home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 48 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 348678 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2220: 15 Okt 2008, 15:22 »

Er Fabregas virkelig på U21 holdet, eller har jeg misorstået noget?!
Logged

19-18!

andersvilster
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2221: 15 Okt 2008, 15:23 »

Og jeg har lige smadret Tottenham med 5-1.  Opstemt
Er Fabregas virkelig på U21 holdet, eller har jeg misorstået noget?!


Han er under 21 Peace det var det jeg mente
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2222: 15 Okt 2008, 19:11 »

Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2223: 15 Okt 2008, 19:14 »


Det er da nok noget af det vildeste jeg nogensinde har set. Må da være sygt for PSG. At hente 12 point, men ryge ud alligevel. Vanvittigt MLL!!  Opstemt
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2224: 15 Okt 2008, 19:15 »

Det er da nok noget af det vildeste jeg nogensinde har set. Må da være sygt for PSG. At hente 12 point, men ryge ud alligevel. Vanvittigt MLL!!  Opstemt

Ja det var rimelig syg afslutning, tror endda Real Madrid scorede mod Kiev i det 85 min  Opstemt
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2225: 15 Okt 2008, 19:16 »

Ja det var rimelig syg afslutning, tror endda Real Madrid scorede mod Kiev i det 85 min  Opstemt

Haha, havde sku håbet at Madrid ville blive syndebukken !  Opstemt
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2226: 15 Okt 2008, 19:37 »

Har lige købt Pazzini til AC Milan og han har scoret 6 mål i 3 kampe..

Også scorede han i det sidste minut mod Inter på udebane, som, afgjorde kampen vores fordel. Peace
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2227: 15 Okt 2008, 20:23 »



Så har jeg fået afsluttet min fjerde sæson med Real Sporting de Gijón, og så blev der for første gang i klubbens historie sikret en UEFA Cup billet, hvorfor jeg selvfølgelig er ovenud lykkelig!
« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 20:30 af vondracek » Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2228: 15 Okt 2008, 20:42 »



Så har jeg fået afsluttet min fjerde sæson med Real Sporting de Gijón, og så blev der for første gang i klubbens historie sikret en UEFA Cup billet, hvorfor jeg selvfølgelig er ovenud lykkelig!
Flot klaret vondra   Thumbs Up
Hvilken division ligger de i fra starten og hvordan ser dit økonomiske niveau ud?
Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2229: 15 Okt 2008, 20:49 »



Så har jeg fået afsluttet min fjerde sæson med Real Sporting de Gijón, og så blev der for første gang i klubbens historie sikret en UEFA Cup billet, hvorfor jeg selvfølgelig er ovenud lykkelig!

Det er sgu flot, men hvad er dine mål så for den kommende sæson?
Nationalt og internationalt.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2230: 15 Okt 2008, 20:55 »

5-2 hjemme over Roma! Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2231: 15 Okt 2008, 20:56 »

Flot klaret vondra   Thumbs Up
Hvilken division ligger de i fra starten og hvordan ser dit økonomiske niveau ud?

Mange tak, Roxer :-)

Hvis du starter et spil med patch 8.02, hvilket jeg gjorde, så starter de i Segunda Division – altså Spaniens anden bedste række. Økonomien er været ret svingende. Jeg startede med underskud i hver evig eneste måned indtil jeg rykkede op Primera Division, hvor jeg fik en overraskende billet til UEFA Intertoto Cuppen, som sikrede mig videre avancement til UEFA Cuppen. Dette gav mig et kæmpe økonomisk boost. I min tredje sæson formåede jeg dog ikke at kvalificere mig til endnu en omgang europæisk fodbold, hvorfor min økonomi var ret svingende, og nu her i slutningen af min fjerde sæson er jeg nede og runde -15 millioner kroner.

