca Senicanin, begyndt at vise sin klasse. I aftenens kamp var han nemlig med til, at sænke sin gamle klub, Inter.

De første 25 minutter af opgøret mellem Brøndby IF og Internazionale var kampens kedeligeste, og det var da også herefter, at der blev leveret det forventede spil fra de to mandskaber. Brøndby tog overtaget og med godt ti minutter inden pause kunne Luca Senicanin, efter en spilning i dybden, bringe Brøndby på 1-0, hvilket pause resultatet også skulle ende.

I pausen skulle der ske noget hos Inter og derfor tog man nyindkøbet Daniele Vantaggiato og João Moutinho ud og erstattede dem med hhv. Mario Balotelli og Dejan Stankovic.
I Brøndby lejren blev den noget anonyme Mikkel Thygesen taget ud og erstattet med brasilianske Deivison.

Det var da også Champions League vinderne fra Inter, som lagde bedst fra start og efter knap et kvarters spil fik den svenske angrebsstjerne, Zlatan Ibrahimovic, udlignet efter et godt angrebsspil.
Der skulle dog ikke gå mange minutter før forsvarsspilleren Christian Chivu fik dummet sig. Tobias Mikkelsen var netop kommet et skridt ind i målfeltet, hvorefter den rumænske forsvarsspiller begår et klodset straffe, hvilket også kostede ham et gult kort. Anfører Adrian Ropotan udnyttede sikkert chancen fra de 11 meter og 2-1 til Brøndby.

Med godt et kvarter igen begår samme Chivu samme dumhed, og denne gang er det Kasper Lorentzen som udnytter den chance. 3-1 til Brøndby med godt et kvarter igen. Føringen var dog ikke fortjent, da det italienske mandskab var langt bedre, men også uskarpe denne aften på Stade Louis II. Brøndby vinder, noget overraskende, med 3-1 over Inter og ligner et hold, som de øvrige storhold i Europa skal holde øje med.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #662: 15 Aug 2008, 02:15 »

Brøndby sætter konkurranterne på plads

Resultater:
Brøndby IF 3-1 FC København
Brøndby IF 0-0 FC Midtjylland
Brøndby IF 6-0 SønderjyskE
Randers FC 0-3 Brøndby IF
(pokal) Brabrand 0-5 Brøndby IF
Brøndby IF 5-0 AaB
Esbjerg fB 0-2 Brøndby IF
Brøndby IF 5-1 Viborg FF
Lyngby BK 1-4 Brøndby IF

Stillingen efter 13 kampe

"Når B-I-F marcherer frem. Så er vi ikke til at stoppe." Sådan lyder to af linierne i en af de mange Brøndby sange, og de passer nu meget godt for Brøndby IF lige nu. For mens man marchere fremad i Europa, så er de ikke til, at stoppe i Danmark, hvor Vestegnens Stolthed er ubesejret i hele 49 kampe!!

Kun FC Midtjylland har i denne sæson hidtil været det eneste hold, som har fået point imod Brøndby. Det skete efter en nulløsning på Brøndby Stadion, i en kamp, hvor de midtjyske ulve blev presset i bund det meste af tiden.
Heller ikke de nærmeste konkurrenter, AaB og FCK, til mesterskab har været i stand til, at udfordre Brøndby. Således har AaB og FCK måtte tage hjem fra Vilfort Park, som Brøndby Stadion populært kaldes blandt dets tilhængere, med nederlag.

I dette års pokalturnering skulle Brøndby IF, som trådte ind i 3. runde, en tur til Aarhus, hvor Brabrand ventede. Og ser man bort fra Martin Hansen, Yuri Berchiche og David Williams, så var samtlige spillere fra Brøndbys 2. hold, og der var klasse forskel på de to mandskaber. Tilbage vendte Jesper Jensen åbnede målballet efter godt tyve minutter, hvor efter den tidligere OB spiller, Anders Jacobsen, kunne vise de 1391 fremmødte et vaskeægte hattrick med tyve minutters mellemrum. David Williams afsluttede kampen med sin første sæsontræffer.
Brøndby IF møder i næste runde Randers FC på hjemmebane, som det ene af to opgør mellem to SAS-Liga klubber.

Op til denne sæson overtog Adrian Ropotan Per Nielsens anførerbånd, og den rumænske landsholdsspiller har da også mere end overbevist sit værd for Brøndby i denne sæson, som tegner til, at blive hans bedste hidtil. I sæsonen 09/10 scorede han 11 mål og leverede 13 assist for 47 kampe, og i denne sæson hedder statistikken 18 kampe, 7 mål og 7 assist, hvilket bringer ham op som nr. 3 på den interne topscoreliste - efter Luca Senicanin (11) og Lukasz Cieslewicz (10). Brøndbys nr. 6 er da også glad for hans start.

