home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 348233 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2160: 14 Okt 2008, 16:30 »

Det ser rigtigt fornuftigt ud vondra. Hvad har du opnået med dem i de 4 år i klubben Smiley?
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2161: 14 Okt 2008, 16:33 »

3-1 ude over Roma med Milan! Thumbs Up
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2162: 14 Okt 2008, 16:46 »

Det ser rigtigt fornuftigt ud vondra. Hvad har du opnået med dem i de 4 år i klubben Smiley?

Den første sæson stod på en noget overraskende tredjeplads i Segunda Division, og en topscorerpris til min kroatiske angriber Mate Bilic. Placeringen betød selvfølgelig, at jeg skulle spille Primera Division bold i min anden sæson, hvor målet var at holde mig i live. Det endte dog med, at jeg kvalificerede mig til UEFA Intertoto grundet fair play prisen, hvis jeg husker rigtig. Endnu engang blev min kroatiske angriber, Mate Bilic, topscorer foran blandt andet David Villa og Kanouté. Han vandt også den gyldne støvle i Europa. I denne sæson blev klubben også årets største forbedring i Spanien :-)

Min tredje sæson var dog lidt skuffende. Mate Bilic fik kun scoret sølle fem mål i de 25 kampe jeg havde startet med ham i opstillingen, så jeg valgte at give ham en bænkplads. Jeg fik kvalificeret mig til UEFA Cuppens gruppespil, hvor jeg – endnu engang – overraskede og gik videre. Det blev dog til et samlet nederlag over Bordeaux i den første knockout runde, men det tog jeg ikke så tungt, da ingen havde forventet europæisk bold så hurtigt. Det tog også hårdt på spillerne, at deltage i UEFA Cuppen og samtidige spille liga- og pokalbold, hvorfor jeg endte på en acceptabel 13. plads.

Og nu er jeg så i gang med min fjerde sæson. Har fået skrevet kontrakt med et par store navne, hvor Gavilan, De las Cuevas, Camacho og Xisco hurtigt kan nævnes. Der er altså sket en del uforventet ting i klubben, og jeg er langt fra færdig ;-)
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2163: 14 Okt 2008, 16:48 »

Hold da op. Lyder som et godt save du har gang i der Wink
Logged


andersvilster
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2164: 14 Okt 2008, 17:04 »

Den første sæson stod på en noget overraskende tredjeplads i Segunda Division, og en topscorerpris til min kroatiske angriber Mate Bilic. Placeringen betød selvfølgelig, at jeg skulle spille Primera Division bold i min anden sæson, hvor målet var at holde mig i live. Det endte dog med, at jeg kvalificerede mig til UEFA Intertoto grundet fair play prisen, hvis jeg husker rigtig. Endnu engang blev min kroatiske angriber, Mate Bilic, topscorer foran blandt andet David Villa og Kanouté. Han vandt også den gyldne støvle i Europa. I denne sæson blev klubben også årets største forbedring i Spanien :-)

Min tredje sæson var dog lidt skuffende. Mate Bilic fik kun scoret sølle fem mål i de 25 kampe jeg havde startet med ham i opstillingen, så jeg valgte at give ham en bænkplads. Jeg fik kvalificeret mig til UEFA Cuppens gruppespil, hvor jeg – endnu engang – overraskede og gik videre. Det blev dog til et samlet nederlag over Bordeaux i den første knockout runde, men det tog jeg ikke så tungt, da ingen havde forventet europæisk bold så hurtigt. Det tog også hårdt på spillerne, at deltage i UEFA Cuppen og samtidige spille liga- og pokalbold, hvorfor jeg endte på en acceptabel 13. plads.

