home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 998 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 347781 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2385: 24 Okt 2008, 23:36 »

Jeg er meget glad for, at jeg er tæt på oprykning til Bundesligaen i 1. sæson med St. Pauli   Thumbs Up Det er især genfødte Rivaldo der har sørget for den fremgang Opstemt 10 kampe, 10 mål, 8 oplæg og 8.10  Thumbs Up
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2386: 25 Okt 2008, 00:23 »

Jeg er kommet til sæsonen 2055/56, og er lige manager blevet for Arsenal. De har masser af penge, hvilket jeg selvfølgelig har udnyttet en hel del.

Min plan er at jeg om nogle år skal vinde CL, men kun med egne spillere. Dvs spillere som når de fylder 20, allerede har spillet mindst 2 år i klubben. Derfor har jeg sendt en masse scouts ud i verden. Men først har jeg bygget et superhold op, og når en spiller bliver solgt/stopper karrieren, må jeg ikke købe en erstatning. Han skal findes på mit reserve- eller U18 hold.

Med mit hold spiller jeg en hjemmelavet taktik:
FC  FC

AML  MC  AMC  AMR

DMC

DC  DC  DC

GK

AMC'en med en pil frem, og ind mod midten. Og det kører bare for vildt. Selvom jeg kun har 3 DC'ere har jeg efter 13 kampe, vundet 10 og spillet 3 uafgjorte. Min målscore lyder på 23-2. Jeg har et forspring på 8 point, ned til Carlisle som endda har spillet 3 kampe flere.

...og så har vi lige udvidet stadion, nu er der plads til 100.900 tilskuere.  Thumbs Up
Logged

Veni, vidi, vici

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2387: 25 Okt 2008, 13:36 »

Så gik jeg videre i første sæson, til UEFA Cup, via Intertoto, og jeg er kommet i en gruppe med nogle gode hold:

AC Milan
Tottenham
Rosenborg
Nancy
OB

Jeg får Tottenham og Rosenborg hjemme, og Nancy og AC Milan ude. Det kunne dog have været lækkert at få AC Milan og Tottenham på hjemmebane, men mon ikke jeg kan få point mod Nancy og Rosenborg Smiley?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2388: 25 Okt 2008, 20:50 »

Jeg mistede pludselig lysten til mit St. Pauli game uden jeg rigtig ved hvorfor.

Jeg fandt så ud af at Schalke 04 stod uden manager og sendte en ansøgning til dem. De begyndte at forhandle med mig og jeg fik en perfekt kontrakt Opstemt Jeg færdiggørerer sæsonen i St. Pauli, så jeg er sikker på de ryger op i Bundesligaen og så den 7. Juni skifter jeg så til Schalke, mens de sender 2.5 mio tilbage til St. Pauli  Opstemt Imens sørger jeg for at sætte frikøbsklausul på "0" hos mine største talenter, så jeg kan tage dem med til Schalke Opstemt

Schalke sluttede som nr. 6 i 1. sæson og ligger ligenu nr. 13 i Bundesligaen, så det bliver en god udfodring med at få dem tilbage til toppen Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2389: 25 Okt 2008, 21:12 »

Det er så vildt. Jeg skulle vinde over Bayern München i den sidste kamp i CL, for at gå videre til knockout. Og hvad gør jeg, vinder 2-0 på hjemmebane og videre til 2. knockout runde. Så er der lodtrækning, og de syv sidste hold der mangler at blive udtrukket er Real M, Man U, Liverpool, Juventus, Bayern, Fiorentina og jeg selv. Hvem får jeg, Fiorentina, det er så mega vigtigt, så nu har jeg kæmpe muligheder for at gå videre til kvartfinalen. Opstemt
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2390: 25 Okt 2008, 21:23 »

Jeg mistede pludselig lysten til mit St. Pauli game uden jeg rigtig ved hvorfor.