- Måske man skulle smide nogen penge på, at jeg ender som topscorer, indleder han grinede og fortsætter. Vi er startede godt, hvilket er vigtigt for os. Vi er inde i rigtig god stime og virker umiddelbart ustoppelige, hvilket jeg ser både værende positivt og negativt. Det er selvfølgelig altid positivt, at vinde, men det kan samtidig betyde, at vi vil undervudere vores modstandere og så er det, at de ender med at vinde, siger den nye anfører. Og han er da også stolt af, at det netop er ham, som er anfører.

- Efter vi var mødt op efter vores, noget korte, ferie fik jeg af vide, at jeg skulle være klubbens anfører, hvilket jeg er stolt af. Det, at bære anførerbindet, er det største man kan opnå i en klub, hvis man bort fra resultaterne altså, små griner rumænieren inden han smutter ud i klubbens bus, inden Brøndby truppen skal til London og spille Champions League kamp mod selveste Chelsea FC.

- Daniel Agger.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #663: 15 Aug 2008, 09:51 »

Fed update med imponerende resultater  Shockeret

Rigtig gode præstationer!  KIU  Thumbs Up

Smider du ikke lige et SS af Ropotan  Peace

Zone 43
Manager

« Svar #664: 15 Aug 2008, 12:02 »

Takker.. Jeg er selv lidt overrasket over nogen af resultaterne, men jeg klager ikke ;-)

Ropotan

- Daniel Agger.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #665: 15 Aug 2008, 12:05 »

Takker.. Jeg er selv lidt overrasket over nogen af resultaterne, men jeg klager ikke ;-)

Ropotan

Det må da være et spørgsmål om tid før Barca køber ham!  Shockeret  crazy

Zone 43
Manager

« Svar #666: 15 Aug 2008, 15:18 »

Med den midtbane, som Barca råder over, bliver det nok ikke hans næste hjemmebane ;-)

- Daniel Agger.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #667: 15 Aug 2008, 15:21 »

Hvilken træning har den godeste Zone brukt på Ropotan? Rullende Øjne

19-18!

Zone 43
Manager

« Svar #668: 15 Aug 2008, 15:35 »

En hjemmelavet træning.. Peace

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #669: 15 Aug 2008, 21:59 »

Det ser sort ud - CL gruppespillet (1/2)

Resultater:
Brøndby IF 2-2 Anderlecht
0-1 Petter Andersson (2')
1-1 Lukasz Cieslewicz (5')
1-2 Nicolás Pareja (20')
2-2 Søren Ulrik Vestergaard (68')
2-2 Alé udvist, Anderlecht (69')

FC Porto 1-0 Brøndby IF
1-0 Radoslaw Matusiak (54')

Chelsea FC 2-1 Brøndby IF
1-0 Michael Essien (16')
2-0 Florent Malouda (46')
2-1 Luca Senicanin (78')

Med blot ét point efter tre kampe ser det mere end svært ud for Brøndby IF, at gå videre i Champions League. Uheld kalder man det i Brøndby lejren.

- Jeg synes, at vi har været uheldige med vores kampe hidtil. Vi har været godt med i alle tre kampe, og Anderlecht kampen burde vi have vundet, og i de andre kampe kunne vi, med lidt held, have fået et point med hjem, lyder det fra den polske angriber, Lukasz Cieslewicz.

Da man lagde ud mod Anderlecht var det med en vished, om at man skulle godt fra start. Det startede dog midlertidigt knap så godt, og den tidligere Hammarby profil, Petter Andersson, kunne hurtigt bringe belgierne i front, men Lukasz Cieslewicz fik udlignet kort tid efter. Anderlecht viste mest, at de ville vinde, og efter tyve minutters spil kunne de nok engang bringe sig foran. Herefter kæmpede Brøndby heroisk, men uden held. Det held kom først med godt tyve minutter igen, og umiddelbart efter blev Anderlecht reduceret til ti mand. Herefter satsede Brøndby med en forhåndsvis offensiv taktik, men til ingen verdens nytte.

I kampen mod Chelsea var hjemmeholdet bedst før pausen, og med et hurtigt mål efter pausen så det ud til, at Chelsea ville køre Brøndby over, men istedet kæmpede Brøndby sig tilbage i kampen og med en reducering godt et kvarter igen fik de fleste Chelsea tilhængere til, at få en klump i halsen, men da dommer Edo Trivkovic fløjtede af, var klumpen væk igen.

