home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1046 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 64 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 348281 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1530: 10 Aug 2008, 23:19 »

Okay?!?!?
...og det fede ved at være på ferie i 135 sæsoner, og se hvor ofte OB og DK vinder er.......? Huh
Ja, jeg kan heller ikke se det fede ved det. Men det er den eneste måde det kan gå op. Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1531: 10 Aug 2008, 23:41 »

Ohh ya! Genopbygningen af Brøndby er igang!
Forlod Brøndby i 2015 til fordel for Barca. Da jeg drog af sted efterlod jeg Brøndby i top 25 over verdens rigeste klubber, og som dominerende i DK. Nu er jeg taget tilbage for at redde økonomien, og det sportslige. Har et minus på 50 millioner i kassen, og Brøndby er spået til en 7. plads. Meget af det skyldes at de troede de bare kunne bruge løs af pengene, og gav derfor 100 mio. for et par spillere (100 mio. for hver), og gav dem en månedsløn på over 1 million! Nu skal det reddes! Startede SAS'en med 4 sejre i træk, før jeg tabte 0-1 til FCK. Nu fører jeg dog ved pausen 2-0 over Skive.
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1532: 10 Aug 2008, 23:49 »

Ohh ya! Genopbygningen af Brøndby er igang!
Forlod Brøndby i 2015 til fordel for Barca. Da jeg drog af sted efterlod jeg Brøndby i top 25 over verdens rigeste klubber, og som dominerende i DK. Nu er jeg taget tilbage for at redde økonomien, og det sportslige. Har et minus på 50 millioner i kassen, og Brøndby er spået til en 7. plads. Meget af det skyldes at de troede de bare kunne bruge løs af pengene, og gav derfor 100 mio. for et par spillere (100 mio. for hver), og gav dem en månedsløn på over 1 million! Nu skal det reddes! Startede SAS'en med 4 sejre i træk, før jeg tabte 0-1 til FCK. Nu fører jeg dog ved pausen 2-0 over Skive.
Lyder som et godt save. Hvilket år er du vendt hjem?
Logged

Veni, vidi, vici

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1533: 10 Aug 2008, 23:55 »

Lyder som et godt save. Hvilket år er du vendt hjem?
Vendte hjem vinteren 2017. Altså i 16/17 sæsonen. Det er ret godt. Btw. vandt kampen 3-1 :-D
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1534: 11 Aug 2008, 00:01 »

Vendte hjem vinteren 2017. Altså i 16/17 sæsonen. Det er ret godt. Btw. vandt kampen 3-1 :-D
funny Dvs på 1½ år (hvis jeg forstår dig ret) er de gået fra top 25 til et stort underskud?!?
Jeg tror bare du skal blive, det lyder ikke som om de kan undvære dig.  Thumbs Up

Lidt OT: Nu har du også gang i en blog. Hvor mange spil har du gang i på samme tid? Og hvad med jer andre? Bare nysgerrighed....  Opstemt
Logged

Veni, vidi, vici

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1535: 11 Aug 2008, 00:03 »

Og hvad med jer andre? Bare nysgerrighed....  Opstemt

Har pt. 3 spil liggende, men spiller kun på 2 af dem. Overvejer dog, at lave en lille challenge til mig selv inden længe Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1536: 11 Aug 2008, 00:03 »

funny Dvs på 1½ år (hvis jeg forstår dig ret) er de gået fra top 25 til et stort underskud?!?
Jeg tror bare du skal blive, det lyder ikke som om de kan undvære dig.  Thumbs Up

Lidt OT: Nu har du også gang i en blog. Hvor mange spil har du gang i på samme tid? Og hvad med jer andre? Bare nysgerrighed....  Opstemt

Ja! Vi mangler sgu Hermann i det spil. En ornlig business-man!

Lige nu har jeg faktisk gang i en del. Det netop omtalte Brøndby-spil, mit Milan (blog)-spil, og et andet Brøndby spil som jeg ikke er nået så langt i, og som jeg heller ikke rigtig spiller på. Og så spillet med FM konkurrencen.

OT: Godnat!
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1537: 11 Aug 2008, 00:04 »

funny Dvs på 1½ år (hvis jeg forstår dig ret) er de gået fra top 25 til et stort underskud?!?
Jeg tror bare du skal blive, det lyder ikke som om de kan undvære dig.  Thumbs Up

Lidt OT: Nu har du også gang i en blog. Hvor mange spil har du gang i på samme tid? Og hvad med jer andre? Bare nysgerrighed....  Opstemt

Jeg har ikke tid til mere end et spil. (: Og jeg tror faktisk aldrig, jeg har haft mere end et spil kørende ad gangen. (:
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1538: 11 Aug 2008, 00:13 »

Nu har jeg endelig ført Lyon, Liverpool. Manchester United, Milan, Roma, Fiorentina, Arsenal, Barcelona, Real Madrid til mesterskaber ( Hvilket ikke er særlig svært. Men Har vundet meget ofte med Arsenal, det er pænt sjovt) Men det jeg egentlig er glad for er, at jeg virkelig er opsat på et godt Brøndby spil ige nu. Brøndby tilbage til toppen og Champions League ! Thumbs Up
Logged

19-18!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1539: 11 Aug 2008, 00:47 »

Overvejer dog, at lave en lille challenge til mig selv inden længe Opstemt

Så er det spil ved, at uploade.. Jeg glæder mig til, at se det endelige resultat, når sæsonen er ovre. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1540: 11 Aug 2008, 00:52 »

Hvad er challengen? Smiley
Logged

19-18!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1541: 11 Aug 2008, 00:55 »

Hvad er challengen? Smiley

At få Brøndbys hold anno 04/05 til, at vinde en masse pokaler, i dagens SAS-Liga (de øvrige SAS-Liga hold er up-to-date, hvad angår transfer), UDEN at lave nogen form for handel Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Czar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1542: 11 Aug 2008, 01:13 »

Aaarghh. Min stjerne angriber i Cisco Roma, Dimitar Markiev er nu skadet igen. Han starter med at blive skadet i 2 uger, får så sin comeback kamp. Dagen efter bliver han skadet i 1 ½ uge igen. Får så en til comeback kamp som indskifter efter sin skade, og efter 2. minutter på banen bliver han skade og er nu ude i 3-5 måneder. Et stort slag for holdet Skuffet
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1543: 11 Aug 2008, 01:16 »

Aaarghh. Min stjerne angriber i Cisco Roma, Dimitar Markiev er nu skadet igen. Han starter med at blive skadet i 2 uger, får så sin comeback kamp. Dagen efter bliver han skadet i 1 ½ uge igen. Får så en til comeback kamp som indskifter efter sin skade, og efter 2. minutter på banen bliver han skade og er nu ude i 3-5 måneder. Et stort slag for holdet Skuffet

Er den ikke postet i den forkerte tråd? For det glæder dig næppe  Wink
Logged

Isolation

Bave
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1544: 11 Aug 2008, 01:23 »

At få Brøndbys hold anno 04/05 til, at vinde en masse pokaler, i dagens SAS-Liga (de øvrige SAS-Liga hold er up-to-date, hvad angår transfer), UDEN at lave nogen form for handel Peace

Har du så også sat de andre Sas Liga hold med deres 04/05 hold Smiley

og sat holdene fra Sas ligaen i den sæson tilbage i ligaen Smiley
Logged

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010