Og nu er jeg så i gang med min fjerde sæson. Har fået skrevet kontrakt med et par store navne, hvor Gavilan, De las Cuevas, Camacho og Xisco hurtigt kan nævnes. Der er altså sket en del uforventet ting i klubben, og jeg er langt fra færdig ;-)


Du milde kineser, et fremragende save. Måske skulle man overveje dem? Huh
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2165: 14 Okt 2008, 17:12 »

Hold da op. Lyder som et godt save du har gang i der Wink

Hehe det kan du også bande på det er :-)


Du milde kineser, et fremragende save. Måske skulle man overveje dem? Huh

Det kan helt klart anbefales. Klubben har forresten også de bedste træningsfaciliteter man kan få i spillet fra start af, hvorfor man i ny og næ modtager et par guldfugle. Jeg startede blandt andet med en angriber fra Portugal, som ser ganske lovende ud, og som har fået chancen i på førsteholdet i denne sæson.

Fang mig endelig over PM, hvis du vil have lidt yderligere information :-)
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2166: 14 Okt 2008, 18:02 »

Ja! Sidste runde blev skudt i gang, jeg lå på 2. pladsen, 2 point efter Manchester United. Jeg skulle møde Aston Villa og Manchester skulle møde Blackburn.
Jeg vinder 2-0 og Manchester spiller kun uafgjort, fantastisk!
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2167: 14 Okt 2008, 18:45 »

Lækkert, thomasmoll. Men du har vel samme antal point som United, så hvordan ser det ud med målforskellen?

Og så har jeg lige besejret Valencia, som ligger på en suveræn førsteplads i ligaen, 4-3 på hjemmebane! :-)

EDIT: Hov kom lige til at forveksle Valencia med Barca, som fører ligaen overlegent :-)
« Seneste Redigering: 14 Okt 2008, 19:00 af vondracek » Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2168: 14 Okt 2008, 18:48 »

Lækkert, thomasmoll. Men du har vel samme antal point som United, så hvordan ser det ud med målforskellen?

Og så har jeg lige besejret Valencia, som ligger på en suveræn førsteplads i ligaen, 4-3 på hjemmebane! :-)
Da ikke hvis der var to points forskel?
Logged


Arsenal Football Club


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2169: 14 Okt 2008, 18:49 »

Jo, fordi United fik uafgjort.
Logged

19-18!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2170: 14 Okt 2008, 18:50 »

fuck jemil du heldig xD
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2171: 14 Okt 2008, 18:51 »

Jo, fordi United fik uafgjort.
Nårh jo! Grin
Logged


Arsenal Football Club


vondracek
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2172: 14 Okt 2008, 18:51 »

Da ikke hvis der var to points forskel?

Jo da? Lad os sige, at stillingen så sådan her ud:

1. United - 70 point
2. Thomasmall - 68 point

United spiller uafgjort, så de har 71 point, imens thomasmoll vinder, hvorfor han også har 71 point. Skal den skæres mere ud i pap?

EDIT: For sent..
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2173: 14 Okt 2008, 18:52 »

Lækkert, thomasmoll. Men du har vel samme antal point som United, så hvordan ser det ud med målforskellen?

Og så har jeg lige besejret Valencia, som ligger på en suveræn førsteplads i ligaen, 4-3 på hjemmebane! :-)
Jeg have lukket 25 mål ind, og scoret 83. Og Manchester havde lukket 23 ind og scoret 71
Så en målscore på +58 til mig, og +48 til Manchester.

Har lige scoret til 1-0 i Champions Legaue finalen mod Real Madrid. i 89:40 min.

- Det lyder ikke dumt, tillykke.

Edit: Ikke undervurder mig, jeg fik 87 point, og ligeledes Manchester United, som den kvikke bruger nok har lagt mærke til (Læs: Ikke NicolasFelipe :-D)
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2174: 14 Okt 2008, 18:52 »

Jo da? Lad os sige, at stillingen så sådan her ud:

1. United - 70 point
2. Thomasmall - 68 point

United spiller uafgjort, så de har 71 point, imens thomasmoll vinder, hvorfor han også har 71 point. Skal den skæres mere ud i pap?
Har forstået det... crazy
:-)
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010