home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1088 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 247614 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #105: 03 Feb 2008, 11:13 »

Hvor meget betalte du for Elias Wagner?

Han var gratis..  crazy

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #106: 03 Feb 2008, 12:33 »

Transfer og rygter

Her, dagen før den danske Super Cup finale, har der endnu ikke været den store aktivitet på transfer marked hos de danske mestre fra Brøndby, hvilket bl.a. skyldes at man tilfreds med den nuværende trup man har, men mange klubber har vist interesse og kommet med bud på et par spillerne bl.a. Jeffrey Altheer, Adrian Ropotan og Simon Kjær.
Således har de blå-gule været med til tre transfer samt udlejninger af de mange reserve spillere man har. Ind er kommet den blot 18-årige landsholdsspiller fra Østrig, Elias Wagner, mens man har sagt farvel til Stefan Gislason og den brasilianske angriber, Gilberto. De fortsætter i hhv. Wisla og Pacos Ferreira.

Selvom der ikke har været handlet meget, så har der været masser af rygter i Brøndby. Nogen af dem finder du herunder.

Morten Skoubo fra Real Sociedad til Brøndby * * * * *
Brøndby har længe vil have deres tidligere angriber tilbage, men Sociedad skulle angiveligt forlange en alt for høj en pris.

Garry Bocaly fra Olympique Marseille til Brøndby * * * * *
Bocaly har aldrig slået igennem i Marseille og får næppe forlænget sin kontrakt. Bocaly synes ikke opsat på et skifte til Danmark

Nicolas Seguin fra Olympique Lyon til Brøndby * * * * *
Brøndby vil gerne leje Lyons forsvars talent for at tjekke ham nærmere an.

Tamas Priskin fra Watford til Brøndby * * * * *
Det ungarnske angrebs talent er glad for tilværelsen i Watford, men et skifte til Brøndby kunne forbedre hans i forvejen stor talent. Watford og Brøndby kæmper en hård kamp mod den rette pris

Søren Ulrik Vestergaard fra Randers til Brøndby * * * * *
Randers bomberen hentes til Brøndby, hvis man ikke kan hente Skoubo eller Priskin til Brøndby.

Leon Jessen fra Brøndby til et Premier League hold * * * * *
Jessen er i overskud i Brøndby, og derfor vil man gerne af med ham. Birmingham, Sunderland, Reading og Frankfurt har sendt bud efter back talentet

Simon Kjær fra Brøndby til Napoli * * * * *
Brøndby synes ikke opsatte på et salg, selvom det italienske mandskab har haft sendt et bud afsted efter ham

Adrian Ropotan fra Brøndby til et større hold * * * * *
Ajax, Bolton, Dortmund, Palermo, Portsmouth og Duisburg har angiveligt sendt et bud efter rumæneren, men hverken Brøndby eller Ropotan vil skilles nu.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #107: 03 Feb 2008, 12:38 »

Genial update, det hele er sku sat rigtig flot op Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager

« Svar #108: 03 Feb 2008, 12:41 »

Uhh det ser spændende ud Zone.. Rigtig flot update..

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #109: 03 Feb 2008, 12:50 »

Takker Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #110: 03 Feb 2008, 13:07 »

God update, men lad være med at sælge ud nu... Vent til efter du er kommet i cl, for så har du pengene, og kan nemmere tiltrække spillere Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #111: 03 Feb 2008, 13:07 »

Du er en genial FM spiller.

Hvor vil du konkret forstærke dit hold? og må jeg se en updateret startopstilling?

Brøndby til jeg dør !

Zone 43
Manager

« Svar #112: 03 Feb 2008, 13:27 »

Hvor vil du konkret forstærke dit hold? og må jeg se en updateret startopstilling?

Imo mangler der ikke rigtig nogen, som kan komme i startopstillingen med det samme, så de handler som evt. kommer vil nok få et år eller to på 2. holdet evt. en udlejning.
Jeg er kommet et stykke frem, så jeg vil ikke afslører hvordan startopstillingen ser ud her og nu Smiley

Tak for kommentarerne Thumbs Up

- Daniel Agger.

