home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 270429 gange)
MLL
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #555: 17 Apr 2008, 15:09 »

Jubii.

Lækkert med sejren mod Paris SG Thumbs Up

God update btw

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #556: 17 Apr 2008, 16:37 »

Takker.. Ny stemning Smiley

Jeg regner med en update mere i dag, men jeg vil ikke love noget på nuværende tidspunkt Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #557: 17 Apr 2008, 17:12 »

Nice update Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst

« Svar #558: 17 Apr 2008, 17:28 »

Fed update Wink

Zone 43
Manager

« Svar #559: 17 Apr 2008, 22:29 »

Takker.. Jeg vil gå i gang med en update inden længe Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #560: 17 Apr 2008, 23:00 »

Brøndby finale klar

Med en 1-0 sejr tog Brøndby truppen en Herning for at kæmpe om en plads i dette års pokalfinale. Modsat det første opgør skulle dette blive et målrigt et af slagsen.

For allerede efter 4 minutters spil bringer Juninho hjemmeholdet foran, men få minutter efter blev der udlignet ved Mike Sserumagga. Hvilken start på denne semifinale.
Herefter bølgede det frem og tilbage, og efter 23 minutters spil skulle Simon Poulsen gøre det til 2-1, men igen blev midtjydernes føring hurtigt udlignet - denne gang ved Lukasz Cieslewicz.
Med godt ti minutter til pause sørgede Mike Sserumagga for at Brøndby tog føringen ved pause på 2-3 og samlet 2-4.

Efter pausen kom Midtjylland godt fra start, da Juninho efter kort tid udlignede, men så dummede de sig også for efter hhv. 60. og 75. minutters spil begik de nemlig to straffe som begge blev omsat af Mikkel Thygesen. Og så kunne Jude Nworuhs mål til 4-5 være ligegyldigt.

Kampen endte 4-5, og samlet 4-6 til Brøndby. Finalen bliver en gentagelse af sidste års finale, hvor modstanderen hedder Vejle BK.

- Det er fantatisk for os, og ikke mindst vores mange tilhængere. Midtjylland gør det godt, men vi er en tand bedre samlet over de to kampe, hvilket gør det fortjent, at vi er videre til finalen. Vi har dog ikke tid at fejre det, da der venter et hårdt program.

Efter pokalsemifinalen blev både AC Horsens (3-0) og Esbjerg fB (2-1) slået af Brøndby, som dermed er kommet godt fra start i det travle program. I næste kamp skal man forsøge at spille sig i UEFA Cup finalen, hvor franske Paris SG er modstanderen. Brøndby kommer til Frankrig med en 1-0 føring i bagagen.
« Seneste Redigering: 18 Apr 2008, 11:48 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #561: 18 Apr 2008, 12:17 »

Optakt: Paris SG - Brøndby IF

For tyve år siden var Brøndby blot to minutter fra UEFA Cup finalen, da Rudi Völler scorede og sendte AS Roma i finalen istedet. Roma tabte ved den lejlighed finalen til rivalerne fra Inter.
Nu er Brøndby endnu en gang tæt på UEFA Cup finalen, men det kræver hårdt og koncenteret arbejde gennem de 90 minutter mod Paris SG, som senest vandt turneringen i 2009.

Denne sæson tegner sig for at blive den bedste i klubbens historie, hvilket kan ses i det meste af Danmark. I SAS-Ligaen har man et stort forspring ned til forfølgerne med over 10 point, selvom Brøndby har spillet færre kampe. Samtidig er man klar til pokalfinalen, mens man har genvundet Super Cup finalen og Royal League. Nu vil Brøndby spillerne da også forsøge at vinde en pokal man ikke har vundet før. Nemlig UEFA Cup pokalen.

- Vi skal ikke lukke et hurtigt mål ind, for i såfald kan det blive en rigtig dårlig dag. Vi skal forsøge at forsvare vores føring samtidig med, at vi scorer det vigtige udebanemål, de ikke fik scoret. Det bliver ikke nemt, men jeg tror på det. Fortæller Brøndby spilleren, Adrian Ropotan.

For Paris SG kan en plads i finalen, og evt. genvinde pokalen, gøre en stor forskel på deres sæson. Pariserne er nemlig nr. 4 i Ligue 1 med fem point op til førerholdet, Lyon, med blot tre runder igen. Der udover blev man slået af pokalen til Marseille.

- Hvis vi ikke vinder UEFA Cuppen i år, så vil det være noget af en skuffelse, når nu vi er kommet så langt. Samtidig ser det, desværre, ud til at kan blive vores eneste pokal i denne sæson. Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at slå Brøndby ud i dag. Siger manden, som skal komme med målene, Jérémie Aliadière

De to forventede opstillinger:

Paris SG: M. Josephs - S. Armand, M. Sakho, D. Digard, B. Mendy - W. Erviti, Y. Sankhere, J. Sosa, A. Fernandez - J. Briand, J. Aliadière

Brøndby IF: K. Olimpa - N. Sturgis, M. Jakobsen, S. Kjær - D. Cagara - T. Mikkelsen, A. Ropotan, M. Thygesen, K. Lorentzen - L. Cieslewicz, S. U. Vestergaard

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #562: 18 Apr 2008, 18:35 »

Brøndby leverede sensationen!

