home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 753 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 346853 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2595: 04 Jan 2009, 18:45 »

Jeg er så godt som videre i UEFA Cuppens gruppespil før den sidste grup, hvor jeg har Rennes away. Og netop Rennes er dem, jeg skal kæmpe med om tredje pladsen i gruppen. Jeg har tre point og fire mål ned til dem, og reglerne er således:

Målforskel
Mål scoret
Mål lukket ind
Koff. point

Jeg er bedre end dem i dem alle, minus scorede mål, hvor de har lavet ét mål mere ene vi har. Det skal siges, at jeg er Brøndby IF Cool
Desværre er gået dårligt for de to øvrige danske hold i CL og UEFA'en, AaB og FCK, som begge ryger ud Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2596: 04 Jan 2009, 19:06 »

Idag har jeg lige vundet lige cuppen med Heerenveen over Roda (!) Vandt med 4-2 og roda havde nærmest ikke en chance. Desuden scorede Kristian Bak Nielsen på hjørne, han score nærmest aldrig, så der blev jeg ekstra glad Rullende Øjne hehe. Ligger nummer 4 i ligaen med 9 point til Ajax (slog dem desuden i semifinalen i Liga Cuppen) som jeg håber jeg kan nå at hente, da jeg er en kamp bagud !  Hævet Øjenbryn
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2597: 04 Jan 2009, 19:22 »

Jeg er lige blevet landstræner for Kina! Glæder mig vildt meget til min første kamp med dem og mit store mål er at komme med til VM!
Logged


JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2598: 04 Jan 2009, 22:49 »

Jeg er lige blevet landstræner for Kina! Glæder mig vildt meget til min første kamp med dem og mit store mål er at komme med til VM!

Kina? det var da et sjovt land at blive landstræner for.. hihi det er sjovt nok, men er det ikke et nedern hold de har ?  Opstemt
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2599: 06 Jan 2009, 19:47 »

Så kom jeg til Danmark, som landstræner og har ansat de to verdensklasse trænere, René Meulensteen og Gianpiero Ventrone og mit store mål, ligesom med Kina, er selvfølgelig at komme med til det kommende VM! Men jeg er allerede kvalificeret til EM da jeg skal være vært for det og det glæder jeg mig meget til!
Logged


Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2600: 07 Jan 2009, 22:19 »

Yes!! Så lykkedes det endelig...

Jeg har været i Arsenal en del år nu, og har lagt stor vægt på egne talenter. Jeg har ikke købt store stjerner i mange sæsoner, men spillere som var under 17 år. Det betyder at jeg nu har et hold, som udelukkende består af spillere som har spillet mindst 2 år i klubben inden de fyldte 20. Det kan ses på dette SS:


Dette hold har nu udviklet sig så meget at de lige har vundet Champions League:

Godt nok "kun" på straffe, men jeg er sgu stolt af mine drenge.  Græder
Logged

Veni, vidi, vici

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2601: 10 Jan 2009, 18:11 »

Så lykkedes det mig at komme med til VM efter to opgør mod Slovakiet, i slutspillet. Det første opgør, som blev spillet i Danmark, vandt jeg 4-2 og nede i Slovakiet blev det 3-3 og så kom jeg med til VM 2014 i Brasilien.
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2602: 11 Jan 2009, 13:41 »

Det bliver bare bedre og bedre i Danmark! For den 26. marts 2014, skulle der spilles venskabskamp mod Argentina på hjemmebane og det hele startede meget godt, da Mikkel Thygesen scorede allerede efter 14. minutter, men såtog Argentina over og de scorede tre mål inden pausen. I pausen skulle der skældes ud pga. at de danske spiller ikke kunne holde fokus! Og det var et helt nyt dansk hold der kom på banen og de vendte en argentinsk 3-1 føring ved pausen til en 4-3 sejr til Danmark ved slutfløjtet. Der var jubel i parken og de danske spillere fik kæmpe ros for at komme så godt tilbage i kampen! Den sidste scoring blev sat ind af det nye stjernefrø, Adda Djeziri, fra Blackburn af og han blev Danmarks helt store helt da han scorede i de absolut sidste sekunder af kampen. En rigtig god forberedelse på VM af Danmark og de virker meget tændte til denne slutrunde! Smiley
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2603: 13 Jan 2009, 15:58 »

WIII! Jeg er den store overraskelse ved VM og nu er jeg kommet i semifinalen efter jeg slog Brasilien 3-2 og så er det endda i Brasilien!! Virkelig dejligt
Logged


Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #2604: 29 Jan 2009, 16:39 »

Har lige smadret Juventus med 5-1 med AaB. Jeg vandt samlet 6-4 efter, at jeg tabte hjemme 1-3 og vandt 5-1 ude. Bevis
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2605: 01 Feb 2009, 14:52 »

Billedet taler for sig selv..



Semifinale mod Arsenal i CL og 6 point ned til Barca med 7 runder igen i La Liga Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2606: 01 Feb 2009, 14:56 »

Det er sgu godt gået Zone! Er glad for at det ikke kun er mig der stadig spiller 08! Wink
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2607: 01 Feb 2009, 20:30 »

Jo tak, KBP12! Af en eller anden grund havde jeg åbenbart ikke gemt efter den sidste Chelsea kamp, så den måtte jeg spille om. Tabte den 3-2, men gik videre alligevel. Billedet herunder er fra returkampen i semifinalen, efter jeg tabte 3-1 i den omvendte kamp..



Barcelona, som jeg nu har otte point ned til i ligaen med fire kampe igen, møder jeg i finalen, i Moskva! The Double er sikker Hævet Øjenbryn

EDIT: Så er mesterskabet en realitet, efter Barca tabte 3-1 ude mod Villarreal. Jeg skulle bare bruge en uafgjort, men med to mål af kongesønnen, Raúl, og en enkelt af assist kongen, Van der Vaart, hentede jeg en 3-0! Cool Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Feb 2009, 21:02 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2608: 03 Feb 2009, 18:55 »

har lige vundet Sas ligaen med Fck for anden gang i træk.. med et stærkt hold med Bla. Rafael Sobis som lavede 30 mål i ligaen.. men blev dog ikke topscore i ligaen med hans mange mål.. men det gjorde Djiiby Fall som scorede hele 34 gange bare i ligaen..
Logged

Lavet Af GadeFM

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2609: 10 Feb 2009, 01:08 »

JAAAH.. vandt lige 7-4 over Rangers med SIF i 3.kvalrunde til CL.. Millioner, her kommer viiii !!!! Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010