Jeg fandt så ud af at Schalke 04 stod uden manager og sendte en ansøgning til dem. De begyndte at forhandle med mig og jeg fik en perfekt kontrakt Opstemt Jeg færdiggørerer sæsonen i St. Pauli, så jeg er sikker på de ryger op i Bundesligaen og så den 7. Juni skifter jeg så til Schalke, mens de sender 2.5 mio tilbage til St. Pauli  Opstemt Imens sørger jeg for at sætte frikøbsklausul på "0" hos mine største talenter, så jeg kan tage dem med til Schalke Opstemt

Schalke sluttede som nr. 6 i 1. sæson og ligger ligenu nr. 13 i Bundesligaen, så det bliver en god udfodring med at få dem tilbage til toppen Smiley

Hvordan får de penge? og hvorfor skifter du først d. 7. juni? Og skifter man ikke med det samme når man får tilbudt kontrakt?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2391: 25 Okt 2008, 21:24 »

Rooland: Smart trick at give dem en overkommelig klausul Tunge
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2392: 25 Okt 2008, 21:37 »

Hvordan får de penge? og hvorfor skifter du først d. 7. juni? Og skifter man ikke med det samme når man får tilbudt kontrakt?

Det er vel ligesom når du køber en træner, så skal man betale kompensation Smiley Jeg kunne bare vælge "Slut på sæsonen (tyskland)", da jeg blev tilbudt det uden for transfervinduet Smiley Jeg har heller aldrig selv oplevet det før Smiley
Logged

Ostehaps
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2393: 25 Okt 2008, 21:42 »

Har lige smadret Chelsea 4-1 på Anfield Opstemt
Og har vundet også vundet 2-1 over Man. Utd på Anfield. Opstemt
Også har jeg ikke tabt en kamp i sæsonen. Opstemt
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2394: 25 Okt 2008, 21:44 »

Det er vel ligesom når du køber en træner, så skal man betale kompensation Smiley Jeg kunne bare vælge "Slut på sæsonen (tyskland)", da jeg blev tilbudt det uden for transfervinduet Smiley Jeg har heller aldrig selv oplevet det før Smiley

Okay, sindssygt, Gad jeg godt at opleve. Smiley Men fantastisk træk du fikk lavet!
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2395: 25 Okt 2008, 21:50 »

Det er vel ligesom når du køber en træner, så skal man betale kompensation Smiley Jeg kunne bare vælge "Slut på sæsonen (tyskland)", da jeg blev tilbudt det uden for transfervinduet Smiley Jeg har heller aldrig selv oplevet det før Smiley

Jep, den er god nok, jeg er skiftet nu Smiley 3 trænere i St. Pauli har sagt deres job op pga. jeg er væk Opstemt

Okay, sindssygt, Gad jeg godt at opleve. Smiley Men fantastisk træk du fikk lavet!

Hehe tak Smiley Schalke er i økonomisk krise, så det er dejlig med en bunke gratis spillere Wink
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2396: 26 Okt 2008, 10:36 »

Så vandt jeg mesterskabet for 6. sæson i træk med Juventus, og er godt på vej mod the treble, efter at jeg to sæsoner i træk har vundet the double. Jeg er ekstra glad, fordi ikke nok med at jeg er enehersker i Italien, jeg har et næsten Italiensk hold. Gennemsnitlig stiller jeg med 9 italienere hver gang jeg spiller, men næste sæson regner jeg med, at jeg runder de elleve. Hele truppen, reservetruppen og u/20 truppen flyder med italienske A - og U-landsholdsspillere, bl.a. har jeg 8 italienere på A-landsholdet. Jeg har verdens bedste angriber, som på 1½ sæson har scoret 68 mål for mig. Opstemt Jeg har verdens bedste venstrefløj, som kun er 23, og så har jeg flere stamspillere, som kun er omkring 20 Opstemt

Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2397: 26 Okt 2008, 11:12 »

Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2398: 26 Okt 2008, 20:07 »

Hold kæft hvor er jeg glad. Jeg ligger i 2. sæson med CIty, og kæmper med Chelsea om mesterskabet, så mødes vi i 32. spillerunde.
Dette sker:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/7sh47744.jpg
Fantastisk indsats af Caicedo.

Men ikke nok med det, 2 gange mere, har jeg vundet storsejre over Chelsea.
Her: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/dp147902.jpg
Hvor Jo, som i kan se, lavede 5 mål ligesom Caicedo gjorde.

Og her: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/hPI47981.jpg
Hvor Gomis laver 5 mål.

Synes det er ret sjovt, at jeg har slået dem stort 3 gange, og hver gang har en spiller af mine, lavet 5 mål.
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2399: 26 Okt 2008, 20:09 »

Elano har også lige smidt en kasse ind Opstemt men godt klaret  Wink
Logged

Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010