home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 1037 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 73 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 348511 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1560: 11 Aug 2008, 23:57 »



Jeg er virkelig en glad manager lige nu. Første sæson med Real Sporting de Gijón stod på en meget heldig oprykning til Primera Divsion, hvor mit mål var at holde mig væk fra nedrykningsstregen. Sæsonen startede bogstavlig talt skidt, og i de første ti runder lignede det, at jeg skulle tilbringe endnu en sæson i spaniens næstbedste række. Jeg lavede små justeringer i mine taktikker, hvilket resulterede i, at jeg blandt andet fik slået Barca på Camp Nou i en heldig sejr, hvor jeg scorede på min eneste chance. Hvis der findes en Gud, så var han helt klart skyld i, at min gode stime fortsatte på det tidspunkt. Fik hevet vigtige uafgjorte hjem mod blandt andet Atlético Madrid og Valencia, imens Sevilla blev besejret hele 3-1. Før jeg fik kigget mig om skulderen indså jeg, at holdet rent faktisk havde en teoretisk  chance for at placere sig på en plads, som enten ville give en billet til UEFA Cuppen eller Intertoto. Jeg mødte, desværre, Villarreal i andensidste kamp, som jeg tabte, hvilket resulterede i, at enten Getafe og Sociedad skulle tabe deres sidste kamp, hvis der skulle spilles europæisk fodbold i næste sæson.

Jeg vandt min kamp over Levante, men Getafe og Sociedad vandt også deres, hvilket gav sjette-, syvende-, ottende- og niendepladsen det samme antal point. Sociedad var bedre end mig indbyrdes, Getafe havde jeg fået to uafgjorte mod, så de vandt på målscoren, mens jeg havde spillet én uafgjort mod Sevilla, samt vundet én. Her tænkte jeg så: Nu er det slut - ingen UEFA eller Intertoto Cup til mig. Men. Godt nok står der i reglerne, at de fire øverste hold kvalificere sig til Champions League, hold placeret på femte- og sjettepladsen kvalificerer sig til UEFA Cuppen, samt holdet på syvendepladsen kvalificerer sig til Intertoto. Jeg var endt på ottendepladsen, hvorfor jeg tænkte, at det ikke blev til europæisk deltagelse næste sæson. Men underligt nok, så er jeg alligevel kvalificeret til Intertoto - hvordan det kan lade sig gøre må I virkelig ikke spørge mig om, men jeg går ud fra, at det var på grund af den spanske pokalfinale, som stod mellem Barca og Real Madrid, der jo begge havde kvalificeret sig til Champions League via ligaen, hvorfor de derfor ikke kan være med i UEFA Cuppen.

Da jeg så det blev jeg virkelig glad for jeg havde virkelig ikke forestillet mig, at det ville komme til at gå så godt. Dog kan jeg takke min to kroatiske angribere, Mate Bilic og sæsonens bedste indkøb, Ante Rukavina. Førstenævnte fik scoret hele 30 ligamål, og blev nummer ét på topscorerlisten foran blandt andet David Villa, Samuel Eto'o og Nihat. Aldrig før har jeg set disse to spillere slå til på landsholdet så tidligt på sæsonen, og slet ikke Mate Bilic. Men de er blev fast inventar, hvor Ante Rukavina i tre kampe har scoret fire mål, og var med til en sikre en sejr over Sverige i VM kvalifikationen. Det er svært at sætte ord på hvad jeg har opnået på kun to sæsoner, men glæden fortsætter - Mate Bilic har nemlig også vundet den gyldne støvle.

Hvilken fantastisk følelse!
« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 00:01 af vondracek » Logged

Czar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1561: 12 Aug 2008, 01:09 »

Yessurr. Første sæson med Cisco Roma, sikker oprykning 3.runder før tid til Serie C1/A. Den største profil på holdet var helt klart Doudin med 26 kasser i 29 kampe. Nu er Inter, Roma, Sampdoria, Fiorentina og Parma ude efter ham. Regner dog med at lade ham spille en sæson til for klubben. Og i sommerpausen kommer Luis Jimenez fra Inter af Wink Går endnu en spændende sæson i møde.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1562: 12 Aug 2008, 05:59 »

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. Sapara var min største stjerne sammen med Farnerud, og han scorede 36-38 mål og blv ligaens suværene topscorer. Hna var også min playmaker. Men på den anden side er 75 mil +20% videre salg uffatelig mange penge for en dansk klub, så jeg kunne bare ikke isge nej. Good bye Sapara  Græder Hello Money  Smiley


Der bliver også hevet i alle mine største stjeerner, og det er noget jeg ikke er så særlig glad for. Holmen er muligvs på vej til Auxerre for 30-40 millioner, Farnerud til PSV for 50 millioner, Jonsson til Bolton osv osv

Men det skal vel i glædestråden, at jeg vandt ligaen og pokalturneringen i 1. sæsong Opstemt

Logged

19-18!

andersfa123
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1563: 12 Aug 2008, 17:44 »

Weee, vandt lige 3-0 over Svendborg med FC Bornholm. Oddset på at jeg vandt var 11.00 Opstemt

Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1564: 12 Aug 2008, 18:47 »

Åååårh lettelse!

Er i forvejen for meget bagude i titel-kapløbet med United, og det så slemt ud mod Tottenham på White Hart Lane. Var bagude 2-1 ved pausen, og de gravede sig helt ned, hvilket gør det nærmest umuligt at komme til chancer. Rooney udligner og i 93. minut for jeg et hjørne, som Vidic sender ind! Kunne ikke være gladere.
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1565: 12 Aug 2008, 19:17 »

Jeg har også lavet et vildt comeback imod Snottenham! Opstemt
Jeg vinder altid over dem. Altid.

Wink
Logged


Arsenal Football Club


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1566: 12 Aug 2008, 19:21 »

Du vinder altid over dem med Arsenal eller hvad ? Smiley
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1567: 12 Aug 2008, 19:34 »

Du vinder altid over dem med Arsenal eller hvad ? Smiley
Nårh ja, glemte jeg at sige. Det er selvfølgelig med Arsenal!
Jeg kan poste comebacket igen hvis du vil se det? Smiley
Logged


Arsenal Football Club


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1568: 12 Aug 2008, 19:35 »

Tror skam på dig Smiley skulle bare lige vide om du slog dem med alle hold eller "bare" med Arsenal. Man trods alt en dræbertrup i Arsenal.
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1569: 12 Aug 2008, 19:38 »

Tror skam på dig Smiley skulle bare lige vide om du slog dem med alle hold eller "bare" med Arsenal. Man trods alt en dræbertrup i Arsenal.
Ved godt du tror på mig, men derfor kunne du vel godt se det? Rullende Øjne Smiley
Logged


Arsenal Football Club


smoothly
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1570: 12 Aug 2008, 19:43 »

Jeg vil se, jeg vil se Smiley!
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1571: 12 Aug 2008, 20:44 »

Skal spille mod Shaktar nu i 3. kvalificationsrunde til CL med Brøndby efter en sejr over et belgisk hold. Wish me luck Opstemt
Logged

19-18!

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1572: 12 Aug 2008, 20:49 »

JA! Vandt 1-0 på Brøndby Stadion Opstemt
Logged

19-18!

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1573: 12 Aug 2008, 23:25 »

Er det her ikke lidt EXTREMT?  Opstemt Opstemt

Logged

19-18!

Bave
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1574: 12 Aug 2008, 23:27 »

Røg du ud til Shaktar ticked off

SS af ligaen Jemil Smiley

fra sidste år self Smiley
Logged

Sider: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010