home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 410550 gange)
Rooland
Manager

Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1965: 15 Sep 2008, 15:56 »

Så vandt jeg lige mesterskabet med Zenit i 2. sæson Opstemt Det er min 5. pokal med klubben Smiley

Mester holdet ser sådan ud :

Pavel Pogrebyak - Alexander Kerzhakov

Andrés D'Allesandro -  Andrey Arshavin - Anatoly Tymoshuck - Rafinha

Ruslan Nakushev - Sebastien Puygrenier - Patricio Araujo - Alexandr Anyukov

Vyacheslav Malafeev

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1966: 15 Sep 2008, 16:02 »

Godt gået, er Arsenal har købt Silva og Villa:b

tobiha
Lilleputspiller
*

« Svar #1967: 15 Sep 2008, 21:02 »

'

no wonder jeg ligger no.1 med OB

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #1968: 15 Sep 2008, 21:06 »

Godt nok ligger jeg ikke nummer 1, men fuck mine spillere spiller godt  Thumbs Up

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/st605568.jpg

tobiha
Lilleputspiller
*

« Svar #1969: 15 Sep 2008, 22:12 »

Godt nok ligger jeg ikke nummer 1, men fuck mine spillere spiller godt  Thumbs Up
Det sku de dælme osse helst til de lønninger  Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #1970: 16 Sep 2008, 13:49 »

Jeg har lige nået Champions League finalen med Zenit i kun 3. sæson Opstemt Opstemt Opstemt

Efter at kvalificeret mig videre fra gruppen på en sikker 2. plads, skule jeg møde Chelsea i første knockoutrunde. Jeg havde hentet Fabricio Coloccini i vinterpausen. Jeg får med helt hevet en 1-1 hjem, hvor debutaten Coloccini får scoret.

I retur kampen på Stamford Brigde får jeg det meget svære. Aleksandr Kerzhakov får scoret kort tid efter pausen. Vyacheslav Malafeev står en fremragende kamp og redder 15 skud fra Chelsea der når inden for målrammen. Pavel Pogrebyak scorer endnu en gang kort før slutfløjt og de umulige er sket.

Næste modstander var AC Milan, hvor jeg regnede med at ryge ud med mange mål. Jeg kommer dog foran 3-0 inden for den første halve time med 2 scoringer fra Kerzhakov og 1 fra Puygrenier. Men så modtager Colocinni et direkte rødt kørt og jeg må forsvare kraftigt resten af kampen. Malafeev kan ikke redde mig denne gang og kampen slutter 3-3. Jeg skal nu bruge en sejr (eller 4-4 Wink) på San Siro.

Jeg mangler selvfølgelig også Coloccini i dette opgør, så det burde heller ikke blive en nem opgave. Men Malafeev  står fuldstændig fremragende og holder igen målet rent mod et stor hold. Pavel Pogrebyak får scoret på et komplet lykke træf og vi er i semifinalen, hvor modstanderen er Barcelona.

De mangler så både Messi, Abidal og Puyol har karantæne, så her begynder jeg underligt nok at tro på en samlet sejr efter de 2 seneste mirakler. Coloccini er stadig ude og har siden Milan kampen fået en karantæne dag ekstra, så han først kan være med i finalen. Sidnei, som har afløst Coloccini i forsvaret sætter hovedet på et indlæg fra Andres D'Allesandro og vi er igen foran mod et storthold. Kort tid efter pausen begynder barca at spille vildt offensivt og vi kan ikke holde dem fra chancer. Da Bojan får scoret ligner det et nederlag og jeg har igen mistet troen. Puygrenier får dog scoret sentasionelt igen (Vondraceks Hjørnesparks taktik <3 Wink) og så ser det hele meget bedre ud. Malafeev står endnu en storkamp og vi får hevet endnu en flot "skalp" hjem.

I returen havde Barca fået Messi, Abidal og Puyol tilbage. De kunne så stille i en skræmmende opstilling, hvor de også kunne sætte Ribery og Henry ind. Mens jeg måtte undvære anføreren Tymoschuck, Ruslan Nakushev og denne gang også Puygrenier. Så denne gang stod jeg under anføreren, mit normale centerforsvar og min normale venstreback.
Bojan bringer Barca foran, så nu skulle vi score 2 gange, før vi kunne nå finalen, så jeg skulle faktisk sejre nu.
Superbomberen Kerzhakov får udlignet og da Milito river Helder Barbosa ned i straffesparks feltet begynder jeg igen at tro på en sejr over storholdet. Rafinha scorer sikkert og Arshavin får forstørret finale drømmene, da han 5 min før pausen gør det til 1-3 til Zenit. Xavi får dog scoret inden pausen, men det ser nu meget sort ud for Barca, da de skal score 3 mål i 2. halvleg, pga. en bedre udebane score til os. Igen står Malafeev en fuldstændig en fremragende kamp selvom Barca får udlignet til 3-3 (samlet 4-5). Uden ham havde den stået 5,6 eller 7-3, for det forsvar jeg stillede med kunne nemt havde været snydt af Barcas offensiv så mange gange (Lebedev - Araujo - Sidnei - Rafinha). Kampen ender 3-3 og vi er så i finalen mod endnu et sentastions hold, Porto, som også har fået ram på nogle af de største : Inter, Juventus, Arsenal.

Porto har jeg spillet mod 2 gange i gruppespillet. Her vandt de 3-1 på hjemmebane, mens jeg fik hevet 0-0 hjem på GazProm arena (Malafeev <3). Jeg skal spille finalen om lidt Wink

Edit : Jeg glemte lige at nævne at Massimo Bussaca og Barca selv hjalp pænt godt til i returopgøret mod dem. Barcas spillere stod gang på gang offside og især Gudjohnsen kunne ikke forstå reglen. Sindsyge 15 gange blev der dømt offside i kampen mod Barcelona.