- Dr. Helmut Fleischer håber jeg ikke, vi får som dommer mere. Jeg synes, at han dømte meget til deres (Porto .red) fordel. Vi må skifte to mand ud med skader uden, at vi fik så meget som et frispark, selvom det burde været takseret til mindst et gult, rasede Brøndby træneren efter nederlag på Estadio do Dragão.

Stillingen i CL gruppe G:
1. Chelsea FC 3 3 0 0 5-2 +3 9
2. FC Porto 3 2 0 1 5-2 +3 6
3. Brøndby IF 3 0 1 2 3-5 -2 1
4. Anderlecht 3 0 1 2 4-8 -4 1

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #670: 15 Aug 2008, 22:08 »

Super! Virkelig imponerende resultater.. Du glemte dog bare lige at skrive Chelsea scorede 2 mål? Du skriver at de kun scorede 1 mål. Og så staves 'konkurrenterne' med e og ikke a.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #671: 15 Aug 2008, 22:18 »

God blog

Newton Heath
Manager

« Svar #672: 15 Aug 2008, 22:19 »

Lækker update og jævne resultater  Thumbs Up KIU

Zone 43
Manager

« Svar #673: 15 Aug 2008, 22:27 »

@ alle: Tak for kommentarerne Thumbs Up

@ BenM: Et par dumme fejl, ja. Jeg skal forsøge, at undgå dem i de kommende updates Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #674: 16 Aug 2008, 19:54 »

Unstoppable!

Resultater:
Brøndby IF 4-0 AC Horsens
1-0 Elias Wagner (39')
2-0 David Williams (45')
3-0 Tobias Mikkelsen (72')
4-0 Lukasz Cieslewicz (79')

Brøndby IF 3-1 Randers FC
1-0 Niklas Bärkroth (41')
2-0 Jeffrey Altheer (44')
2-1 Alex Maranhão (49')
3-1 Mike Sserumagga (64')

OB 0-4 Brøndby IF
0-1 Søren Ulrik Vestergaard (11')
0-2 Søren Ulrik Vestergaard (45')
0-3 Michael Jakobsen (59')
0-4 Kasper Lorentzen (89')

Skuffende resultater i Champions League er ikke nok til, at få Brøndby ud af kurs i Danmark. Det har senest Horsens, Randers og især OB kunne mærke. Dermed synes Brøndby, at være klar til de resterende CL kampe.

3-21. Sådan hed skudstatistikken efter, at Nicolai Vollquarts fløjtede kampen mellem OB og Brøndby IF af. Og mens de OB tilhængere, som var blevet for, at se kampen færdig, buhede deres helte ud af banen, så blev Brøndby spillerne hyldet som sande helte, der har banket modstanderen.

Allerede fra første fløjt var det Brøndby spillerne, som angreb ned mod Artur i OB målet, men det var først efter ti minutters spil, at det lykkedes for Brøndby, at komme foran. Søren Ulrik Vestergaard, sidste sæsons topscorer for Brøndby, kunne gøre det til 0-1, og bare få minutter senere havde han også gjort det til 0-2, hvis det ikke var fordi, at han var offside.
OB fik dårligt bolden over midterlinien før de havde mistet den, og Brøndby kunne sætte endnu et angreb afsted. Først i overtiden blev det til 0-2, og igen var det Vestergaard, som scorede og han ligner for alvor en, som presser på for sin plads i front.

Efter pausen var det OB, som lagde bedst ud med to store forsøg, som røg lige foran den ene opstander, og det var det tætteste man kom på en scoring. Michael Jakobsen headede Brøndby på 0-3 efter en times spil, og så kørte Brøndby bolden rundt og gjorde OB spillerne trætte. I de døende minutter sende kampens spiller, Søren Ulrik Vestergaard, Kasper Lorentzen i dybden, og efter, at have taget trækket uden om den indskiftede keeper, Anders Lindegaard, kunne Lorentzen placere bolden over i modsatte side til 0-4, hvilket kampen og blev.

- At slå OB på udebane er flot, men ligefrem, at ydmyge dem på denne måde er ubeskriveligt fantatisk. Det er svært, at sætte ord på det, men vi er glade og tilfredse alle sammen, lød det fra den dobbelte målscorer, Søren Ulrik Vestergaard, efter kampen.

I pokal turnerings fjerde runde blev Randers ydmyget med 3-1, og Brøndby kan i kvartfinalen se frem til et opgør mod de seneste to års modstandere fra pokalfinalen, Vejle BK. Kampen spilles 11/3 på Ny Vejle Stadion.
I Royal League er Brøndby placeret sammen med Malmö FF og Stabæk.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010