Paris er jo som bekendt kærlighedens by, og for alverdens fodbold fans så skulle d. 11/5-11 blive en kærlig dag, i Paris mellem Paris SG og Brøndby IF.

Paris skulle hente en 1-0 føring fra den første kamp, og det gjorde efter en halv times tid ved den tidligere Arsenal spiller, Jérémie Aliadiére, som også skulle bringe Paris foran med 2-0 inden pausen. Paris SG havde kontrolleret gennem første halvleg, og havde en fortjent føring på det tidspunkt.

I pausen kom Yuri Berchiche og David Williams, i stedet for Dennis Cagara og Lukasz Cieslewicz, og især indskiftning af Williams skulle få stor betydning for kampen. For allerede efter et par minutters spil, har han nemlig næstsidste fod på Mikkel Thygesen reduceringsmål.

Og så var David Williams' show lige begyndt. For med tyve minutter igen udlignede han nemlig Paris' føring, og så var det for alvor svært for franskmændene at gå videre. I slutminutterne spiller Williams og Vestergaard 1-2 gennem Paris SG forsvar, hvilket ender med en scoring fra sidstnævnte og så var Brøndby så godt som videre.
Walter Erviti fik dog udlignet for Paris i overtiden, men det var langt fra nok til at gå videre.

Dermed er Brøndby klar til UEFA Cup finalen, som afholdes på Santiago Bernabeu, mod Ajax Amsterdam, som spillede 1-1 mod Zaragoza på hjemmebane. Dermed er hollænderne videre med samlet 2-1.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #563: 18 Apr 2008, 22:42 »

Brøndby sikre sig nyt mesterskab

I 26. spillerunde, for Brøndbys vedkommende, blev det en realitet, at Brøndby fik sikret sig mesterskab nr. 13 i klubbens historie. Det har også blot været et spørgsmål om tid, før det blev en realitet med den sæson, som Brøndby har haft i år.

Efter succesen i Paris var det et reservespækket mandskab, som tog imod nedrykkerne fra Næstved på Brøndby Stadion. De grøn-klædte fra sydsjælland satsede defensivt i håb, at kunne overraske og snuppe ét point med hjem. Sådan blev det ikke, da Deivision med sit første mål i Brøndby trøjen sikrede Brøndby en smal 1-0 sejr.

I sæsonsens næstesidste New Firm skulle der til gengæld falde flere mål. Og det startede da også bedre for de blå-gule, som med to mål midtvejs i første halvleg kunne sikre sig en fortjent pauseføring. Efter pausen kom FCK bedre, og fik hurtigt reduceret ved Morten Nielsen. Med et kvarter igen skulle køberhavnerne også få udlignet ved Stefan Milojevic, men det var ikke nok for FCK, da Sergio Mota i overtiden udnyttede et forsvarskiks til at sikre Brøndby de tre point i Parken

Det var på Aalborg Stadion, mod AaB, at Brøndby defenitivt sikrede sig mesterskabet. Og det startede da også helt fantatisk, da David Williams efter små 20 sekunder bragte Brøndby foran mod et AaB hold, som kiggede på fodbold istedet at spille. Ti minutter senere giver Ronnie Schwartz Nathan Stugis en albue i ansigtet, hvilket udløser en udvisning og et frispark lige ude foran feltet. Det udnytter Sergio Mota til at sikre Brøndby en 2-0 sejr og mesterskabet, som dermed blev en realitet.

Som ønsket tidl. i tråden..
Defensiven
Offensiven

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #564: 18 Apr 2008, 23:23 »

FEDT!!!!!! Thumbs Up Finalen i Uefa Cup'en og Mesterskabet hjemt til vestegnen!!! Super sæson !

Zone 43
Manager

« Svar #565: 18 Apr 2008, 23:37 »

Enig, det har været en sæson udover det sædvanlige Thumbs Up

- Daniel Agger.

sebman
Reserveholdsspiller

« Svar #566: 18 Apr 2008, 23:41 »

Det må jeg sige, det er sgu godt gået Smiley

Og så er det altid dejligt med noget succes til drengene

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

Zone 43
Manager

« Svar #567: 18 Apr 2008, 23:51 »

Takker Smiley

- Daniel Agger.

Lill-Zlatan
Gæst

« Svar #568: 19 Apr 2008, 00:16 »

COME ON BIF!!! Opstemt

Lill-Zlatan
Gæst

« Svar #569: 19 Apr 2008, 00:20 »

Eller ? Are you watching
F-U-C-K

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010