« Seneste Redigering: 16 Sep 2008, 13:57 af Rooland » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #1971: 16 Sep 2008, 14:04 »

Vildt ?!
Dejligt med de sensationelle sejre.
Det ville da være utrolig bittert hvis det lykkedes for Porto at besejre dig efter fantastiske sejre over Chelsea, Milan og Barca.
Hold os underrettet om finalen Andreas !  Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #1972: 16 Sep 2008, 14:18 »

Vildt ?!
Dejligt med de sensationelle sejre.
Det ville da være utrolig bittert hvis det lykkedes for Porto at besejre dig efter fantastiske sejre over Chelsea, Milan og Barca.
Hold os underrettet om finalen Andreas !  Opstemt

Ja og tror desværre også de vinder Skuffet For de har haft rimeligt godt styr på mig 2 gange i gruppespillet og hvis mit skadeshelvede fortsætter kan det sagtens ødelægge det hele Skuffet

Newton Heath
Manager

« Svar #1973: 16 Sep 2008, 14:25 »

Ja og tror desværre også de vinder Skuffet For de har haft rimeligt godt styr på mig 2 gange i gruppespillet og hvis mit skadeshelvede fortsætter kan det sagtens ødelægge det hele Skuffet

Men alt kan ske i finalen og bolden er rund.
Eller hvad man nu siger ?  crazy Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #1974: 16 Sep 2008, 14:52 »

Så fik jeg en dejlig optakt på finalen Smiley Anatoly Averin har købt Zenit og har fjernet de -100 mio jeg havde stående på bankkontoen Opstemt

Han har dog opsagt samarbejdet med alle venskabsklubberne, men det er sgu en pris jeg gerne vil betale Opstemt

Philiphp
Lilleputspiller
*

« Svar #1975: 16 Sep 2008, 14:57 »

Har signet Dalibor Volas med Leeds i anden sæson for 1,5 mill KANON køb Opstemt

12 kampe 13 mål 3 assists 3 MOM og snit på 8.00

Han skal helt sikkert sørge for at oprykning ikke gliper i denne sæson også Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #1976: 16 Sep 2008, 15:00 »

Jeg ved ikke følgende høre til i glædestråden, men jeg var både vred, glad og lettet over præstationen.

Jeg spiller med Man Utd og er i anden sæson. Jeg havde en meget underlig første sæson med flere fremragende præstationer, men lige så mange forfærdelige præstationer. Spillet er blevet stabiliseret i anden sæson, men katastrofen var for alvor ved at indtræffe i anden semifinalekamp i Champions League mod Lyon.

Vi vinder en sikker 3-0 sejr hjemme i første kamp og efter 20 minutter af returen scorer Tevez til 1-0 og vi er mere eller mindre i finalen, men ................... . ved pausefløjtet er vi bagud med 5-1 efter en decideret katastrofekamp af især Brown og Evra på de to backpladser. Jeg sviner spillerne til i pausen, men fem minutter ind i anden halvleg bliver det alligevel 6-1 ved Bodmer. Jeg skifter ud og går over til en 3-4-3 med spil igennem midten og meget offensive indstillinger. Helt vanvittigt får Vidic og Rooney reduceret til 3-6 med 20 minutter igen. Jeg skifter derefter til en ultra defensiv opstilling og det lykkes os at kvalificere os til finalen, efter den nok mest vanvittige oplevelse, jeg har haft med de nyere udgaver af FM.

Det skal lige siges, at selvom vi gik videre, udviste jeg min vrede efter kampen, for det må bare ikke ske, at man sætter en 3-0 føring over styr i en Champions League semifinale

kasperbp12
Manager

« Svar #1977: 16 Sep 2008, 15:05 »

god præstation, men det var da helt vildt som i kunne komme bagud på kun en halvleg, men alligevel godt du gik videre Thumbs Up

Rooland
Manager

« Svar #1978: 16 Sep 2008, 15:17 »

Jeg regnede selvfølgelig heller ikke med en sejr denne gang, da jeg stod mod Porto i CL finalen. De havde enda hjemmebane og jeg havde ikke vundet over dem de sidste 2 gange jeg havde mødt dem.

Supermanden Kerzhakov åbner festen og da Puygrenier 5 min senere gør det til 2-0 ser det udtil jeg kan køre den helt hjem. Rafael Sobis får dog scoret til 2-1 inden pausen. Jeg bruger igen "I skal vinde den her kamp for fansenes skyld" talen til spillerne, da den har virket fantastisk hele vejen.
Sølle 2 min efter halvlegen får vi hjørnespark. Andrés D'Allesandro ligger bolden indover og Helton kommer tonsende ud fra sit mål for at bokse bolden væk. Han fejl bedømmer dog fuldstændig bolden og så kan Coloccini sikkert gøre det til 3-1!
Der sker ikke meget mere i kampen og jeg kan kalde mig CL mester med Zenit.

Min mest sindsyge oplevelse i FM NOGENSINDE, der blev godt hjulpet på vej af Vondraceks Hjørnesparks taktik og Vyacheslav Malafeev Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #1979: 16 Sep 2008, 15:25 »

god præstation, men det var da helt vildt som i kunne komme bagud på kun en halvleg, men alligevel godt du gik videre Thumbs Up

Jeg var også total i chok, da målene begyndte at regne ind, men heldigvis vendte vi kampen og jublen på mit lille hjemmekontor ville ingen ende tage, da kampen blev fløjtet, men jeg var som sagt hård i min kritik overfor spillerne efter kampen.

Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 179 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010