Dog har jeg lige fået solgt min vidunderdreng og spilstyrer til Barcelona for hele 235 millioner kroner + 45% af det næste salg (købte ham for 13 millioner kroner), hvorfor jeg selvfølgelig ikke bekymrer mig om mit "lille" underskud, da jeg snart modtager transferpengene :-)

Klaus Fejer: Som nævnt før, så formåede jeg allerede i min første sæson i Primera Division (min anden sæson i alt, da jeg startede i Segunda) at kvalificere mig til UEFA Cuppens gruppespil. Den anden sæson tog meget hårdt på mig, da jeg skulle fokuserer på tre turneringer, hvorfor jeg endte på en 13. plads i ligaen. Der er ikke store forventerninger til klubben hvad angår europæisk sammenhæng, og derfor tror jeg, at jeg denne gang vælger at prioritere ligaen højere end sidst :-)

EDIT: Beklager dumme stavefejl, men har arbejdet otte timer i dag, så kan ikke helt tage mig sammen :-D
« Seneste Redigering: 16 Okt 2008, 15:00 af vondracek » Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2232: 15 Okt 2008, 21:02 »

Mange tak, Roxer :-)

Hvis du starter et spil med patch 8.02, hvilket jeg gjorde, så starter de i Segunda Division – altså Spaniens anden bedste række. Økonomien er været ret svingende. Jeg startede med underskud i hver evig eneste måned indtil jeg rykkede op Primera Division, hvor jeg fik en overraskende billet til UEFA Intertoto Cuppen, som sikrede mig videre avancement til UEFA Cuppen. Dette gav mig et kæmpe økonomisk boost. I min tredje sæson formåede jeg dog ikke at kvalificere mig til endnu en omgang europæisk fodbold, hvorfor min økonomi var ret svingende, og nu her i slutningen af min fjerde sæson er jeg nede og runde -15 millioner kroner.

Dog har jeg lige fået solgt min vidunderdreng og spilstyrer til Barcelona for hele 205 millioner kroner + 45% af det næste salg (købte ham for 13 millioner kroner), hvorfor jeg selvfølgelig ikke bekymrer mig om mit "lille" underskud, da jeg snart modtager transferpengene :-)

Klaus Fejer: Som nævnt før, så formåede jeg allerede i min første sæson i Primera Division (min anden sæson i alt, da jeg startede i Segunda) at kvalificere mig til UEFA Cuppens gruppespil. Den anden sæson tog meget hårdt på mig, da jeg skulle fokuserer på tre turneringer, hvorfor jeg endte på en 13. plads i ligaen. Der er ikke store forventerninger til klubben hvad angår europæisk sammenhæng, og derfor tror jeg, at jeg denne gang vælger at prioritere ligaen højere end sidst :-)

EDIT: Beklager dumme stavefejl, men har arbejdet otte timer i dag, så kan ikke helt tage mig sammen :-D

Hold da k@ft! Det lyder godt nok som et spændenede game, du har fået startet dig. Jeg håber du kommer til tops i den kommende sæson Grin
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2233: 15 Okt 2008, 21:21 »

Hold da k@ft! Det lyder godt nok som et spændenede game, du har fået startet dig. Jeg håber du kommer til tops i den kommende sæson Grin

Hehe ja, det kan jeg også love dig for det er, og mange tak. Jeg havde jo også sat mig nogle mål i min blog, som du kan finde her, hvilket har givet mig en del motivation. Selvom klubben starter i den anden bedste række, og med en kedelig medieprognose, så har de de bedste træningsfaciliteter man kan få i spillet, hvilket var grunden til, at jeg valgte at satse på ungdommen. Og nu kan man jo bare se hvad det for nyligt er sket med klubbens 20 årige vidunderdreng :-)
Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2234: 15 Okt 2008, 21:29 »

Hehe ja, det kan jeg også love dig for det er, og mange tak. Jeg havde jo også sat mig nogle mål i min blog, som du kan finde her, hvilket har givet mig en del motivation. Selvom klubben starter i den anden bedste række, og med en kedelig medieprognose, så har de de bedste træningsfaciliteter man kan få i spillet, hvilket var grunden til, at jeg valgte at satse på ungdommen. Og nu kan man jo bare se hvad det for nyligt er sket med klubbens 20 årige vidunderdreng :-)

Sad faktisk og ærgede mig over at der ingen blog var. Det viste sig så, at der var en blog! Thumbs Up - Nu må du bare have fart i produktionen af unge vidundere.  Peace
Logged

Sider: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010