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #113: 03 Feb 2008, 13:43 »

Okay. Så en masse talenter Opstemt

Hvornår er der update ?

Brøndby til jeg dør !

Zone 43
Manager

« Svar #114: 03 Feb 2008, 13:46 »

Senere i dag Smiley

- Daniel Agger.

MLL
Manager

« Svar #115: 03 Feb 2008, 13:49 »

Super blog, Zone.

Dejligt med nogle rygter

Tilbage på FmF Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #116: 03 Feb 2008, 14:34 »

Lækker blog, Z43.. Jeg er helt vild med de rygter du har lavet.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Zone 43
Manager

« Svar #117: 03 Feb 2008, 14:51 »

Super Cup finalen 09

For første gang nogensinde stod Brøndby overfor nedrykkerne og pokalmestrene fra Viborg i en Super Cup finale, og det er vel næppe nogen overraskelse at Brøndby er storfavoritter til det opgør, som Parken ligger græs til.
Brøndby har vundet Super Cuppen fem gange ud af fem mulige, mens Viborg har vundet den enkelt gang. Ingen af de to hold har prøvet at tabe sådan en kamp, men det skal der laves om på denne dag.

Brøndbys opstilling: S. Andersen - T. Johansen, M. Jakobsen, S. Kjær, K. Bøgelund - K. Lorentzen, A. Ropotan, M. Thygesen, T. Mikkelsen - D. Williams, L. Cieslewicz

Viborgs opstilling: L. Jørgensen - A. Sennels, J. Andersen, Erivelton, M. Rask - R. Gaucho, R. Åhman-Persson, T. Frandsen, P. Furuseth-Olsen - L. Carlos, L. Kryger

Lidt overraskende var det Viborg som bedst ud til denne kamp, men de grøn-klædte blev rigtig farlige. Farlig var til gengæld om eftertragede Adrian Ropotan, som midtvejs i første halvleg, med lidt held, bragte Brøndby på 1-0 efter et tørt langskud, hvor Viborg keeper, Lasse Jørgensen, ikke kunne nå ned til stolpen og redde bolden.

Knap 34.550 tilskurer kunne se Brøndby øge den føring midt i anden halvleg ved Mikkel Thygesen. Sergio Motas indkast bliver headet videre af David Williams og ender hos en fri Mikkel Thygesen, som via indersiden af stolpen, bringer Brøndby tættere på trofæ nr. 3 i dette år!
Viborg skulle dog komme igen, og bringe lidt spænding i kampens sidste minutter, da Lasse Kryger reducerede. Jesper Andersen sparker bolden væk fra egen halvdel og Lasse Kryger får fat i bolden og banker den over i det lange hjørne.

Efter reduceringsmålet stod der Brøndby på de sidste minutter og i overtiden kunne sidste sæsons topscore, Lukasz Cieslewicz lukke og slukke Viborgs drømme om en sejr, da han udnyttede Tobias Mikkelsen smarte aflevering, ved at banke bolden op i det nærmeste målhjørne.

Brøndby vinder dermed Super Cup finalen 09, og fører fortsat 'stillingen' over flest Super Cup finale sejre, hvor man er oppe på seks styk. FCK følger efter med 4 styk, mens Viborg, AB og OB har snuppet det trofæ en enkelt gang.

Samme aften kom det frem, hvem Brøndby skal op imod i Champions League kvalifikationen. Det første opgør mellem FC Haka og Shakter endte uden mål, men i returkampen vandt det hviderusiske mandskab med sikre 3-0, og skal derfor op imod de danske mestre.
Samme aften kunne Brøndby også indkalde til et pressemøde dagen efter...
« Seneste Redigering: 03 Feb 2008, 15:22 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #118: 03 Feb 2008, 14:56 »

Tillykke med sejren... Ikke fordi den betyder så meget, men et trofæ er altid godt Thumbs Up

Så har dine spillere også god moral til opstarten Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #119: 03 Feb 2008, 15:11 »

God blog Thumbs Up

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010